ppawlo Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Witajcie, natrafiłem na informację, iż cześć którą muszę zakupić ma nr 810029 i zastępuje ona część wcześniejszą o numerze 804530. Tak się składa, że w Polsce dostępna jest tylko cześć o numerze 804530. Czy jak Valeo ją zastąpił to znaczy, że była wadliwa? Czy spokojnie mogę kupić tą oznaczoną wcześniejszym numerem produktu? Dodam, iż dotyczy to wysprzęglika do Renault Laguna II Pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 a nie napisali dlaczego wycofują starą część? bez tej informacji ciężko cokolwiek doradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppawlo Napisano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > a nie napisali dlaczego wycofują starą część? > bez tej informacji ciężko cokolwiek doradzić. Nie znalazłem tych informacji . Napisałem do producenta. Ale myślałem, że ktoś ma doświadczenie i szybciej dostanę odpowiedź. Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elmo126 Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Oryginał renault (LUK) też zmienił numer swego czasu, a towar ten sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Witajcie, natrafiłem na informację, iż cześć którą muszę zakupić ma nr 810029 i zastępuje ona część > wcześniejszą o numerze 804530. > Tak się składa, że w Polsce dostępna jest tylko cześć o numerze 804530. > Czy jak Valeo ją zastąpił to znaczy, że była wadliwa? Czy spokojnie mogę kupić tą oznaczoną > wcześniejszym numerem produktu? > Dodam, iż dotyczy to wysprzęglika do Renault Laguna II > Pozdrawiam > Paweł Zmienił się np. materiał z którego coś robili. Kupować co jest i się nie przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 dziwne pytanie, jak pracuje nie spotkalem sie z numerem 810029 natomiast 804530 a i owszem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Witajcie, natrafiłem na informację, iż cześć którą muszę zakupić ma nr 810029 i zastępuje ona część > wcześniejszą o numerze 804530. bierz co jest. Bywa że do nowego dodali śrubkę/-i, albo zmienili dostawcę "czegoś" wchodzącego w skład - od razu część ma inny nr. W tym drugim przypadku: o ile to np. problem z poddostawcą (nie terminowość, nie zgodność z ustaleniami w fazie projektu i takie tam) - pół biedy, ale jeśli 10% wysprzęglików się posypało bo jakiś np oring który był w zestawie poszedł się kochać - głupia sprawa W OE nawet filtr oleju potrafi zmieniać nr kilka razy, a to np z powodu zmiany jego producenta - i tyle. Bierz co znajdziesz/co taniej od uznanych producentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Witajcie, natrafiłem na informację, iż cześć którą muszę zakupić ma nr 810029 i zastępuje ona część > wcześniejszą o numerze 804530. > Tak się składa, że w Polsce dostępna jest tylko cześć o numerze 804530. > Czy jak Valeo ją zastąpił to znaczy, że była wadliwa? Czy spokojnie mogę kupić tą oznaczoną > wcześniejszym numerem produktu? > Dodam, iż dotyczy to wysprzęglika do Renault Laguna II > Pozdrawiam > Paweł Część 804530 obejmowała przykładowo kilka modeli aż do najnowszej w tych czasach L II, potem okazało się, że nowsze auta też zostały wyposażone w taką część więc zgodnie z normami jakości ISO musieli części nadać nowy numer (810029) uwzględniający te nowsze auta. Z częściami w ASO jest tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppawlo Napisano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Część 804530 obejmowała przykładowo kilka modeli aż do najnowszej w tych czasach L II, potem > okazało się, że nowsze auta też zostały wyposażone w taką część więc zgodnie z normami jakości > ISO musieli części nadać nowy numer (810029) uwzględniający te nowsze auta. Z częściami w ASO > jest tak samo. aaaa, rozumiem. Dziękuję za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppawlo Napisano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > bierz co jest. > Bywa że do nowego dodali śrubkę/-i, albo zmienili dostawcę "czegoś" wchodzącego w skład - od razu > część ma inny nr. > W tym drugim przypadku: o ile to np. problem z poddostawcą (nie terminowość, nie zgodność z > ustaleniami w fazie projektu i takie tam) - pół biedy, ale jeśli 10% wysprzęglików się > posypało bo jakiś np oring który był w zestawie poszedł się kochać - głupia sprawa > W OE nawet filtr oleju potrafi zmieniać nr kilka razy, a to np z powodu zmiany jego producenta - i > tyle. > Bierz co znajdziesz/co taniej od uznanych producentów. Ok, dzięki za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.