Skocz do zawartości

zacisk z bravo II do stilo


mario1979

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam. Czy ktoś z szanownych forumowiczów się orientuje czy tylne i przednie zaciski od nowego

> bravo pasują plug&play do stilo czy trzeba coś przerabiać?

Dzisiaj założyłem do Stilo 1.6 zaciski od Bravo II na przednią oś. Oczywiście musiałem zmienić tarcze z małych 257mm na większe 284mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 11 letniego stilo i 150 kkm a problemu zaciskami nie miałem nigdy po za jednym który miał uszkodzoną gumkę. Kupiłem nowy kpl naprawczy rozebrałem na czynniki pierwsze zacisk, wyczyściłem nalot, poskładałem i jestem pewny że będę miał kolejne kilka naście lat spokój. Nie liczcie na to, że się pozbędziecie zapiekania jeśli nie rozbierzecie i nie wyczyścicie porządnie zacisku. Nalot trzeba wyskrobać nawet z gniazda gdzie siedzi oring kwadratowy. Tłoczek ma się wsunąć ręką z niewielką siłą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, pytanie za sto (dokładnie to 100) punktów - dopadł mnie zapieczony zacisk z tyłu - gdzie, jaki kupić i czemu tak drogo? zlosnik.gif

Na coś trzeba szczególnie uważać przy wymianie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra, pytanie za sto (dokładnie to 100) punktów - dopadł mnie zapieczony zacisk z tyłu - gdzie,

> jaki kupić i czemu tak drogo?

> Na coś trzeba szczególnie uważać przy wymianie?

zestaw naprawczy za parędziesiąt złotych i kogoś (lub samemu) kto to ogarnie, za jakąś 100/szt

Albo, uzywany, ponoć regenerowany zacisk (tylko czy ktoś da gwarancję, że on jest na pewno regenerowany a nie pomalowany tylko) za 250-300 zł lub ok 800 zł nófka sztuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zestaw naprawczy za parędziesiąt złotych

W zeszłe lato gruntownie wyczyszczone zaciski z tyłu, nowe gumki, nowy płyn. Hmmm może rzeczywiście warto jeszcze raz się w to pobawić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra, pytanie za sto (dokładnie to 100) punktów - dopadł mnie zapieczony zacisk z tyłu - gdzie,

> jaki kupić i czemu tak drogo?

> Na coś trzeba szczególnie uważać przy wymianie?

Wymiana prosta jak budowa cepa - samemu "pod blokiem" ogarnie się na spokojnie w 30min. Jak przy wymianie każdego zacisku - należy zwrócić uwagę aby podczas wkręcania wężyka elastycznego nie pozostawić go skręconego. Należy go tak przekręcić aby był ułożony swobodnie + odpowietrzenie zacisku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W zeszłe lato gruntownie wyczyszczone zaciski z tyłu, nowe gumki, nowy płyn. Hmmm może rzeczywiście

> warto jeszcze raz się w to pobawić ...

Ty robisz takie przebiegi, jak ja w 2 czy nawet w 3 lata, mi już zaczyna się któryś zacisk odzywać, a robiłem prawie równo 2 lata temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ty robisz takie przebiegi, jak ja w 2 czy nawet w 3 lata, mi już zaczyna się któryś zacisk

> odzywać, a robiłem prawie równo 2 lata temu.

Od grudnia już nie - jakieś 800 - 900km/miesiąc zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.