cypajak Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 Dziś zastałem taki widok: Lakierowanie elementu nie wchodzi w grę. Jak przy pomocy pasty tempo, papieru wodnego i lakieru zaprawkowego zniwelować ta rysę aby nie była tak bardzo widoczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Dziś zastałem taki widok: > Lakierowanie elementu nie wchodzi w grę. > Jak przy pomocy pasty tempo, papieru wodnego i lakieru zaprawkowego zniwelować ta rysę aby nie była > tak bardzo widoczna ja bym to najpierw sprobowal polerka wyciagnac co zejdzie albo minimalnie zalagodzi ryse. Potem zaprawka i znowu polerka moze dac jakis efekt. Tempo odpusc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 A nie lepiej od razu zaprawka a potem polerka papierem wodnym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 Tak jak Jedrek napisal odpusc paste Tempo.Sprobowac wpierw polerka to wyciagnac Rysy sa do podkladu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 Papier wodny 2000 będzie ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Tak jak Jedrek napisal odpusc paste Tempo.Sprobowac wpierw polerka to wyciagnac > Rysy sa do podkladu? Chyba do podkładu bo się "białe" przebija na dnie rysy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 zacznijmy od tego co to jest- zderzak? błotnik? drzwi? powinno się dać wypolerować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Papier wodny 2000 będzie ok ? nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 Ja takie głębokie rysy zamiast papieru jade automaxem, potem coraz mniej scierne pasty i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MavGT Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Dziś zastałem taki widok: > Lakierowanie elementu nie wchodzi w grę. > Jak przy pomocy pasty tempo, papieru wodnego i lakieru zaprawkowego zniwelować ta rysę aby nie była > tak bardzo widoczna Jedź do specjalisty, nie zapłacisz dużo, a będzie zrobione najlepiej jak się da. Zmatowić, polerować, ewentualnie jak jest potrzeba to delikatnie zaprawić lakierem Ale na tyle na ile mogę sobie sądzić po zdjęciach to powinno się dać to uszkodzenie ładnie wyprowadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > A nie lepiej od razu zaprawka a potem polerka papierem wodnym ? Lepiej, jednak niektórzy nie rozumieją, że polerowaniem nie usuną rys głębszych niż warstwa lakieru. Tutaj wyraźnie widać, że został odsłonięty podkład i chwała za to, że nie głębiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 Czyli: 1. Zaprawka w pędzelku 2. Papier wodny 3. Pasta lekkościerna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Czyli: > 1. Zaprawka w pędzelku > 2. Papier wodny > 3. Pasta lekkościerna Słuchaj - z tego co czytam nie masz pojęcia jak sie za to zabrać. Będziesz robił to pierwszy raz i sie uczył na własnym aucie - spieprzysz na 100%. Kup tylko zaprawkę i podjedź do zakładu detailingowego - zrobią ci chłopaki tak dobrze jak sie to da zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 "Naprawiałem" już kilka rys na swoim aucie i jest OK, ale nie sięgały one podkładu jak tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > "Naprawiałem" już kilka rys na swoim aucie i jest OK, ale nie sięgały one podkładu jak tutaj Jak piszesz o pascie tempo to faktycznie "naprawiales" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Dziś zastałem taki widok: > Lakierowanie elementu nie wchodzi w grę. Nie widzę możliwości uzupełnienia lakieru bez lakierowania. Wypolerować możesz zmatowienie, a tu masz zdrapany lakier. Albo to zostaw, albo jedź na malowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Nie widzę możliwości uzupełnienia lakieru bez lakierowania. > Wypolerować możesz zmatowienie, a tu masz zdrapany lakier. > Albo to zostaw, albo jedź na malowanie. nie masz racji - czasem da się zapolerować uszkodzenie na tyle, iż stanie się ono widoczne tylko z b. bliska. w tym przypadku możnaby próbować ale zainteresowany nie raczył napisać czy to uszkodzenie na metalowym elemencie czy plastikowym więc cieżko mu coś konkretnego doradzić- jak stwierdził wie lepiej i tempo da radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > nie masz racji - czasem da się zapolerować uszkodzenie na tyle, iż stanie się ono widoczne tylko z > b. bliska. Taaa, jasne, zapolerujesz biały podkład tak, że będzie wyglądał jak srebrny lakier. > w tym przypadku możnaby próbować ale zainteresowany nie raczył napisać czy to uszkodzenie na > metalowym elemencie czy plastikowym więc cieżko mu coś konkretnego doradzić- jak stwierdził > wie lepiej i tempo da radę Na czym by nie było to tam widać rowy po pół milimetra. Nie da się zapolerować lakieru, którego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Taaa, jasne, zapolerujesz biały podkład tak, że będzie wyglądał jak srebrny lakier. czasem wygląd zadrapania myli i wydaje się że to podkład- w rzeczywistości to baza lakieru. > Na czym by nie było to tam widać rowy po pół milimetra. Nie da się zapolerować lakieru, którego nie > ma. że tak powiem - zostaw ocenę tego uszkodzenia komuś, kto się na tym zna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > czasem wygląd zadrapania myli i wydaje się że to podkład- w rzeczywistości to baza lakieru. > że tak powiem - zostaw ocenę tego uszkodzenia komuś, kto się na tym zna Ja bym to zadrapanie w ogóle zostawił. No ale ja samochodem jeżdżę, a nie się do nie go modlę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Ja bym to zadrapanie w ogóle zostawił. No ale ja samochodem jeżdżę, a nie się do nie go modlę. Jeśli nie dałoby się tego usunąć to bym zostawił no ale uważam że spokojnie da się to naprawić w miarę estetycznie i to bez cudowania bazą, bezbarwnym a tym bardziej papierem wodnym bo amator narobi więcej szkód niż pożytku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Jeśli nie dałoby się tego usunąć to bym zostawił no ale uważam że spokojnie da się to naprawić w > miarę estetycznie i to bez cudowania bazą, bezbarwnym a tym bardziej papierem wodnym bo amator > narobi więcej szkód niż pożytku. Zatem powierz auto profesjonaliście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karp Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Dziś zastałem taki widok: > Lakierowanie elementu nie wchodzi w grę. > Jak przy pomocy pasty tempo, papieru wodnego i lakieru zaprawkowego zniwelować ta rysę aby nie była > tak bardzo widoczna Jakieś zwierze się znęcało nad Twoim samochodem - psie pazury? Bo chyba kolizja z innym pojazdem daje inne uszkodzenia. Jeśli to to, to co mogło zwierzakowi odbić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Zatem powierz auto profesjonaliście. to chyba nie do mnie post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Rysa na błotniku powstała po kontakcie z betonowym słupkiem. Byłem u lakiernika i usłyszałem "Paaannnieee to trzeba cały błotnik lakierować". Stwierdziłem, że ubytek wypełnię lakierem zaprawkowym i będę jeździł tak jak jest i co jakiś czas intensywnie zawoskuje woskiem koloryzującym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Rysa na błotniku powstała po kontakcie z betonowym słupkiem. > Byłem u lakiernika i usłyszałem "Paaannnieee to trzeba cały błotnik lakierować". Stwierdziłem, że > ubytek wypełnię lakierem zaprawkowym i będę jeździł tak jak jest i co jakiś czas intensywnie > zawoskuje woskiem koloryzującym Oceniając po foto to spokojnie to da się wypolerować iż stanie się praktycznie niewidoczne - mogą zostać lekkie ślady w punktach zaznaczonych na foto poszukaj dobrego warsztatu zajmującego się detailingiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Dziś zastałem taki widok: (...) > Rysa na błotniku powstała po kontakcie z betonowym słupkiem. W nocy słupek przyatakował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Jakieś zwierze się znęcało nad Twoim samochodem - psie pazury? Bo chyba kolizja z innym pojazdem > daje inne uszkodzenia. Jeśli to to, to co mogło zwierzakowi odbić? Ja miałem podobne obrażenia jak kiedyś otworzyłem drzwi na polnej drodze i w trawie wysokiej był stary kłąb drutu kolczastego i pordzewiała siatka ogrodzeniowa. Jeden zgrzyt przy otwieraniu i poprawka jak cofnąłem drzwi. Tyle, ze u mnie płycej było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Rysa na błotniku powstała po kontakcie z betonowym słupkiem. > Byłem u lakiernika i usłyszałem "Paaannnieee to trzeba cały błotnik lakierować". Stwierdziłem, że > ubytek wypełnię lakierem zaprawkowym i będę jeździł tak jak jest i co jakiś czas intensywnie > zawoskuje woskiem koloryzującym wosk koloryzujacy. LUBIE TO! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joszkobroda Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > Dziś zastałem taki widok: > Lakierowanie elementu nie wchodzi w grę. > Jak przy pomocy pasty tempo, papieru wodnego i lakieru zaprawkowego zniwelować ta rysę aby nie była > tak bardzo widoczna tydzień temu odebrałem z lakierni, nikt nie chciał zrobic bez lakierowania.moja rysa biegła przez całą długosc samochodu zrobiłem z AC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.