stychu Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 Witam kolegów jak się dostać do wentylatora nawiewu w stilo 03r klima manual po padł w stilo u mojej chyba że ktoś ma jakiś pomysł dlaczego nie działa skoro bezpiecznik Ok przekaźnik podmieniony ? Jest tam może jakaś opornica jeśli tak jak ją zbadać ? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale stilo ma 4 "biegi" dmuchawy. Pad opornicy wentylatora powinien się objawić brakiem biegu 1,2,3 (regulowane przez opornicę) natomiast bieg 4 powinien działać (przełącznik zwiera bezpośrednio do instalacji). Aby się dostać do opornicy trzeba odkręcić te same elementy jak przy wymianie filtra przeciwpyłkowego -> boczek w nogach pasażera. Opornica siedzi w tunelu nawiewowym przed filtrem przeciwpyłkowym i nagrzewnicą. Masz manual @kustosza - fotka nr 4 - pomarańczowy element z dochodzącymi kabelkami białym i zielonym to fragment opornicy (stopka - przykręcona 2 wkrętami) http://motoryzacja.kustosz.net/Stilo/manual-wymiana-filtra-przeciwpylkowego-kabinowego.pdf Cena opornicy w ASO to wydatek rzędu 95 zł. Można też spróbować przelutować opornik za grosze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 > Można też spróbować przelutować opornik za grosze... jak sie wie co sie robi. Bo mozna pozalowac stowki a skonczy sie na rozpalonym do czerwonosci druciku oblozonym plastikami w trudnodostepnym miejscu... takze druciarnia- dla tych swiadomych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 . > Można też spróbować przelutować opornik za grosze... Odradzam! . Dac komuś do zgrzania za kilka pln-tak / lutowanie-nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Można też spróbować przelutować opornik za grosze... Swietna recepta jak sobie auto skopcic. Raz ze ze wzgledu na temperature oporniki sa tam zgrzewane bo cyna zwyczajnie splynie a dwa ze oporniki duzej mocy nie sa za grosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stychu Napisano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 Uhm jeżeli nie działa żaden bieg znaczy że silnik dmuchawy a to już koszt dużo większy niestety... A jak z wymianą tego ustrojstwa do niego przez filtr pyłowy będzie ciężko się dostać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Uhm jeżeli nie działa żaden bieg znaczy że silnik dmuchawy a to już koszt dużo większy niestety... To tylko można gdybać... Przyczyną mogą być połączenia elektryczne, bezpieczniki, przekaźniki styki przełącznika... Dmuchawy nie wymontowywałem... jeszcze - ale chyba się wezmę bo mam "świerszcza". Ale jak będzie ciepło i sucho. Przed zabawą z wyciąganiem dmuchawy spróbować podpiąć ją "na krótko", aby wykluczyć jej awarię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stychu Napisano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 Jednak dmuchawa dno ... A sprawa z jej wymontowaniem jakoś super manualnie prosta nie jest. Radio, panel od nawiewów plastyki z panelu środkowego schowek pasażera i jakoś się tam udało dostać jak na dość duże gabaryty operatora śrubokręta. Z góry dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Jednak dmuchawa dno ... A sprawa z jej wymontowaniem jakoś super manualnie prosta nie jest. Radio, > panel od nawiewów plastyki z panelu środkowego schowek pasażera i jakoś się tam udało dostać > jak na dość duże gabaryty operatora śrubokręta. > Z góry dzięki za podpowiedzi. Bez przesady. .. Moje 2metry i 100 kilo dalo rade.. sam silnik wydostac tylko trochę trudniej niż filtr.. ooo tak 3 śrubki i jest Twój... bez prucia deski mnie listek sprowokował ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Swietna recepta jak sobie auto skopcic. Raz ze ze wzgledu na temperature oporniki sa tam zgrzewane > bo cyna zwyczajnie splynie a dwa ze oporniki duzej mocy nie sa za grosze. Ale opłacalne jest sprobowanie wymiany i zgrzania. W dostawczaku rok wytrzymało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irqus Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 Jeśli chodzi o manualną klime to nowy silnik jest napewno tanszy i dostępny w prawie każdym motoryzacyjnym. Boi klimatronik to tylko ASO Fiata (przerabiałem to prawie 900 zeta, bo tam jest płytka elektroniczna wraz z wentylatorem). Jakby nie było to cały zestaw rezystor plus dmuchawa używke można skombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Ale opłacalne jest sprobowanie wymiany i zgrzania. > W dostawczaku rok wytrzymało. Nie kojarzę jak wyglada ten rezystor od dmuchawy, ale mialem podobny problem z opornica od wentylatora chlodnicy. Zgrzew puscil i nie mialem I biegu. Zrobilem sprytna (chyba na wiecznosc rzecz). miejsce zgrzewu nawiecilem cieniutkim wiertlem i polaczylem srubaka i nakretka z komputera/laptopa. Scisnelo idealnie i juz chyba 2-gi rok trzyma . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stychu Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Bez przesady. .. > Moje 2metry i 100 kilo dalo rade.. sam silnik wydostac tylko trochę trudniej niż filtr.. > ooo tak > 3 śrubki i jest Twój... bez prucia deski > mnie listek sprowokował ... Niestety zanim zabrałem się do wymiany szukałem manuala i podpowiedzi ale nic dokładnego nie było wiec poszedłem po bandzie. Nowy Silnik 340 zł z Polcara używka wyszła 100 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Ale opłacalne jest sprobowanie wymiany i zgrzania. > W dostawczaku rok wytrzymało. Opornice na alle kupisz za 20-40zł to nie ma sensu kleić tego, żeby nawet raz w roku zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.