Skocz do zawartości

Demontaż zacisków - zabezpieczenie przewodów ham.


Szwaggier

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

W swoim mkI chcę przyjrzeć się zaciskom.

Mam standardowy objaw a propos hamulców czyli przy pierwszym naciśnięciu hamulca, tłoczek ewidentnie nie odbija i trzy ma go tak przez trzy, cztery kilometry jazdy.

Potem problem ustaje, hamulce działają perfekcyjnie.

Jako, że nie mam gdzie teraz auta zostawić (parking pod blokiem), chciałbym zregenerować sobie zaciski w domu i przyjrzeć się też przewodom i innym elementom. Nie mam też dużo czasu i naprawa spokojnie zajmie mi pewnie kilka dni bo dysponuję niewielką ilością czasu...

Macie jakiś patent na zabezpieczenie przewodów hamulcowych na czas naprawy zacisków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć.

> W swoim mkI chcę przyjrzeć się zaciskom.

> Mam standardowy objaw a propos hamulców czyli przy pierwszym naciśnięciu hamulca, tłoczek

> ewidentnie nie odbija i trzy ma go tak przez trzy, cztery kilometry jazdy.

> Potem problem ustaje, hamulce działają perfekcyjnie.

> Jako, że nie mam gdzie teraz auta zostawić (parking pod blokiem), chciałbym zregenerować sobie

> zaciski w domu i przyjrzeć się też przewodom i innym elementom. Nie mam też dużo czasu i

> naprawa spokojnie zajmie mi pewnie kilka dni bo dysponuję niewielką ilością czasu...

> Macie jakiś patent na zabezpieczenie przewodów hamulcowych na czas naprawy zacisków?

poprostu zdjąć zaciski i przewody, a płyn spuścić

przed czym chciałeś zabezpieczyć te przewody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Macie jakiś patent na zabezpieczenie przewodów hamulcowych na czas naprawy zacisków?

1. fotob-1167.jpg - zaciskasz mocno na przewodzie i płyn nie ucieka

2. ja zabezpieczyłem kawałkami gumy zaciskając znanymi trytytkami tworzac takie "kapturki" (niestety tego zabiegu nie mam na foto oslabiony.gif ) - lub wymyśl jakieś takie "zatyczki" na końcówkę przewodu

3. uda Ci się tak zakombinować, żeby wyjść kawałkiem przewodu do góry ponad poziom zbiornika z płynem hamulcowym? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "Ucieczka" płynu to dobra okazja na jego wymianę

zgadzam się ok.gif

chiba, że już był wcześniej wymieniany - to moze nie potrzeba

albo jak płyn nie stracił na właściwościach ok.gif

choć akurat w jego aucie to bym się faktycznie o to pokusił... koszta nie wielkie... trochę zabawy potem z odpowietrzeniem... ale spokój na długo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "Ucieczka" płynu to dobra okazja na jego wymianę

Właśnie nie chciałbym, żeby mi grawitacyjnie płyn uciekł bo mam społecznych sąsiadów nawet jeśli wyparuje po kilku godzinach wink.gif

Ale jak nikt tak nie robi to spoko wink.gif

Płyn i tak będzie cały wymieniany wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie nie chciałbym, żeby mi grawitacyjnie płyn uciekł bo mam społecznych sąsiadów nawet jeśli

> wyparuje po kilku godzinach

> Ale jak nikt tak nie robi to spoko

> Płyn i tak będzie cały wymieniany

Od razu możesz ten płyn zebrać do jakiegoś pojemnika co by nie nabrudzić ok.gif Generalnie uważam, że jakieś zabezpieczanie przewodów nie ma sensu, bo i tak trzeba hamulce odpowietrzać, a przy okazji płyn się wymieni wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.