Skocz do zawartości

wspomaganie panda


morenos

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

mam pytanie odnośnie wspomagania w pandzie

słyszałem że jest to dość awaryjne i drogie urządzenie ale czy to prawda ?

Jak tam szanowni koledzy z doświadczenia?

A pytam dlatego gdyż mam na oku dwie jedna z wspomaganiem a druga bez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> mam pytanie odnośnie wspomagania w pandzie

> słyszałem że jest to dość awaryjne i drogie urządzenie ale czy to prawda ?

Nie, w Punto śmiga od prawie 230kkm i bez kłopotu grinser006.gif drożej wychodzą nowe pompy wspomagania i płyn hydrauliczny przy tradycyjnym rozwiązaniu grinser006.gif

> Jak tam szanowni koledzy z doświadczenia?

wieloletnie, pozytywne mocno skromny.gif

> A pytam dlatego gdyż mam na oku dwie jedna z wspomaganiem a druga bez.

brać tą z, ale podpiąć kompa, czy nie sypie błędami ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlaczego?

> jak ktos szuka auta - to znaczy silnik + buda z lpg to po co bajery w stylu wspomagania?

Bo po co się męczyć? Kręcenie się po parkingu przy minimalnej prędkości albo jej braku to tragedia. W zimie nie potrzebne ale jak śnieg zniknął to czuć co ono daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a powiecie mi jeszcze coś donośnie silnika widziałem dwa 1.1

jaki rok produkcji?

> z okrągłym i kwadratowym korkiem oleju

rozrząd/świece/fitr oleju na szybko inne mogą być, liczy sie rok produkcji - nr silnika ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w pandzie?

> kolejny raz nie zgodze sie z tym

> w pandzie bez wspomagania wcale nie trzeba sie silowac

osobiście myślałem że takie małe autko na wąskich kółkach i nie będzie potrzeba ale miałem właśnie przyjemność i błyskawicznie zapadła decyzja o pandzie ze wspomaganiem

bez jest masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w pandzie?

> kolejny raz nie zgodze sie z tym

> w pandzie bez wspomagania wcale nie trzeba sie silowac

W Starze 6x6 też sobie chłopaki dają radę bez wspomagania, tylko po co? ok.gif

Wspomaganie to nie jest zbędny luksus, dają w podobnej cenie, to brać i nie marudzić zlosnik.gif

Piszę to posiadacz Pandy bez wspomagania i pozostałych pojazdów ze wspomaganiem elektrycznym grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> osobiście myślałem że takie małe autko na wąskich kółkach i nie będzie potrzeba ale miałem właśnie

> przyjemność i błyskawicznie zapadła decyzja o pandzie ze wspomaganiem

> bez jest masakra

mialem pande bez przez ponad 9 lat - nigdy nie czulem potzreby posiadania wspomagania

teraz mam ze wspomaganiem i mimo ze ponad 2 lata juz minely to wcale nie uwazam by byl to dodatek ktory musi byc - chyba ze ktos lubi pokazac innym ze kierownice mozna krecic dotykajac jej jednym palcem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mialem pande bez przez ponad 9 lat - nigdy nie czulem potzreby posiadania wspomagania

Na 1000 klientów zawsze sie znajdzie jeden który jedzie pod prąd.

> teraz mam ze wspomaganiem i mimo ze ponad 2 lata juz minely to wcale nie uwazam by byl to dodatek

> ktory musi byc - chyba ze ktos lubi pokazac innym ze kierownice mozna krecic dotykajac jej

> jednym palcem

heh, w takim razie zapraszam do mnie, zdemontujemy tą kolumnę i maglownicę, zapłacę ci za części. Będziesz miał i komfort kręcenia i kasę w kieszeni smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mialem pande bez przez ponad 9 lat - nigdy nie czulem potzreby posiadania wspomagania

miałem okazję jeździć służbową pandą bez wspomagania i ze wspomaganiem.

W Pandzie bez wspomagania wystarczyło troszkę zaniedbać ciśnienie w oponach i kręcenie było tragedią. Jako iż miałem krzywe felgi z przodu i nie specjalnie mi się garnęło do tego, żeby je prostować w służbowym aucie, to powiem Ci, że po podpompowaniu powietrza już po 3 tygodniach miałem problemy z kręceniem kierownicą i trzeba było jechać pompować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem okazję jeździć służbową pandą bez wspomagania i ze wspomaganiem.

> W Pandzie bez wspomagania wystarczyło troszkę zaniedbać ciśnienie w oponach i kręcenie było

> tragedią. Jako iż miałem krzywe felgi z przodu i nie specjalnie mi się garnęło do tego, żeby

> je prostować w służbowym aucie, to powiem Ci, że po podpompowaniu powietrza już po 3

> tygodniach miałem problemy z kręceniem kierownicą i trzeba było jechać pompować.

Jak jeździłem na zimówkach fabrycznych to było ciężko, ale jak założyłem letnie 195/50/15 to w ciągu tygodnia zamontowałem wspomaganie z angola. Inaczej jeździć się nie dało. spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak jeździłem na zimówkach fabrycznych to było ciężko, ale jak założyłem letnie 195/50/15 to w

> ciągu tygodnia zamontowałem wspomaganie z angola. Inaczej jeździć się nie dało.

wyjatkowo slabowity chyba jestes w "rencach"

na fabrycznych praktycznie jedna reka mozna krecic na postoju

na 175 bylo nieco ciezej ale tylko nieco

po przesiadce do pandy ze wspomaganiem bardzo dlugo wrecz ono mi przeszkadzalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na 1000 klientów zawsze sie znajdzie jeden który jedzie pod prąd.

> heh, w takim razie zapraszam do mnie, zdemontujemy tą kolumnę i maglownicę, zapłacę ci za części.

> Będziesz miał i komfort kręcenia i kasę w kieszeni

chyba taniej Cie wyniesie kupic nowe albo jakies malo uzywane

odejda koszty dojazdu oraz wstawienia do mnie niemalze nowej kolumny i maglownicy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciezko to mi sie krecilo kolkiem w 125p, polonezie, corsie c

Pomijam 125p i poloneza bo to poprzednia epoka, ale corsa C to auto o praktycznie identycznym układzie kierowniczym co Panda, masa podobna, opony identyczne. Ciekawe że w CC kręciło ci sie ciezko a w Pandzie już lekko... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pomijam 125p i poloneza bo to poprzednia epoka, ale corsa C to auto o praktycznie identycznym

> układzie kierowniczym co Panda, masa podobna, opony identyczne. Ciekawe że w CC kręciło ci sie

> ciezko a w Pandzie już lekko...

co do corsy c - troche gabaryty autek jednak inne i byc moze o to chodzi - ale w corsie krecilo mi sie wyraznie ciezej kierownica niz w pandzie - szczegolnie ta roznica bardzo mocno byla wyrazna w czasie jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.