melonic1242 Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Witam. W moim CCS coś się ostatnio spsuło. Zaczęło się od niedziałającego klaksonu, zegarka i świateł awaryjnych. Po jakimś czasie wskaźnik przestał pokazywać poziom paliwa a wskaźnik temperatury pokazywał 70 stopni przy załączającym się wentylatorze. Ostatnio zaczęło śmierdzieć paliwem, ale okazało się, że opaska uszkodziła przewód paliwowy i lekko sikało. Teraz silnik zaczął się dławić przy wkręcaniu na obroty. Na jałowym wkręca się normalnie, ale przyspieszając na poszczególnych biegach dławi się. Pompa paliwa podmieniona na nową, tak samo czujnik położenia wału. Gdzie szukać przyczyny? Sprawa dość pilna, bo wygrałem szkolenie w rajdowej szkole Pana Wróblewskiego i jak do soboty nie zrobię auta to szkolenie przepadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Ja bym obstawiał uszkodzoną masę na wtyczce od pompy. Wiem, że w sc masa to połączona jest z masą silniczka wycieraczek nagrzewnicy. Masa klaksonu jest mniej więcej na środku deski nad tunelem środkowym, warto jeszcze sprawdzić masę przy drzwiach pasażera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 > Witam. W moim CCS coś się ostatnio spsuło. Zaczęło się od niedziałającego klaksonu, zegarka i > świateł awaryjnych. Po jakimś czasie wskaźnik przestał pokazywać poziom paliwa a wskaźnik > temperatury pokazywał 70 stopni przy załączającym się wentylatorze. Ostatnio zaczęło > śmierdzieć paliwem, jak znajdziesz przyczynę to daj znać, mam podobne objawy opisane tutaj http://forum.autokacik.pl/showthreaded.p...1#Post287602089 auto gaśnie przy wkręcaniu się od najniższych obrotów (jak się da w podłogę przy niskiej pr obr) czasami wariuje obrotomierz, nie ważne czy podłączony do przejaźnika pompy, czy bezpośrednio do pina 23 z kompa. Głównie dzieje się to jak jest cieplej na zewnątrz, ale niekoniecznie. Jak się daje w palnik - idzie równo do odcinki nawet nie jąknie, ale wystarczy wrzucić dziadek mode i zaczynają się jaja. Paliwem też czuć od czasu do czasu. W komorze silnika wszystkie masy przeczyściłem, jeździłem też bez dolotu żeby wyeliminować czy to nie zakany filtr powietrza i za dużo paliwa itp. Sonde odłączałem, nic nie zmieniło, kable i świece wymienione, choć pooszarpywanie już było przed wymianą ponad rok temu. Trzeba będzie pompę paliwa wyjąć i popatrzeć na nią, same styki wtyczek na koszu pompy wyczyszczone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 > jak znajdziesz przyczynę to daj znać, mam podobne objawy opisane tutaj > http://forum.autokacik.pl/showthreaded.p...1#Post287602089 > auto gaśnie przy wkręcaniu się od najniższych obrotów (jak się da w podłogę przy niskiej pr obr) > czasami wariuje obrotomierz, nie ważne czy podłączony do przejaźnika pompy, czy bezpośrednio > do pina 23 z kompa. Głównie dzieje się to jak jest cieplej na zewnątrz, ale niekoniecznie. Jak > się daje w palnik - idzie równo do odcinki nawet nie jąknie, ale wystarczy wrzucić dziadek > mode i zaczynają się jaja. > Paliwem też czuć od czasu do czasu. > W komorze silnika wszystkie masy przeczyściłem, jeździłem też bez dolotu żeby wyeliminować czy to > nie zakany filtr powietrza i za dużo paliwa itp. Sonde odłączałem, nic nie zmieniło, kable i > świece wymienione, choć pooszarpywanie już było przed wymianą ponad rok temu. Trzeba będzie > pompę paliwa wyjąć i popatrzeć na nią, same styki wtyczek na koszu pompy wyczyszczone... swirujacy obrotek to masa przy cewkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 > swirujacy obrotek to masa przy cewkach no do cewek jeszcze nie dotarłem, jutro spróbuję pomacać w tym obszarze a to gaśnięcie na niskich może to powodować? w sumie przy niskich obrotach drgania silnika są najsilniejsze więc może tu być gdzieś kot pogrzebany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szpyrek Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Skorzystam z okazji i zapytam odnosnie o bezpiecznik wentylatora chlodnicy. Niby sprawdzalem juz wszystkie ale po wymianie go nie chce sie wlaczyc, za nim wymienie czujnik temp to chce byc pewny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 > Skorzystam z okazji i zapytam odnosnie o bezpiecznik wentylatora chlodnicy. Niby sprawdzalem juz > wszystkie ale po wymianie go nie chce sie wlaczyc, za nim wymienie czujnik temp to chce byc > pewny a co spowodowało konieczność wymiany tego bezpiecznika? może silnik wiatraka powiedział papa, na krótko chodzi czy nie? jakieś uderzenie było żeby śmigło się gdzieś zakleszczyło albo co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szpyrek Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 Stary wentyl sie zatarl i wymienilem go, po wymianie nie chce zalaczyc sie, bezpiecznika nie wymienialem. A co do bezpiecznika to jest tylko ten jeden za aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > Stary wentyl sie zatarl i wymienilem go, po wymianie nie chce zalaczyc sie, bezpiecznika nie > wymienialem. A co do bezpiecznika to jest tylko ten jeden za aku w skrzynce bezpieczników skrajny dolny prawy jest od wentyla (przynajmniej jesli chodzi o cc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melonic1242 Napisano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2014 > no do cewek jeszcze nie dotarłem, jutro spróbuję pomacać w tym obszarze > a to gaśnięcie na niskich może to powodować? w sumie przy niskich obrotach drgania silnika są > najsilniejsze więc może tu być gdzieś kot pogrzebany Po wymianie cewek problem się skończył i na testach auto zachowywało się normalnie, ale wracając do domu znów poczułem zapach paliwa i silnik zaczął przerywać, ale dopiero przy bucie na piątym biegu. Po podniesieniu maski znów okazało się, że cieknie przy opasce na dopływie paliwa do listwy. Stąd nasuwa się moje kolejne pytanie: Czy kosz z powrotem + plastikowa listwa wtrysków paliwa bez powrotu przy swapie 1,2 16v do cc = dwa regulatory ciśnienia paliwa, czy brak regulatora w obwodzie? Czy to może mieć jakiś ujemny skutek na pracę silnika, czy przyczyna leży w innym miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2014 > Po wymianie cewek problem się skończył i na testach auto zachowywało się normalnie, ale wracając do > domu znów poczułem zapach paliwa i silnik zaczął przerywać, ale dopiero przy bucie na piątym > biegu. Po podniesieniu maski znów okazało się, że cieknie przy opasce na dopływie paliwa do > listwy. Stąd nasuwa się moje kolejne pytanie: Czy kosz z powrotem + plastikowa listwa wtrysków > paliwa bez powrotu przy swapie 1,2 16v do cc = dwa regulatory ciśnienia paliwa, czy brak > regulatora w obwodzie? Czy to może mieć jakiś ujemny skutek na pracę silnika, czy przyczyna > leży w innym miejscu? Pompa z powrotem i listwa bez powrotu to zero regulatora. Ogarnij to bo drut na maxa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melonic1242 Napisano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Pompa z powrotem i listwa bez powrotu to zero regulatora. Ogarnij to bo drut na maxa! Tak mi się właśnie wydawało. Kupiłem auto już z 16v pod maską i co chwila coś muszę poprawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.