Skocz do zawartości

Wybór samochodu - szybki, rodzinny, nowy


PawelWaw

Rekomendowane odpowiedzi

> i wybrany

> bedzie drugi raz insignia 250 KM, atomat z full wypasem

Ha! A pisałem: tylko Insignia i Superb spełniają kryteria.

A ta 250KM to ma już sześć cylindrów czy jeszcze cztery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

> Rozstrzał ładny masz

> Podejrzewam, że na biednego nie trafiło więc śmiało koledzy mogą doradzać w budżećie 100-250k

> Jak rodzinne i szybkie to ja bym wziął nowe A4, 3.0 TDI 204KM.

> W 200k się zmieścisz.

TDI - i chcesz tam benzynę lać? Bo w założeniach miało to być auto z silnikiem benzynowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> proces zakupowy byl dramatem

> ale wreszcie jest w przyszlym tygodniu papierki i jazda.

A co się stalo przy zakupie że byl dramat? Napisz jaką specyfikacje kupiłeś? Może byc priv jesli chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co się stalo przy zakupie że byl dramat? Napisz jaką specyfikacje kupiłeś? Może byc priv jesli

> chcesz.

wyposażenie seryjne :

Napinacz pasów bezpieczeństwa - przód

Elektryczne szyby z tyłu

Aktywne zagłówki z przodu regulowane góra-dół

Mocno przyciemniane szyby z tyłu

Zdalnie sterowany zamek centralny z 2 składanymi kluczykami

Elektryczne szyby, przód

Poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe

Wycieraczka z tyłu

Nawiewy powietrza w drugim rzędzie foteli

Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera

Czujnik deszczu

Spryskiwacze reflektorów

Klimatyzacja elektroniczna, dwustrefowa

Podłokietnik z tyłu z otworem na długie przedmioty

Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne

Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych

Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne

Kieszenie w oparciach przednich foteli

System FlexRide

Napęd AWD z oznaczeniem na bagażniku 4x4

Program stabilizacji toru jazdy ESP

Elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy o podwyższonym tarciu (eLSD) - Haldex

Zawieszenie HiPerStrut

Radio IntelliLink RF900 Navi (Radio IntelliLink RF700 Touch (wyświetlacz dotykowy 8", podwójny tuner, Aux-In, podwójne USB,

Bluetooth, Audio-streaming, odtwarzanie video, funkcje głosowe, nawigacja z mapami Europy), (wymaga J71/XIBP)

Tempomat z ogranicznikiem prędkości

Podgrzewane przednie fotele

Panel sterowania w konsoli środkowej (Touch Pad)

Gniazdko 12V w konsoli środkowej z tyłu

Zestaw naprawczy

Czytnik kart SD

Srebrna listwa wzdłuż okien

Kierownica pokryta skórą

Sportowa kierownica pokryta skórą

Kolumna kierownicy regulowana w pionie i poziomie

Felgi aluminiowe 8Jx18, 5 podwójnych skręconych ramion

Lampy przeciwmgielne z przodu

Reflektory bi-ksenonowe z systemem AFL+

Światła przeciwmgielne - tył

Przednie światła LED

Automatyczny włącznik świateł

Asystent świateł drogowych

Automatyczne poziomowanie świateł przednich

Pakiet Oświetlenia Wnętrza (oświetlenie sufitowe z przodu i z tyłu, czerwone oświetlenie drzwi)

Zestaw Dobrej Widoczności (czujnik deszczu, tunelowy i elektrochromatyczne lusterko wsteczne )

Automatyczne włączenie świateł mijania z czujnikiem tunelu

7 głośników

Pilot parkowania, przód i tył

Przypomnienie o zapięciu pasów pasażera

Wyświetlacz pomiędzy zegarami - komputer pokładowy 8"

Antena typu diversity z "płetwą rekina"

Sterowanie radiem w kole kierownicy

Elektryczny hamulec postojowy z gniazdkiem 12V w konsoli centralnej

Obniżone zawieszenie sportowe

Tylna kanapa dzielona w stosunku 60/40

Podłokietnik przedni

Dodatkowe oświetlenie wnętrza oraz lampki do czytania z przodu i z tyłu

Klamki w kolorze nadwozia

Schowek po stronie kierowcy

Filtr przeciwpyłkowy z wkładem węglowym

Mocowania Isofix na tylnych fotelach

Lusterka w kolorze nadwozia

Oświetlenie podłogowe

Podwójna widoczna rura wydechowa

Światła do jazdy dziennej

wyposażenie dodatkowe :

Lakier Biały - Summit, bazowy

Tapicerka materiałowa Ribbon - czarna

Felgi aluminiowe 8Jx18, 5 podwójnych skręconych ramion (PXR)

Usunięcie oznaczenia silnika

Pakiet Wnętrze OPC Line ( Kierownica OPC trójramienna pokryta skórą, Skórzana gałka zmiany biegów,

Sportowe, aluminiowe pedały, Łopatki zmiany biegów na kierownicy, Czarna podsufitka )

Pakiet Asystent Kierowcy 2 ( Przednia kamera Opel Eye, Przednia szyba odbijająca promienie słoneczne,

Czujnik odległości pomiędzy poprzedzajacym pojazdem, Ostrzeżenie o potencjalnej kolizji, Rozpoznawanie

znaków ograniczenia prędkości i zakazu wyprzedzania, Czujnik potencjalnej kolizji, wspomaganie

hamowania, Przednie światła LED, Asystent świateł drogowych, Adaptacyjny tempomat stop&go )

Czujnik ciśnienia w oponach, samokalibrujący się

Okno dachowe sterowane elektrycznie

Alarm z czujnikami ruchu i przechyłu

System Open&Start ( Bezkluczykowe zapalanie silnika, Klamki w kolorze nadwozia z chromowanym

paskiem )

Śruby antykradzieżowe

Regulacja długości siedziska fotela kierowcy

Tylna kamera parkowania

Podgrzewana kierownica

Poduszki powietrzne boczne tylne

Gniazdko 230V z tyłu konsoli centralnej

Zapasowe koło 7Jx17" - stalowe z oponą jak na 4 kołach

Regulacja fotela kierowcy: wzdłużna, wysokości, pochylenia oparcia, podparcia lędźwiowego, nachylenia

siedziska elektryczne ( Czterokierunkowe aktywne zagłówki z przodu, Elektrycznie składane, podgrzewane,

lusterka zewnętrzne, światłoczułe lusterko kierowcy, Pamięć dwóch ustawień (nie wystąpi przy fotelach

W2E) Regulacja długości siedziska fotela kierowcy, Regulacja długości siedziska fotela pasażera, Regulacja

fotela pasażera: wzdłużna i pochylenia siedziska manualne oraz wysokości elektryczna, Regulacja

podparcia lędźwiowego fotela pasażera elektryczna )

Odtwarzacz CD i mp3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozstrzał ładny masz

> Podejrzewam, że na biednego nie trafiło więc śmiało koledzy mogą doradzać w budżećie 100-250k

> Jak rodzinne i szybkie to ja bym wziął nowe A4, 3.0 TDI 204KM.

> W 200k się zmieścisz.

Za 200 bedzie wersja z "krzeslem" w srodku. Przerabialem ostatnio....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> potwierdzam, ledwo co typer bierze no i 2 osoby + pies to dramat

2osoby i pies to rodzina? Gdzie tak sie definiuje rodzine? Pytam serio bo w dzisiejszych czasach rozne sa definicje rodziny i moze troche zbyt doslownie przyjelem kryteria "szybki, rodzinny".

A prztyka z typrem nie rozumiem, wogole. Chyba niecelny.

Co do kryterium "szybki" mamy zapewne rowniez podobna rozbieznosc rozumienia pojecia jak do pojecia "rodzinny".

Dobry wybor - Insignia - rodzinna jak i szybka. Gratuluje, niech sie sprawuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie przesadzajmy. Poniżej 8 sekund do 100 km/h to nie jest to co zwykle spotyka się na ulicach.

> mar00ha

No tak. Tylko te 8 s do 100 to jeszcze nie wszystko. Auto musi skręcać a im cięższe tym większe ma z tym problemy. Zresztą porównaj nawet swojego Golfa a dwutonową, niby mocniejszą krowę. Zobaczysz jaka różnica. Owszem - na autostradzie wygra tamten.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tak. Tylko te 8 s do 100 to jeszcze nie wszystko. Auto musi skręcać a im cięższe tym większe ma

> z tym problemy. Zresztą porównaj nawet swojego Golfa a dwutonową, niby mocniejszą krowę.

> Zobaczysz jaka różnica. Owszem - na autostradzie wygra tamten.

Tyle, że Golf jest jednak sporo mniejszy.

A nawet ciężka Insignia, podejrzewam, z napędem 4x4 potrafi skręcać.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle, że Golf jest jednak sporo mniejszy.

Lżejszy przede wszystkim.

> A nawet ciężka Insignia, podejrzewam, z napędem 4x4 potrafi skręcać.

Przejedź się kiedyś jak będziesz miał okazję. Nawet to Flex coś tam średnio pomaga. Choć ja może mam inne punkty odniesienia a 95 % użytkowników będzie zachwyconych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to przepraszam. Mimo wszystko nadal uwazam, ze auto ktore ma 250km i wazy okolo 1,5 tony jest

> szybkie.

Tylko, ze taka Insignia to blizej 2ton bedzie niestety wink.gif

Co nie zmienia faktu, ze bedzie szybsza niz 90-95% aut na ulicach grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko, ze taka Insignia to blizej 2ton bedzie niestety

> Co nie zmienia faktu, ze bedzie szybsza niz 90-95% aut na ulicach

nie pisalem na pale, wygooglalem test jakiejs benzyny 4x4 co prawda lekko slabszej (220 km chyba z tego co pamietam) i podali tam 1,5 tony wagi. 30km to pewnie roznica w oprogramowaniu wiec waga wiele sie roznic nie bedzie. W testach raczej maja wypasione wersje.

Moja L3 wazy 1700 i ma 150km i tragedii nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie pisalem na pale, wygooglalem test jakiejs benzyny 4x4 co prawda lekko slabszej (220 km chyba z

> tego co pamietam) i podali tam 1,5 tony wagi. 30km to pewnie roznica w oprogramowaniu wiec

> waga wiele sie roznic nie bedzie. W testach raczej maja wypasione wersje.

> Moja L3 wazy 1700 i ma 150km i tragedii nie ma.

1500kg to wazy Astra, Ople z tego okresu maja koszmarna nadwage grinser006.gif

A to co podali w testach to pewnie bylo z katalogu wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1500kg to wazy Astra, Ople z tego okresu maja koszmarna nadwage

> A to co podali w testach to pewnie bylo z katalogu

albo z dowodu rejestracyjnego. Przeciez nikt nie bedzie tych aut wazyl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i dlatego wlasnie ta waga ma sie nijak do rzeczywistosci

no ok, to podaj jakis sposob na weryfikacje tego bo jak przypuzczam na wadze lazienkowej nikt tego nie zwazy. Na czyms sie trzeba oprzec - imho dane z DR sa OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1500kg to wazy Astra, Ople z tego okresu maja koszmarna nadwage

> A to co podali w testach to pewnie bylo z katalogu

Dane w katalogu w większości wypadków dotyczą podstawowej wersji wyposażeniowej dla danego modelu silnikowego. Wybór opcji typu: elektryczne fotele, panoramiczne okno dachowe, pełnowymiarowe koło zapasowe, większe koła, czy zwyczajnie wyższego pakietu wyposażenia itd.. (no bo przecież to nie standard) potrafi skutecznie podnieść wagę takiej wersji o 100 albo i więcej, tym samym ograniczając podawaną w katalogu dopuszczalną ładowność icon_rolleyes.gif

O ile się nie mylę to w dowodzie jest wpisana waga wersji homologacyjnej, więc chyba jest to tak samo ujęte jak wyżej. Ale mogę się mylić, więc niech ktoś poprawi jak tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kłócił się nie będę, ale na ich www stoi "Masa własna (w zależności od wersji): 1 428 - 1 741 kg",

> gdzie pewnie te cięższe, to diesle.

Z tymi 2 tonami to troche przejaskrawilem, ale 1700-1800 w topowej wersji 4x4 jest jak najbardziej realne, z kierowca i wszystkimi plynami wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tak. Tylko te 8 s do 100 to jeszcze nie wszystko. Auto musi skręcać a im cięższe tym większe ma

> z tym problemy. Zresztą porównaj nawet swojego Golfa a dwutonową, niby mocniejszą krowę.

> Zobaczysz jaka różnica. Owszem - na autostradzie wygra tamten.

Alfa 159 ważąca 1800kg skręcała jak marzenie wink.gif

Lepiej skręcającego auta nie prowadziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.