morenos Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 Cześć, mam pytanie odnośnie wspomagania w pandzie słyszałem że jest to dość awaryjne i drogie urządzenie ale czy to prawda ? Jak tam szanowni koledzy z doświadczenia? A pytam dlatego gdyż mam na oku dwie jedna z wspomaganiem a druga bez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 Nieprawda. Jak już padnie czujnik skrętu to za 300zł masz nowy i dalej masz spokój. Kupno Pandy bez wspomagania to tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejp66 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Z tą awaryjnością to lekka przesada, mam przejechane 107 tyś. km i nigdy nie zawiodło. Jednak nic nie jest wieczne i jak już nawali a naprawić trzeba, to szerokim łukiem omijać autoryzowane stacje napraw bo będzie bardzo drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Cześć, > mam pytanie odnośnie wspomagania w pandzie > słyszałem że jest to dość awaryjne i drogie urządzenie ale czy to prawda ? Nie, w Punto śmiga od prawie 230kkm i bez kłopotu drożej wychodzą nowe pompy wspomagania i płyn hydrauliczny przy tradycyjnym rozwiązaniu > Jak tam szanowni koledzy z doświadczenia? wieloletnie, pozytywne mocno > A pytam dlatego gdyż mam na oku dwie jedna z wspomaganiem a druga bez. brać tą z, ale podpiąć kompa, czy nie sypie błędami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Nieprawda. > Jak już padnie czujnik skrętu to za 300zł masz nowy i dalej masz spokój. Kupno Pandy bez > wspomagania to tragedia. dlaczego? jak ktos szuka auta - to znaczy silnik + buda z lpg to po co bajery w stylu wspomagania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > dlaczego? > jak ktos szuka auta - to znaczy silnik + buda z lpg to po co bajery w stylu wspomagania? Ułatwia życie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > dlaczego? > jak ktos szuka auta - to znaczy silnik + buda z lpg to po co bajery w stylu wspomagania? Bo po co się męczyć? Kręcenie się po parkingu przy minimalnej prędkości albo jej braku to tragedia. W zimie nie potrzebne ale jak śnieg zniknął to czuć co ono daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morenos Napisano 5 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 a powiecie mi jeszcze coś donośnie silnika widziałem dwa 1.1 z okrągłym i kwadratowym korkiem oleju okrągły chyba bezkolizyjny a coś więcej czym się różnią + - dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 > a powiecie mi jeszcze coś donośnie silnika widziałem dwa 1.1 jaki rok produkcji? > z okrągłym i kwadratowym korkiem oleju rozrząd/świece/fitr oleju na szybko inne mogą być, liczy sie rok produkcji - nr silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morenos Napisano 5 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 > jaki rok produkcji? 2005 > rozrząd/świece/fitr oleju na szybko inne mogą być, liczy sie rok produkcji - nr silnika w 2005 widziałem taki i taki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 kwadratowy- bezkolizyjny okrągły kolizyjny, ale tak licząc od sierpnia 2005 były kolizyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 > Bo po co się męczyć? Kręcenie się po parkingu przy minimalnej prędkości albo jej braku to tragedia. w pandzie? kolejny raz nie zgodze sie z tym w pandzie bez wspomagania wcale nie trzeba sie silowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 > w pandzie? > kolejny raz nie zgodze sie z tym > w pandzie bez wspomagania wcale nie trzeba sie silowac Nie zaczynaj nawet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morenos Napisano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > w pandzie? > kolejny raz nie zgodze sie z tym > w pandzie bez wspomagania wcale nie trzeba sie silowac osobiście myślałem że takie małe autko na wąskich kółkach i nie będzie potrzeba ale miałem właśnie przyjemność i błyskawicznie zapadła decyzja o pandzie ze wspomaganiem bez jest masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > w pandzie? > kolejny raz nie zgodze sie z tym > w pandzie bez wspomagania wcale nie trzeba sie silowac jak spotkałem ostatnio Pudziana to mówił to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > w pandzie? > kolejny raz nie zgodze sie z tym > w pandzie bez wspomagania wcale nie trzeba sie silowac W Starze 6x6 też sobie chłopaki dają radę bez wspomagania, tylko po co? Wspomaganie to nie jest zbędny luksus, dają w podobnej cenie, to brać i nie marudzić Piszę to posiadacz Pandy bez wspomagania i pozostałych pojazdów ze wspomaganiem elektrycznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > jak spotkałem ostatnio Pudziana to mówił to samo pudzian kreci w pipku - a tam bez wspomagania to ciezej niz w starze sie kreci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > osobiście myślałem że takie małe autko na wąskich kółkach i nie będzie potrzeba ale miałem właśnie > przyjemność i błyskawicznie zapadła decyzja o pandzie ze wspomaganiem > bez jest masakra mialem pande bez przez ponad 9 lat - nigdy nie czulem potzreby posiadania wspomagania teraz mam ze wspomaganiem i mimo ze ponad 2 lata juz minely to wcale nie uwazam by byl to dodatek ktory musi byc - chyba ze ktos lubi pokazac innym ze kierownice mozna krecic dotykajac jej jednym palcem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morenos Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 Pandę mam i ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Pandę mam i ja Wyrazy głębokiego współczucia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekgdy Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Pandę mam i ja będzie Pan zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcar Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 > mialem pande bez przez ponad 9 lat - nigdy nie czulem potzreby posiadania wspomagania Na 1000 klientów zawsze sie znajdzie jeden który jedzie pod prąd. > teraz mam ze wspomaganiem i mimo ze ponad 2 lata juz minely to wcale nie uwazam by byl to dodatek > ktory musi byc - chyba ze ktos lubi pokazac innym ze kierownice mozna krecic dotykajac jej > jednym palcem heh, w takim razie zapraszam do mnie, zdemontujemy tą kolumnę i maglownicę, zapłacę ci za części. Będziesz miał i komfort kręcenia i kasę w kieszeni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 > mialem pande bez przez ponad 9 lat - nigdy nie czulem potzreby posiadania wspomagania miałem okazję jeździć służbową pandą bez wspomagania i ze wspomaganiem. W Pandzie bez wspomagania wystarczyło troszkę zaniedbać ciśnienie w oponach i kręcenie było tragedią. Jako iż miałem krzywe felgi z przodu i nie specjalnie mi się garnęło do tego, żeby je prostować w służbowym aucie, to powiem Ci, że po podpompowaniu powietrza już po 3 tygodniach miałem problemy z kręceniem kierownicą i trzeba było jechać pompować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 > miałem okazję jeździć służbową pandą bez wspomagania i ze wspomaganiem. > W Pandzie bez wspomagania wystarczyło troszkę zaniedbać ciśnienie w oponach i kręcenie było > tragedią. Jako iż miałem krzywe felgi z przodu i nie specjalnie mi się garnęło do tego, żeby > je prostować w służbowym aucie, to powiem Ci, że po podpompowaniu powietrza już po 3 > tygodniach miałem problemy z kręceniem kierownicą i trzeba było jechać pompować. Jak jeździłem na zimówkach fabrycznych to było ciężko, ale jak założyłem letnie 195/50/15 to w ciągu tygodnia zamontowałem wspomaganie z angola. Inaczej jeździć się nie dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2014 > Jak jeździłem na zimówkach fabrycznych to było ciężko, ale jak założyłem letnie 195/50/15 to w > ciągu tygodnia zamontowałem wspomaganie z angola. Inaczej jeździć się nie dało. wyjatkowo slabowity chyba jestes w "rencach" na fabrycznych praktycznie jedna reka mozna krecic na postoju na 175 bylo nieco ciezej ale tylko nieco po przesiadce do pandy ze wspomaganiem bardzo dlugo wrecz ono mi przeszkadzalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2014 > Na 1000 klientów zawsze sie znajdzie jeden który jedzie pod prąd. > heh, w takim razie zapraszam do mnie, zdemontujemy tą kolumnę i maglownicę, zapłacę ci za części. > Będziesz miał i komfort kręcenia i kasę w kieszeni chyba taniej Cie wyniesie kupic nowe albo jakies malo uzywane odejda koszty dojazdu oraz wstawienia do mnie niemalze nowej kolumny i maglownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2014 > chyba taniej Cie wyniesie kupic nowe albo jakies malo uzywane > odejda koszty dojazdu oraz wstawienia do mnie niemalze nowej kolumny i maglownicy Maglownicy nie trzeba zmieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcar Napisano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 > wyjatkowo slabowity chyba jestes w "rencach" Szkoda że daleko mieszkasz bo podjechałbym do ciebie pierwszą lepsza pandą bez wspomy i byśmy nakręcili filmik jak to kręcisz w niej kierownicą jedną ręka Przebuj na YT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madaw1999 Napisano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 Jako, że od czasu do czasu mam okazje jechać jako kierowca Pandą bez wspomagania, przyznaje racje kolegom, jazda tym autkiem po mieście bez wspomagania to lepsze niż siłownia P.S. Opony w "fabrycznym" rozmiarze, zawieszenie i zbieżność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 > Jako, że od czasu do czasu mam okazje jechać jako kierowca Pandą bez wspomagania, przyznaje racje > kolegom, jazda tym autkiem po mieście bez wspomagania to lepsze niż siłownia ciezko to mi sie krecilo kolkiem w 125p, polonezie, corsie c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcar Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 > ciezko to mi sie krecilo kolkiem w 125p, polonezie, corsie c Pomijam 125p i poloneza bo to poprzednia epoka, ale corsa C to auto o praktycznie identycznym układzie kierowniczym co Panda, masa podobna, opony identyczne. Ciekawe że w CC kręciło ci sie ciezko a w Pandzie już lekko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2014 > Pomijam 125p i poloneza bo to poprzednia epoka, ale corsa C to auto o praktycznie identycznym > układzie kierowniczym co Panda, masa podobna, opony identyczne. Ciekawe że w CC kręciło ci sie > ciezko a w Pandzie już lekko... co do corsy c - troche gabaryty autek jednak inne i byc moze o to chodzi - ale w corsie krecilo mi sie wyraznie ciezej kierownica niz w pandzie - szczegolnie ta roznica bardzo mocno byla wyrazna w czasie jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.