Luban Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 Witam, Nadszedł czas na zmianę samochodu i zastanawiam się nad VW GOLFEM VI z silnikiem 1,4 tsi 122 km rp 2009? W internecie można znaleźć sporo informacji na temat tego silnika, ale zazwyczaj są one negatywne. Czy rzeczywiście ten silnik to taka klapa? Czy na forum są jacyś użytkownicy, którzy mogą podzielić się Swoim doświadczeniem. Czy rozrząd wymieniony na gwarancji wyeliminuje problem? Czy temat powróci jak bumerang? Z góry dziękuję za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjbax Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Witam Ojciec niedawno takiego sprzedał. W ciągu 5 lat przejechał prawie 100kkm bez problemów. Bardzo dobry silnik do tego samochodu. W zależności od potrzeb i chęci pozwala na dynamiczą jazdę bądź niedrogie przemieszczanie Jedyny na co bym uważał to czas pomiędzy wymianą oleju, 30kkm to zdecydowanie za dużo !!! Skrócenie tego do 15kkm nie generuje dużych kosztów a silnik chodzi ciuchutko i bez klepania przy odpalaniu. Były też jakieś akcje przywoławcze więc dobrze sprawdzić czy auto się łapało i poprzedni właściciel to zrobił. > Witam, > Nadszedł czas na zmianę samochodu i zastanawiam się nad VW GOLFEM VI z silnikiem 1,4 tsi 122 km rp > 2009? W internecie można znaleźć sporo informacji na temat tego silnika, ale zazwyczaj są one > negatywne. Czy rzeczywiście ten silnik to taka klapa? Czy na forum są jacyś użytkownicy, > którzy mogą podzielić się Swoim doświadczeniem. Czy rozrząd wymieniony na gwarancji > wyeliminuje problem? Czy temat powróci jak bumerang? > Z góry dziękuję za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sd455 Napisano 9 Marca 2014 Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Nie kupuj tego bo jest na łańcuchu. Najnowszy model jest na pasku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoBoL Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 > Nie kupuj tego bo jest na łańcuchu. Najnowszy model jest na pasku. i co w zwiazku z tym? ojciec jedzi OIIfl z tym silnikiem i chwali sobie, tylko.... serwisuje auto jak ojciec kolegi wyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 Bardzo fajny silnik! Zdecydowanie polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepniakp Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 Mialem Golfa mk6 1.4 TSI 122km i zdecydowanie polecam Fajnie cisnie, ale tez da sie jechac ekonomicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantomasz Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 te silniki są wadliwe.jest problem z łańcuchem.strach się bać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoBoL Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 > te silniki są wadliwe.jest problem z łańcuchem.strach się bać. moze i sa/byly... pokaz mi nowe auto ktore nie ma wiekszych czy mniejszych problemow z czym kolwiek? 1.6 w PSA/BMW tez ma problemy, 0.9 fiata tez ma... nie ma idealnych aut, tylko wkestia jak zadbasz to tak bedziesz miec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 > te silniki są wadliwe.jest problem z łańcuchem.strach się bać. łańcuch nie pęka tylko się wyciąga i hałasuje, wymieniasz na nowy zestaw (cena nie jest powalająca) i śmigasz dalej. Jak od nowości ktoś dba i wymienia częściej olej niż 30kkm to łańcuch dłużej pożyje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > moze i sa/byly... > pokaz mi nowe auto ktore nie ma wiekszych czy mniejszych problemow z czym kolwiek? Kia Venga 1.4 CRDi 90KM nalot ponad 100tys km i poza przeglądami serwisu nie odwiedza i jeździ więc chyba się da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > moze i sa/byly... > pokaz mi nowe auto ktore nie ma wiekszych czy mniejszych problemow z czym kolwiek? 1.6 w PSA/BMW > tez ma problemy, 0.9 fiata tez ma... nie ma idealnych aut, tylko wkestia jak zadbasz to tak > bedziesz miec przesadzasz i uogolniasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoBoL Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > łańcuch nie pęka tylko się wyciąga i hałasuje, wymieniasz na nowy zestaw (cena nie jest powalająca) > i śmigasz dalej. Jak od nowości ktoś dba i wymienia częściej olej niż 30kkm to łańcuch dłużej > pożyje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoBoL Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > przesadzasz i uogolniasz moze, a moze i nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 > łańcuch nie pęka tylko się wyciąga i hałasuje, wymieniasz na nowy zestaw (cena nie jest powalająca) > i śmigasz dalej. Czyli iledokładnie i co ile zabieg trzeba powtórzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 > Kia Venga 1.4 CRDi 90KM > nalot ponad 100tys km i poza przeglądami serwisu nie odwiedza i jeździ > więc chyba się da... podobnie 2,0CRDI hyundai'a[a wlasciwie VM]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoBoL Napisano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 > Czyli iledokładnie i co ile zabieg trzeba powtórzyć? jak sie wyciagnie ojciec ma prawie 40kkm i nic nie stuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 > jak sie wyciagnie > ojciec ma prawie 40kkm i nic nie stuka A ile ta przyjemność kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 > jak sie wyciagnie > ojciec ma prawie 40kkm i nic nie stuka mój ma ok. 70kkm i też łańcuch fabryczny, nic nie wskazuje aby coś miało się posypać... Nowy łańcuch wraz z napinaczem pewnie ok. 1kpln plus wymiana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 > ... Najnowszy model jest na pasku. Jesteś pewien ? Chodzi mi o 1.4 tsi 122.KM na przykład w passacie czy tiguanie rok produkcji 2014. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoBoL Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 > Jesteś pewien ? > Chodzi mi o 1.4 tsi 122.KM na przykład w passacie czy tiguanie rok produkcji 2014. 122KM? a nie 140? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 > 122KM? a nie 140? Nadal w ofercie są passaty i tiguany 122.KM Mamy kilka passatów 122.KM we flocie i jeżdżą OK ale silniki są jeszcze na łańcuchach. Jestem ciekawy, czy nowe mają zmienione na paski rozrządu bez telefonowania do dealera bo skubany zna mój głos i Bóg wie co jeszcze pomyśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoBoL Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 > Nadal w ofercie są passaty i tiguany 122.KM > Mamy kilka passatów 122.KM we flocie i jeżdżą OK ale silniki są jeszcze na łańcuchach. > Jestem ciekawy, czy nowe mają zmienione na paski rozrządu bez telefonowania do dealera > bo skubany zna mój głos i Bóg wie co jeszcze pomyśli to ze sa w ofercie to wiem na pasku sa tylko 140KM, 122KM zostaly na lancuchu. Sasiad kupil wlasnie Leona ze 122KM silnikiem i jest na lancuchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2014 > 122KM zostaly na lancuchu ... Dokładnie tak jak napisałeś Dostałem info, że passaty pozostają z tymi silnikami do zmiany modelu. Wg zaprzyjaźnionego ASO od zmiany napinaczy skończyły się problemy z łańcuchami. Prywatnie mamy ścierkę z mocnym tsi ale model też po zmianach w silniku i jak na razie hula OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.