Skocz do zawartości

Wyciek spod uszczelki pokrywy zaworów


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, przerabialiście?Tam jest normalna pokrywa czy jakieś problemy przy wyciekach?Samochodu nie widziałem, ale mechanik coś gadał przez telefon, że ona z wałkami połączona i że nie wiadomo czy głowicy nie trzeba będzie zrzucać. Nie zna się czy prawdę prawi?Pacjent GP 1.4. 16V

Edit: Dzwoniłem do ASO tam jest głowiczka/półgłowiczka, trzeba rozbierać górę ściągać rozrząd.

Więc wszystko jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciek spod klawiatury we fiacie to taki alternatywny sposób sprawdzania koloru i poziomu oleju - ma tam być, jak go nie ma to znaczy że nie ma oleju zlosnik.gif

wymienisz uszczelkę, to albo od razu zacznie cieknąc, albo za chwilę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co prawda jak jest w GP 1.4 zrobiona pokrywa zaworow, ale w mk2 i FL 1.2 szlifowało się o ok 1 mm stopki pokrywy, do tego oryginalna 3 rowkowa uszczelka i nic nie ciekło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wyciek spod klawiatury we fiacie to taki alternatywny sposób sprawdzania koloru i poziomu oleju -

> ma tam być, jak go nie ma to znaczy że nie ma oleju

> wymienisz uszczelkę, to albo od razu zacznie cieknąc, albo za chwilę

No popatrz, to mam cos popsute, bo od nowosci jest sucho, a olej jest, przynajmniej na magnecie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam popsute, bo od nowości nic nie leci spod pokrywy. Co więcej pokrywa byłe zdejmowana podczas wymiany paska rozrządu. Ehh, znowu się popsuł zlosnik.gif Trzeba sobie zafundować jakiś po L-ce, to wszystko będzie działać jak należy 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem co prawda jak jest w GP 1.4 zrobiona pokrywa zaworow, ale w mk2 i FL 1.2 szlifowało się o

> ok 1 mm stopki pokrywy, do tego oryginalna 3 rowkowa uszczelka i nic nie ciekło.

Mówisz o 8v tam pokrywa to tylko "dekielek" a w temacie jest mowa o 16v gdzie jest właśnie górna "galeryjka" w której są wałki. W 16v do wymiany tej uszczelki na 100% trzeba rozpiąć rozrząd ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak w temacie, przerabialiście?Tam jest normalna pokrywa czy jakieś problemy przy

> wyciekach?Samochodu nie widziałem, ale mechanik coś gadał przez telefon, że ona z wałkami

> połączona i że nie wiadomo czy głowicy nie trzeba będzie zrzucać. Nie zna się czy prawdę

> prawi?Pacjent GP 1.4. 16V

> Edit: Dzwoniłem do ASO tam jest głowiczka/półgłowiczka, trzeba rozbierać górę ściągać rozrząd.

> Więc wszystko jasne.

Przerabiałem to, zauważyłem wyciek jak wymieniałem świece - fajkocewki były w oleju. Tak jak mówisz, trzeba do tego ściągnąć pasek rozrządu i co za tym idzie potem założyć nowy itd. Całość z cześciami mnie wyszła 320 zł (poza ASO) bo roboty dużo. Jeśli Ci się zbliża wymiana kompletnego rozrządu to zrób ro za jednym zamachem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.