Skocz do zawartości

AWARIA FIATA STILO ABARTHA


comando123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!! Mam pytanie odnośnie Fiata Stilo Abartha.Może ktoś miał to samo. Auto szarpie przy ruszaniu (tak zwany kangur),szrpie przy zmianie biegów (skrzynia biegów selespeed),auto traci moc,szarpnięcia są na niskich obrotach.Czy ktoś wie co może być tego przyczyną.Z góry wielkie dzięki za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co to jest ta kalbracja skrzyni i czy trudno się to naprawia???

> Dzięki za informacje.

kalibracje i odpowietrzenie wykonuje sie za pomoca kompa i programu fiatecuscan/multiecuscan.

kalibracje wykonuje sie do momentu az sie wyswietli ze zakonczono pomyslnie. w wielu przypadkach wystarczu tylko to zeby usunac "kangurki". w ZTS poczytaj watki darkoo o selespeedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kalibracje i odpowietrzenie wykonuje sie za pomoca kompa i programu fiatecuscan/multiecuscan.

> kalibracje wykonuje sie do momentu az sie wyswietli ze zakonczono pomyslnie. w wielu przypadkach

> wystarczu tylko to zeby usunac "kangurki". w ZTS poczytaj watki darkoo o selespeedzie

Ile kosztuje wykalibrowanie takiej skrzyni biegów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!!!! Mam pytanie odnośnie Fiata Stilo Abartha.Może ktoś miał to samo. Auto szarpie przy

> ruszaniu (tak zwany kangur),szrpie przy zmianie biegów (skrzynia biegów selespeed),auto traci

> moc,szarpnięcia są na niskich obrotach.Czy ktoś wie co może być tego przyczyną.Z góry wielkie

> dzięki za informacje.

Szarpanie skrzyni w wielu przypadkach nie leży po stronie sterowania samą skrzynią a błędnych parametrach wysyłających z silnika do sterownika skrzyni.

Przyczyny szarpania i kangurka:

nieszczelny układ dolotowy ("lewe" powietrze)

błędnie działające sondy lambda

błędnie działająca przepływka

Do wykluczenia zacznij od sprawdzenie układu dolotowego również podciśnienia od LPG jeśli jest.

Jeśli dalej nie działa wypnij przepływomierz UWAGA!!! bez przepływki tracisz biegi 3,4 i 5 zostaje 1,2 i R. Oczywiście wywali check ale tym się nie przejmuj - jak podepniesz przepływkę błąd zniknie po 4 odpaleniu silnika.

Jeśli to wykluczysz i się nie poprawi będę pisał dalej - teraz nie będę wróżył z fusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.