jagodajtd Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 Witam, Pacjent bravo 1,9 jtd z klimatyzacją i wspomaganiem. W zeszłym tygodniu spadł mi pasek, wyglądał na zmęczony życiem i porwał się. Kupiłem pasek plus rolki prowadzące. Efekt to przejechane 300km i pasek spadł i wygląda jeszcze gorzej jak tamten poprzedni. Sprawdziłem wszsytkie koła i wszystko się kręci. Nic nie szumi, nie wyje. Pytanie czy to może być efekt padniętego napinacza ? Działa, napina, ale może już jest za słaby. Ktoś przerabiał temat ? Prawdopodobnie napinacz od nowości czyli ma za sobą 250 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek_log Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 > Witam, > Pacjent bravo 1,9 jtd z klimatyzacją i wspomaganiem. > W zeszłym tygodniu spadł mi pasek, wyglądał na zmęczony życiem i porwał się. Kupiłem pasek plus > rolki prowadzące. Efekt to przejechane 300km i pasek spadł i wygląda jeszcze gorzej jak tamten > poprzedni. > Sprawdziłem wszsytkie koła i wszystko się kręci. Nic nie szumi, nie wyje. > Pytanie czy to może być efekt padniętego napinacza ? > Działa, napina, ale może już jest za słaby. > Ktoś przerabiał temat ? > Prawdopodobnie napinacz od nowości czyli ma za sobą 250 tyś. jak ma 250 tys to na pewno jest juz zmeczony spojrz czy rolka napinajaca nie jest juz czasem odchylona/przekrzywiona od/do silnika i na zapalonym silniku jak sie zachowuje pasek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 napinacz wyrobiony nie jest w osi z resztą. Tak jak napisał poprzednik "przekrzywiony" co powoduje zsuwanie się paska podczas pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagodajtd Napisano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 Pasek wyglądał, jak by został zeszlifowany po tej gładkiej stronie. Czyli jeśli napinacz nie jest w osi to rolka wyciera pasek. Może to być przyczyna dlaczego pasek został starty w tak ekspresowym tempie ? To mnie zastanawia bo zdziwiło mnie jak wygląda pasek po tygodniu od zamontowania. Zastanawiam się czy to może być jeszcze inna przyczyna. Pasek na 100% został założony prawidłowo. Prawdopodobnie poprzedni też padł z tego samego powodu co ten nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 > Pasek wyglądał, jak by został zeszlifowany po tej gładkiej stronie. > Czyli jeśli napinacz nie jest w osi to rolka wyciera pasek. > Może to być przyczyna dlaczego pasek został starty w tak ekspresowym tempie ? > To mnie zastanawia bo zdziwiło mnie jak wygląda pasek po tygodniu od zamontowania. Zastanawiam się > czy to może być jeszcze inna przyczyna. > Pasek na 100% został założony prawidłowo. Prawdopodobnie poprzedni też padł z tego samego powodu co > ten nowy. Pasek ześlizguje się z napinacza i ścina go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagodajtd Napisano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 > Pasek ześlizguje się z napinacza i ścina go Ok, dzięki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 > Ok, dzięki, przed montażem sprawdź czy wszystko dobrze pracuje bez zacięć nie ma luzu i czy wszystkie kółka są w osi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DJ82 Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > przed montażem sprawdź czy wszystko dobrze pracuje bez zacięć nie ma luzu i czy wszystkie kółka są > w osi potwierdzam - u mnie pompa wspomagania miała taki luz że ściągała pasek i go rwała wzdłuż... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > potwierdzam - u mnie pompa wspomagania miała taki luz że ściągała pasek i go rwała wzdłuż... też miałem takie przypadki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagodajtd Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > potwierdzam - u mnie pompa wspomagania miała taki luz że ściągała pasek i go rwała wzdłuż... Sprawdziłem i na oko widać, że to wina napinacza. Jego rolka nie jest w osi z innymi rolkami. Po sprawdzeniu pozosatłych rolek nie widać, żeby miały luz albo nie były w osi. Czyli do wymiany pasek, napinacz z rolką i profilaktycznie druga rolka prowadząca bo jest już wytarta. Dzięki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > potwierdzam - u mnie pompa wspomagania miała taki luz że ściągała pasek i go rwała wzdłuż... Dokładnie to samo było u kolegi w Maryśce , co ciekawsze jak pół roku wcześniej wymieniał napinacz to reszta wydawała się OK . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.