tiestodaro Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 hej, chcialbym sie dowiedziec jak ten maluszek sprawuje sie w praktyce? egzemplarz, ktory mam na oku to citroen nemo z 2010roku, stan licznika oscyluje w granicy 200tys km , warto sie w to pakowac? ile wytrzymuje wspomniany wyzej silnik, doradzicie cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > hej, chcialbym sie dowiedziec jak ten maluszek sprawuje sie w praktyce? egzemplarz, ktory mam na > oku to citroen nemo z 2010roku, stan licznika oscyluje w granicy 200tys km , warto sie w to > pakowac? ile wytrzymuje wspomniany wyzej silnik, doradzicie cos? Generalnie to muł bagienny W P207 z 2009 (od nowości) to był za słaby silnik. Do tego paliwożerny 7-8 /100 po Warszawie, na trasie tak do 90 to i owszem można było poniżej 5 zejść, ale to się jechać nie daje więc na trasie też palił ~7 Wyprzedzanie (zwłaszcza w więcej niż kierowca osób na pokładzie) należało poprzedzić 3x ZdrowaśMario i mieć pas startowy do wyprzedzenia TIRa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 Małżonka miała taki motor tyle ze w 206. Co do osiągów my nie narzekaliśmy ale może dlatego ze poprzednia właścicielka zrobiła program o czym dowiedziałem się w trakcie eksploatacji 206 miała 157000 km i przy silniku nie robiliśmy praktycznie nic jedyna usterka była wymiana uszczelniaczy na kolektorze ssącym a tak to olej i filtry. Spalanie od 4,3 w trasie do 7 w mieście. Minusem tego silnika jest kultura pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > Małżonka miała taki motor tyle ze w 206. Co do osiągów my nie narzekaliśmy ale może dlatego ze > poprzednia właścicielka zrobiła program No widzisz, po pierwsze P206 jest o prawie ćwierć tony lżejsze od P207, po drugie jak był program to miał z 90KM a my tu o standardowym mule bagiennym Fakt że Nemo może być sporo lżejsze od P207, co nie zmienia faktu że to najsłabsza jednostka jaka jest PS Sprawdziłem Nemo waży 1090kg a P207 ~ 1300kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > No widzisz, po pierwsze P206 jest o prawie ćwierć tony lżejsze od P207, po drugie jak był program > to miał z 90KM Spokojnie > a my tu o standardowym mule bagiennym > Fakt że Nemo może być sporo lżejsze od P207, co nie zmienia faktu że to najsłabsza jednostka jaka > jest > PS > Sprawdziłem > Nemo waży 1090kg a P207 ~ 1300kg Nie pamiętam dokładnie ile waży 206 ale też do lekkich nie należy. Aż sam byłem zdziwiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiestodaro Napisano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > Generalnie to muł bagienny rozumiem to doskonale, ale nie zalezy mi na osiagach, zdaje sobie sprawe, ze nie jest to samochod wyscigowy, ale jak wspomnialem wyzej ma pelnic role tzw"robola" uzywanego przez pracownikow najistotniejsza sprawa jest dla mnie praca silnika i jego wytrzymalosc tzn ile jeszcze mozna przejechac na takim silniku ? mam okazje kupic taki samochod w dobrej cenie i gdyby nie ten przebieg 200tys, to raczej bym sie nie wachal bo autko bylo uzywane tylko na trasach i do tego w DE niechcialbym sie wpakowac w tzw studnie bez dna dlatego wolalbym zapoznac sie z opiniami uzytkownikow wyzej wymienionej jednostki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > Spokojnie > Nie pamiętam dokładnie ile waży 206 ale też do lekkich nie należy. Aż sam byłem zdziwiony P206 1.4HDi70 waży jeszcze mniej od NEMO 1061 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > rozumiem to doskonale, ale nie zalezy mi na osiagach, zdaje sobie sprawe, ze nie jest to samochod > wyscigowy, ale jak wspomnialem wyzej ma pelnic role tzw"robola" uzywanego przez pracownikow > najistotniejsza sprawa jest dla mnie praca silnika i jego wytrzymalosc tzn ile jeszcze mozna > przejechac na takim silniku ? mam okazje kupic taki samochod w dobrej cenie i gdyby nie ten > przebieg 200tys, to raczej bym sie nie wachal bo autko bylo uzywane tylko na trasach i do tego > w DE > niechcialbym sie wpakowac w tzw studnie bez dna dlatego wolalbym zapoznac sie z opiniami > uzytkownikow wyzej wymienionej jednostki No to będzie mało oszczędnym robolem dla pracowników silniki HDi są bardzo wytrzymałymi jednostkami zwłaszcza w porównaniu z dCi/CDi/TDCi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 najlepszy silnik z jakim mialem stycznosc.Pali to krople w praktyc eczesto ponizej 4l na trasie.nie ma dwumasy ani DPF.Minusem sa uszczelki pod wtryskiem ale to groszowa sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 Ten silnik to najlepszy diesel - na równi z 2.0HDI 90/110KM w xantiach i xsarach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcelus Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Ten silnik to najlepszy diesel - na równi z 2.0HDI 90/110KM w xantiach i xsarach. To piszcie jeszcze w jakim aucie. Bo w nemo to żenada, nie jedzie i pali dużo. W trasie, a szczególnie na autostradzie, spalanie od 7 wzwyż. Jeśli się jeździ w trybie "emeryt" podwieszając but na balonach z helem, nie przekracza 80 km/h i wykorzystuje każdą pochyłość drogi do wrzucania luzu da się zejść do 4 litrów. I to przy jeździe na pusto. Po załadowaniu jest tylko gorzej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 ja go akurat w fordzie fiesta i fiusionie mialem bo ford bral od PSA silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > To piszcie jeszcze w jakim aucie. Bo w nemo to żenada, nie jedzie i pali dużo. W trasie, a > szczególnie na autostradzie, spalanie od 7 wzwyż. Jeśli się jeździ w trybie "emeryt" > podwieszając but na balonach z helem, nie przekracza 80 km/h i wykorzystuje każdą pochyłość > drogi do wrzucania luzu da się zejść do 4 litrów. I to przy jeździe na pusto. Po załadowaniu > jest tylko gorzej... No to nemo spore więc faktycznie może nie dawać rady - choć trochę dziwne bo ludzie jeździli berlingo 1.9d i jakoś można było A ja jaździłem 1.4HDI tylko w C2 i tam dawał radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > A ja jaździłem 1.4HDI tylko w C2 i tam dawał radę. Ja w ostatni urlop zrobiłem prawie 1000km 208-ką z 1.4HDI. W środku trzech dorosłych ludzi. Jazda po południowej Sardynii - kto był ten wie, kto nie był, to niech sobie uzmysłowi góry nad morzem. Czyli sporo pod górę, tyle samo w dół i trochę telepania po gruntówkach dojazdowych do plaż. Cały urlop ogarnięty 1-ym bakiem. Równe 5L/100km wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcelus Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Cały urlop ogarnięty 1-ym bakiem. Równe 5L/100km wyszło. Jelenia Góra - Katowice - Jelenia Góra, prędkości raczej przepisowe, chociaż jazda zdecydowana, autostrada max 140-145 i średnia z komputera po powrocie 8,5 l/100km. Dwulitrowe berlingo HDI przy podobnym stylu jazdy schodzi mi do 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 A może w silniku coś walnięte Przepustnica, jakiś czujnik, map sensor? Poza tym 140 dla takiej budy z takim silniczkiem to nie mało - spalanie przy 100km/h jakie? Czy macię więcej niż jeden i wszystkie tak samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > A może w silniku coś walnięte Przepustnica, jakiś czujnik, map sensor? > Poza tym 140 dla takiej budy z takim silniczkiem to nie mało - spalanie przy 100km/h jakie? > Czy macię więcej niż jeden i wszystkie tak samo? TTTM :/ Jesteś pewien że miałes 1.4HDI 68KM ?? a nie 75 czy 90 ??? Bo tamte tak mogą palić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.