Skocz do zawartości

2,0 TFSI 200KM - szukam info


umberto

Rekomendowane odpowiedzi

> witam,

> szukam info nt silnika z tytułu (ten akurat w Altei).

> Wady, zalety?

> Pozdrawiam

byly akcje serwisowe zwiazane z wymianą wtryskiwaczy (nie mam pojecia czy w PL także)

zatarcia silnika związne z pompą oleju

i jak to w kazdym silniku z bezposrednim wtryskiem brudzi sie dosc mocno, jest czuły na jakość paliwa oraz oleju

z plusów to ciekawe osiągi przy znośnym zuzyciu paliwa smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I na czym polegają te problemy z paliwem i oleum?

na tym

moj braciszek raz juz był na czyszczeniu silnika w serwisie, a nalatane ma dopiero 80 kilka tyśków km

> Z turbo?

a jakie to ma znaczenie? w silniku z bezposrednim wtryskiem i turbo nagar sie nie odkłada? czy odwrotnie? biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Leona z tym silnikiem - auto bezawaryjne, jedynie wycierają się śmieszne gumki przy pokrywie silnika.

Spalanie w mieście ~11l - leję PB98.

Czytałem o wadliwych zaworach DV oraz wycierającym się popychaczu pompy paliwa.

Jak najbardziej polecam ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moj braciszek raz juz był na czyszczeniu silnika w serwisie, a nalatane ma dopiero 80 kilka tyśków

> km

Mam w aucie silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, przejechane 165 tysięcy km i niczego takiego nie stwierdzono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na tym

> moj braciszek raz juz był na czyszczeniu silnika w serwisie, a nalatane ma dopiero 80 kilka tyśków

> km

> a jakie to ma znaczenie? w silniku z bezposrednim wtryskiem i turbo nagar sie nie odkłada? czy

> odwrotnie?

A na ile może pomóc montaż oil catch tank-u?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na tym

> moj braciszek raz juz był na czyszczeniu silnika w serwisie, a nalatane ma dopiero 80 kilka tyśków

> km

Kilkanaście sztuk w różnych markach (vw, audi, skoda) i nie było ani jednego przypadku j.w. ok.gif

> a jakie to ma znaczenie? w silniku z bezposrednim wtryskiem i turbo nagar sie nie odkłada? czy

> odwrotnie?

Zasadnicze. ok.gif

Dlaczego misiubisi już nie oferuje GDI w swoich autach? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kilkanaście sztuk w różnych markach (vw, audi, skoda) i nie było ani jednego przypadku j.w.

przykro mi, widocznie w szwecji lepiej dbają o klientów smile.gif

> Zasadnicze.

> Dlaczego misiubisi już nie oferuje GDI w swoich autach?

ze względu na wadliwe szklanki oraz wciąganie oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie zacytować chłopaka z CompSportu, trochę wyrwane z kontekstu ale generalnie rozchodzi się o czyszczenie 2.0 TFSI:

Quote:

Topic juz troche jest.....jeden.....drugi.....jakies puszki pandory.......wszyscy sie boja, nadaja na FSI, a w rzeczywistosci to i tak nic nie zmienia.

Robimy caly czas z 2,0TFSI i uwierzcie mi ze ten nagar nie ma zadnego znaczenia do 150tys km.

Nie ma co sprawdzac, kombinowac, tym bardziej wlewac do silnika bo to i tak nic nie zmieni. Jak ktos chce miec to zrobione dobrze to co 150tys km sciaga glowice, rozklada na czesci i czysci. Moj silnik przy 120tys km trzymal moc i mial sie swietnie. Po wyczyszczeniu nic kompletnie sie nie zmienilo.

Fakt po 150-200tys km pojawia sie problem z zaplonem i wtedy trzeba go wyczyscic ale widze ze coponiektorzy to po nocach spac nie moga.


Ja u siebie mam po 6 latach 110kkm i auto jeździ. Nie ma problemu z odpalaniem, nic nie szarpie wszystko jest tak jak być powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na tym

> moj braciszek raz juz był na czyszczeniu silnika w serwisie, a nalatane ma dopiero 80 kilka tyśków

> km

> a jakie to ma znaczenie? w silniku z bezposrednim wtryskiem i turbo nagar sie nie odkłada? czy

> odwrotnie?

To są dolotowe czy wylotowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nigdzie nie pisałem, że trzeba sie tego bać

> ale warto wiedzieć, że coś takiego istnieje

> zdecydowanie kosztowniejsze są usterki wtryskiwaczy oraz pompy oleju

To poprosimy dla poprawy nastroju o tych awariach pompy oleju

hermes-popcorn.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolega chciał dobrze, przeczytał 2.0, przeczytał VAG - aha no to pompy oleju, a że to było w 2.0TDI

> a nie 2.0TFSI, to cóż....

poczytaj sobie o zatarciach silników 2.0TFSI (sic!) i jakie były tego powody smile.gif

o dziwo silniki 2.0 TDI i TFSI z początku produkcji posiadały podobne problemy wieku dzieciecego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.