Skocz do zawartości

Zespolony...


Glaca

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie.

Czy przełącznik zespolony taki z 3-biegową wycieraczką da się podpiąć do 2-biegowej?

Padł mi dzisiaj już całkiem zespolony a coś czuję, że na moim "szrociku" bym znalazł coś "po Drupim" ale boję się, że będzie to z 3-biegowej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko pasuje - brakuje jednego przewodu.

> Mam tak zrobione - nie mam najszybszego biegu wycieraczki.

Najgorsze, że to chyba nie zespolony bo jak włączam mijania to mi przekaźnik pstryka - tylko światła nie świecą hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najgorsze, że to chyba nie zespolony bo jak włączam mijania to mi przekaźnik pstryka - tylko

> światła nie świecą

W mojej przekaźnikowej instalacji miałem ostatnio identycznie - przekaźniki tykały przy włączeniu mijania, później drogowych. Miałem tylko halogeny i postojowe.

Później doszedłem, że z konektora przy + na aku poluzował się przewód, który szedł do przekaźników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W mojej przekaźnikowej instalacji miałem ostatnio identycznie - przekaźniki tykały przy włączeniu

> mijania, później drogowych. Miałem tylko halogeny i postojowe.

> Później doszedłem, że z konektora przy + na aku poluzował się przewód, który szedł do przekaźników.

Tak też czuję, że brak zasilania przekaźników... tylko ten bezpiecznik jest... tam... tam na dole gdzieś sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No cóż... od swapa nie pamiętam momentu by nie wymieniać czegoś bądź nie poprawiać dłużej niż

> miesiąc

yay.gifyay.gifyay.gif

Mam światła!

Od momentu napisania posta do teraz szukałem.

Było to abstrakcyjnie odjechane - miernikiem WSZYSTKO OK - włączam - nie działa sciana.gifsciana.gifsciana.gif

Okazało się, że gniazdo bezpiecznika doprowadzającego zasilanie do przekaźników się stopiło i nie było dobrego kontaktu. Miernik pokazywał napięcie ale pod obciążeniem już brakowało prądu.

Cały sęk w tym, że dostać się do tego bezpiecznika... to trzeba było pół osprzętu rozebrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Łączę się z Wami w bólu .

Stary, można miesiąc naprawiać ale jak się wyjedzie cool.gif to jest rekompensata.

Wczoraj na mieście miałem ubaw. Jak ludzie widzą te moje drzwi to im od razu się sam gaz naciska.

Pasaty ftedeiku, przedstawiciele yarisami - wszyscy butuuuują ze świateł ostro, a ja tak tylko podganiam równo z nimi na dwójce, podganiam, w końcu kontakt wzrokowy, uśmiech i podłoga grinser006.gif Potem trójeczka i konsternacja. Jeszcze, żeby była trakcja hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stary, można miesiąc naprawiać ale jak się wyjedzie to jest rekompensata.

> Wczoraj na mieście miałem ubaw. Jak ludzie widzą te moje drzwi to im od razu się sam gaz naciska.

> Pasaty ftedeiku, przedstawiciele yarisami - wszyscy butuuuują ze świateł ostro, a ja tak tylko

> podganiam równo z nimi na dwójce, podganiam, w końcu kontakt wzrokowy, uśmiech i podłoga

> Potem trójeczka i konsternacja. Jeszcze, żeby była trakcja

Podobnie mieliśmy z fenixem. Pan zobaczył Uno no i cóż wyprzedza a tu - niespodzianka - 3 podłoga i oczy jak 5 zł hehe.gif. Najbardziej mnie irytuje urąganie z mojego auta. Jak się pojawiło wreszcie nagranie na fb, szczęki co poniektórym poopadały.

Ty Glaca to już masz Cichego Kilera grinser006.gif. Chciałbym, żeby mi tylko motywacji i zapału nie brakło, to może coś kiedyś z tego będzie cool.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podobnie mieliśmy z fenixem. Pan zobaczył Uno no i cóż wyprzedza a tu - niespodzianka - 3 podłoga i

> oczy jak 5 zł . Najbardziej mnie irytuje urąganie z mojego auta. Jak się pojawiło wreszcie

> nagranie na fb, szczęki co poniektórym poopadały.

> Ty Glaca to już masz Cichego Kilera . Chciałbym, żeby mi tylko motywacji i zapału nie brakło, to

> może coś kiedyś z tego będzie .

Nie motywacji i zapału tylko kasy grinser006.gif

Uturbisz i poczujesz moc ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie motywacji i zapału tylko kasy

> Uturbisz i poczujesz moc

Jak będzie motywacja i zapał to i będzie arbeit, arbeit grinser006.gif.

Coś mi się wydaje, że altek się kończy i trzeba będzie grzać kolejną kasę na jakiś mocniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak będzie motywacja i zapał to i będzie arbeit, arbeit .

> Coś mi się wydaje, że altek się kończy i trzeba będzie grzać kolejną kasę na jakiś mocniejszy.

Chcesz mój?

Tylko ja mam od 8v, to nie wiem czy Ci podpasuje. Odwrotnie chyba się da hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chcesz mój?

> Tylko ja mam od 8v, to nie wiem czy Ci podpasuje. Odwrotnie chyba się da

Pomierzę napięcia i dam znać, bo trochę mnie martwi to, że jak włączę odbiorniki to mam napięcie minimalnie ponad 12 V i ten nieszczęsny obrotek mi świruje - wentylator na drugim biegu i obrotek nie działa wcale - ożywia się dopiero powyżej iluś tam rpm. Tam jeszcze jest w ogóle hybryda zrobiona, bo kółko pasowe jest na pas trapezowy i altek 55 A od Uno i wycięte przez tokarza kółko od położenia wału korbowego. Także musiałbym też całe koło pasowe zamontować na pas wieloklinowy. Myślałem o takim 75 A , żeby skrzynia basowa też zagrała cool.gif. Także pewnie zabiorę się za to w marcu jak ciepło stanie wink.gif. I trzeba jeszcze coś z tym stożkiem zrobić - bierze ciepłe powietrze i mapy głupieją. Co myślicie o wycięciu otworu w błotniku i posadzeniu go gdzieś nad nadkolem? Chyba, żeby go wyciągnąć jakoś przed chłodnicę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do prądu to ja myślę, że Ty nadal masz gdzieś słaby styk na kablach...

Co do powietrza - jaką masz chłodnicę?

Między chłodnicą a prawą lampą masz wolne miejsce (zasłonięte plastikiem). Tamtędy możesz doprowadzić powietrze do stożka - ja tak robiłem w 1.2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłodnice ma bodajże z 1.4 lub diesla.... pomysł z nadkolem jest mój, bodajże KWAS tak miał... chodzi o to że 1.2 16v ma dolot poziomo w prawo (patrząc od przodu auta na komorę silnika). Nadkola są puste, wystarczy nieco przesunąć akku do przodu i zrobić małą dziurkę do nadkola i miałby idealnie.

do majkera:

a co do obrotka, altka oraz tym podobnych, sprawdź czy by Ci nie pasował altek z Uno na pasek wielorowkowy (były takie również).

ostatnia sprawa to kwestia tego, że o ile się nie mylę to wymieniłeś żarówki na LED w liczniku?? kontrolka ładowania jest elementem układu wzbudzenia, może coś tutaj też bruździ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do prądu to ja myślę, że Ty nadal masz gdzieś słaby styk na kablach...

> Co do powietrza - jaką masz chłodnicę?

> Między chłodnicą a prawą lampą masz wolne miejsce (zasłonięte plastikiem). Tamtędy możesz

> doprowadzić powietrze do stożka - ja tak robiłem w 1.2.

Na wolnym czasie sprawdzę masy - stożek już mi nie wejdzie, bo plastiku nie ma - jest większa chłodnica, także w tamto miejsce nie ma szans.

Hmmm no to jest zastanawiające, bo ledy mam od kilku lat i przed swapem było wsio ok. Teraz jakieś schizy ma. Jedynie jest o tyle lepiej, że nie gaśnie. Świruje obrotek sick.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na wolnym czasie sprawdzę masy - stożek już mi nie wejdzie, bo plastiku nie ma - jest większa

> chłodnica, także w tamto miejsce nie ma szans.

> Hmmm no to jest zastanawiające, bo ledy mam od kilku lat i przed swapem było wsio ok. Teraz jakieś

> schizy ma. Jedynie jest o tyle lepiej, że nie gaśnie. Świruje obrotek .

Mi świrował po wymianie wiązki w 1.2.

Po przejściu na 2.0 - normalnie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Morał jest jeden... trzeba wymienić silnik na większy

A Tobie też tak świruje? smile.gif

Nie no ogólnie przyczyną tych dziwnych rzeczy, była kostka stacyjki plus sam mechanizm, który nie "blokował" w odpowiednim położeniu. A teraz w sumie to ten obrotek tylko... Na wyższych obrotach działa bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A Tobie też tak świruje?

> Nie no ogólnie przyczyną tych dziwnych rzeczy, była kostka stacyjki plus sam mechanizm, który nie

> "blokował" w odpowiednim położeniu. A teraz w sumie to ten obrotek tylko... Na wyższych

> obrotach działa bez problemu.

A mi odwrotnie się działo. Na niskich jeszcze chodził a jak pokręciłem to zdychał niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mi odwrotnie się działo. Na niskich jeszcze chodził a jak pokręciłem to zdychał

Nie wiem kurna... Coś musi w tym być, bo przecież to nienormalne. Chyba, że.... teraz sobie jeszcze przypomniałem, że przy obrotomierzu mam zainstalowany potencjometr... Może on mi tak bruździ? Chyba czas zacząć robić dokumentację do Una bo sam się już w tym wszystkim powoli gubię spineyes.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.