Skocz do zawartości

fiat 1.2 czy da się wyciagnąć wiecej km


deszczowyRoman

Rekomendowane odpowiedzi

> Nie da się

Oj tam się nie da. Spawarka i trochę rzeźby w wydechu, mała przeróbka magistrali olejowej, założenie turbo i czegoś co ogarnie to elektronicznie. Plus oczywiście trochę rurek na nowy dolot. Jakby się dobrze rozejrzeć, to wszystko poza turbiną i elektroniką w Ciastoramie kupi. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytam o silnik fiacika 1.2 69km. 8v

> da się podwyzszyc moc silnika bez zbytniej ingerencji ?

To ten z P1? Bo tam były 1.2 8V o różnej mocy (na bank różniły się wałkiem rozrządu i nie wiem czym jeszcze) To z takiego 1.2 8V na wałku 866 (73KM w serii) zrobiłem 93KM i to dość nisko budżetowo, przy większych nakładach spokojnie mógłby mieć ponad 100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytam o silnik fiacika 1.2 69km. 8v

> da się podwyzszyc moc silnika bez zbytniej ingerencji ?

Co znaczy zbytnia ingerencja?Magnetyzer,ceramizer i stożek efektu nie dadzą, więc jeśli o tym myślałeś to odpada, ale nieduże turbo, albo kompresor do tego soft i nowy ukł wydechowy i powinno być lepiej. Jednak wyjdzie to pewnie w okolicach równowartości bolidu...Jeszcze swap zostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ten z P1? Bo tam były 1.2 8V o różnej mocy (na bank różniły się wałkiem rozrządu i nie wiem czym

> jeszcze) To z takiego 1.2 8V na wałku 866 (73KM w serii) zrobiłem 93KM i to dość nisko

> budżetowo, przy większych nakładach spokojnie mógłby mieć ponad 100.

to ten z pandy co ma euro 6

zbytnia ingerencja - myślałem ze przepustnica / jakiś wirus lub inna modyfikacja polegajaca na przekładce elementu z innego fiacika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytam o silnik fiacika 1.2 69km. 8v

> da się podwyzszyc moc silnika bez zbytniej ingerencji ?

gra nie warta świeczki, kiedyś miałem 1.2 8v z 60PS, dawałem większa przepustnicę, sławny wałek 866, trochę było lepiej, ale z perspektywy czasu nie było warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ten z P1? Bo tam były 1.2 8V o różnej mocy (na bank różniły się wałkiem rozrządu i nie wiem czym

> jeszcze) To z takiego 1.2 8V na wałku 866 (73KM w serii) zrobiłem 93KM i to dość nisko

> budżetowo, przy większych nakładach spokojnie mógłby mieć ponad 100.

troche ten ale nie ten

przedmiotowy 1,2 ma 69 KM i zmienne fazy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytam o silnik fiacika 1.2 69km. 8v

> da się podwyzszyc moc silnika bez zbytniej ingerencji ?

Bez zbytniej ingerencji może cos poczujesz z 5% większej ingerencji nikt nie praktykował raczej. grinser006.gif

To wbrew pozorom nie takie proste N/A jak się wydaje wink.gif

Nie ten segment, nie ten odbiorca-czyli brak części i know-how co i jak.

Ale baza bdb-dalej mocny kadłub fire ok.gif

10% momentu softem wink.gif-dodajmy, że w określonym przedziale nie max, bo to nie możliwe ok.gif..ale i tak wątpię grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez kucia one spokojnie 160km wytrzymują.

jak dobrze pamiętam było na IKP błękitne 1.2 uturbione na LPG, jednak silnik po nie dużym przebiegu do remontu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak dobrze pamiętam było na IKP błękitne 1.2 uturbione na LPG, jednak silnik po nie dużym przebiegu

> do remontu

Ale w nim bylo chyba wiele roznych prob modyfikacji, moze to sie przyczynilo do koniecznosci remontu.

Jesli sie nie byle to zamiast 60KM bylo ze 120-130KM. Felix dlubal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak dobrze pamiętam było na IKP błękitne 1.2 uturbione na LPG, jednak silnik po nie dużym przebiegu

> do remontu

Na gazie przejechałem ok 50tys km w tym 2 skrzynie padły devil.gif Oleju nie brał, ciśnienie trzymał a kłopoty się zaczęły jak mój brat zaczął zmieniać turbo itp....

Ogólnie silnik wypadł po blisko 200tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytam o silnik fiacika 1.2 69km. 8v

> da się podwyzszyc moc silnika bez zbytniej ingerencji ?

Jeśli jest to silnik fiata 1.2 8v ,który ma 75 koni to można z tego zrobić niezłą rakietę.

Takw skrócie:

Zmiana wałka

solidna obróbka głowicy

dolot

Lekkie koło zachowe

większa przepustnica

wydech z mądrym kolektorem

soft

Bez większych problemów robisz z tego 90-95koni.

Nie wiem w jakim samochodzie ma to jeździć ale jeśli jest to np. Panda/SC./CC to można wsadzić skrzynię biegów od palio 1.2-koszt 300zł a efekt bardzo duży.

Ogólnie popytaj na centomanii,tam niektórzy się z tego już chyba nawet doktoryzowali;)

Jeśli jest to silnik 1.2 60 koni to kupa ,bo nie ma jak obrobić głowicy(bardzo cienka ścianka oddzielająca kanały z wodą).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli jest to silnik fiata 1.2 8v ,który ma 75 koni to można z tego zrobić niezłą rakietę.

> Takw skrócie:

> Zmiana wałka

> solidna obróbka głowicy

> dolot

> Lekkie koło zachowe

> większa przepustnica

> wydech z mądrym kolektorem

> soft

> Bez większych problemów robisz z tego 90-95koni.

> Nie wiem w jakim samochodzie ma to jeździć ale jeśli jest to np. Panda/SC./CC to można wsadzić

> skrzynię biegów od palio 1.2-koszt 300zł a efekt bardzo duży.

> Ogólnie popytaj na centomanii,tam niektórzy się z tego już chyba nawet doktoryzowali;)

> Jeśli jest to silnik 1.2 60 koni to kupa ,bo nie ma jak obrobić głowicy(bardzo cienka ścianka

> oddzielająca kanały z wodą).

Co wg Ciebie podpada pod większą ingerencję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisz po ludzku bo nie wiem o co chodzi

Człowiek pyta czy "da się podwyzszyc moc silnika bez zbytniej ingerencji ?", a wyjeżdzasz ze zmianami wałków, kolektorów, dolotu, polerowaniem głowicy i zmienioną skrzynią...

Pytam zatem, co Twoim zdaniem jest większą ingerencją, skoro w/w to ingerencja zbliżona do zera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Człowiek pyta czy "da się podwyzszyc moc silnika bez zbytniej ingerencji ?", a wyjeżdzasz ze

> zmianami wałków, kolektorów, dolotu, polerowaniem głowicy i zmienioną skrzynią...

> Pytam zatem, co Twoim zdaniem jest większą ingerencją, skoro w/w to ingerencja zbliżona do zera?

Ok,spokojnie ,niedoczytałem o małej ingerencji:)

Swoją drogą to zmiana skrzyni jest chyba najmniej problemowa i nieinwazyjna:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli jest to silnik fiata 1.2 8v ,który ma 75 koni to można z tego zrobić niezłą rakietę.

> Takw skrócie:

> Zmiana wałka

> solidna obróbka głowicy

> dolot

> Lekkie koło zachowe

> większa przepustnica

> wydech z mądrym kolektorem

> soft

> Bez większych problemów robisz z tego 90-95koni.

Nie zrobiłem chyba z połowy rzeczy co napisałeś a miałem 93KM zlosnik.gif Jakby to wszystko robić to spokojnie ponad 100 wychodzi 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale w nim bylo chyba wiele roznych prob modyfikacji, moze to sie przyczynilo do koniecznosci

> remontu.

> Jesli sie nie byle to zamiast 60KM bylo ze 120-130KM. Felix dlubal.

a podawany był przykład pandy z mocą 160PS grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na gazie przejechałem ok 50tys km w tym 2 skrzynie padły Oleju nie brał, ciśnienie trzymał a

> kłopoty się zaczęły jak mój brat zaczął zmieniać turbo itp....

> Ogólnie silnik wypadł po blisko 200tys km.

To z ciekawości jaką moc miał po zmianie turbo wink.gif ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.