RallyMAN22 Napisano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2014 Od pewnego czasu borykam się z problemem hamulców w moim aucie. Tarcze Brembo Max klocki Ferodo DS2500 Wymieniłem pompę hamulcową (na nową) i serwo (używka). Układ cały odpowietrzony, zalany płynem FERODO HIGH PERFORMANCE 5.1 Jednak żeby wyhamować auto z większych prędkości trzeba się naprawdę namęczyć. Pedał ma 2-3cm "luzu" czyli dopiero po tej odległości zaczyna coś tam hamować ale trzeba dużo siły użyć. Ciężko to opisać ale jeździłem już wieloma CC czy SC i ewidentnie coś jest nie tak. Z mojego doświadczenia to najlepiej hamowało seicento VAN, które miało jakieś tanie tarcze i klocki i przebieg 300 tys km. Tam jak się lekko depnęło hamulec to auto momentalnie stawało w miejscu. Miał ktoś kiedyś problem tego typu? może serwo z innego auta podejdzie? może pompa inna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2014 " Z mojego doświadczenia to najlepiej hamowało seicento VAN, które miało jakieś tanie tarcze i klocki i przebieg 300 tys km. Tam jak się lekko depnęło hamulec to auto momentalnie stawało w miejscu. " Co do hamowania VANem to na 100% były zardzewiałe samoregulatory (nie widziałem jeszcze vana w którym działały) i dośc mocno tył hamował i jest wrażenie że SUPER hamuje, tylko nie w zakręcie na mokrym (efekt ręcznego). Co to Twojego problemu, to rozumiem iż wszystko się już ułożyło i dotarło? Obstawiam serwo "używane", stare jakoś działało może podmień na nie i zobacz czy jest różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2014 Wczoraj przejechałem się moim Seitkiem wzdłuż garaży i zauważyłem, że też mi słabo hamuje. Pierwsze co to zbadam stan płynu hamulcowego, bo mam taki o wysokiej temp. wrzenia, ale krótszej żywotności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 1 Maja 2014 Udostępnij Napisano 1 Maja 2014 U mnie okazało się, że zawartość wody w płynie hamulwoym wynosi ponad 4%! To teraz nie dziwie się, czemu nie hamuje tylko zwalnia, w sumie układ zalany motulem rbf 600, więc też nie dziwi tak duża chłonność wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 > Co do hamowania VANem to na 100% były zardzewiałe samoregulatory (nie widziałem jeszcze vana w > którym działały) i dośc mocno tył hamował i jest wrażenie że SUPER hamuje, tylko nie w > zakręcie na mokrym (efekt ręcznego). Nie były zardzewiałe. Auto miało idealnie rozłożoną siłę hamowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.