Jump to content

[KzAK] do 30k, duża benzyna, względnie niepopularny.


Recommended Posts

Warunki bezwzględne:

Minimum 4.3m długości i ~1.7m szerokości.

5 furtek (4 w ostateczności)

Max. 11s do 100km/h

Preferowane:

Im mniej popularny tym lepiej.

Napęd RWD/AWD

Naprawialny

Duża benzyna.

Wnętrze z tego półwiecza.

Zastanawiam się nad:

Kia Sorento 3.5 v6 (mój faworyt)

Jeep Grand Cherokee 3.7v6 (bezawaryjne to nie będzie, ale przynajmniej będą części)

Subaru Forester 2.0/2.5 (najnudniejszy i najrozsądniejszy w zestawieniu)

Poza tym:

Dodge Magnum 3.5 v6 (fajny, tani ale mam ograniczone zaufanie do amerykańskiej myśli technicznej)

Jaguar S-type 3.0 (słyszałem dobre opinie, ale mam ograniczone zaufanie do angielskiej myśli technicznej)

Subaru Impreza WRX kombi (mały prędki naleśnik ale z zakupem będzie loteria)

BMW e46 touring 330d (jedyny akceptowalny klekot, ale ciężko o dobry egzemplarz)

Toyota RAV-4 2.4 (rozsądne ale kiepsko się prowadzi)

Suzuki Grand Vitara 2.4/2.7 (rozsądne, ale ciężko będzie zmieścić się w budżecie)

Volvo XC70 (fajne, ale zupełnie nie znam i jest chyba trochę za duże)

Nissan Murano (ktoś wie dlaczego są takie tanie)

Chrysler 300c 5.7 (powoli osiągalne cenowo, pytanie dlaczego)

Ktoś miał styczność z powyższymi albo ma pomysł na auto w przedziale 5-30k zł którym warto w życiu pojeździć. wink.gif W założeniu kupuję samochód na pół roku / rok.

Z innej beczki:

Zostawiamy tylko warunki bezwzględne i szukamy auta rozsądnego. Hyundai i30? Chevrolet Cruze ?

Link to post
Share on other sites

Jedyny mało popularny spełniający kryteria to Suzuki Kizashi o ile wielkość silnika styknie.

To co wymieniasz to masówka.

Edit: Własnie doczytałem, że nie spełnia warunku ceny

Link to post
Share on other sites

> Warunki bezwzględne:

> Minimum 4.3m długości i ~1.7m szerokości.

> 5 furtek (4 w ostateczności)

> Max. 11s do 100km/h

> Preferowane:

> Im mniej popularny tym lepiej.

> Napęd RWD/AWD

> Naprawialny

> Duża benzyna.

> Wnętrze z tego półwiecza.

Nie wiem czy lubisz, to w końcu poprzednie półwiecze ale przed chwilką zaparkowała na mojej ulicy E32 750. Oryginalna, bez żadnego tuningu, na pięknych felgach Alpina...

Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak wiele osób patrzyło na ten samochód z nostalgią, zazdrością, uśmiechem przechodząc przez przejście dla pieszych.

Coś pięknego.

alpina_historie_E32_B11_40.jpg

Link to post
Share on other sites

Jeśli E46 touring to może 3,0 benzynkę?

jakiś tekst

jakiś tekst

Do 30 tys zł kupisz z końcówki produkcji czyli jakiś 2004r i styknie na pakiet startowy. smile.gif3,0d dobry i mało awaryjny,ale ciężko znaleźć nie zajechany egzemplarz,coś o tym wiem. zlosnik.gifOgólnie ciężko znaleźć nie zajechany model Bmw. 270751858-jezyk.gif

Link to post
Share on other sites

Kolega kupił 300C z HEMI na pokładzie tani w zakupie lecz drogi w utrzymaniu tzn. laniu na stacji...

Ile zalejesz tyle wypije zlosnik.gif spokojna jazda min 15l, ostra zabawa nie ma granic spalenia zlosnik.gif

Link to post
Share on other sites

> Z innej beczki:

> Zostawiamy tylko warunki bezwzględne i szukamy auta rozsądnego. Hyundai i30? Chevrolet Cruze ?

audi s8? v8?

bmw m5

mb w124 - kilka miesiecy temu było coupe w124 brabus 3.6 litra za 16 tysi.

za 24tyś wersja amg 3.2.

cl w215 ale to tylko 2 drzwi.

w140 cl ?

jakiś tekst

Link to post
Share on other sites

Jak ma być niepopularny, a były 4x4 to może jakiś Saab-ik? Piękne nietuzinkowe samochody i poza dieslami 11 do setki to śmiech w nawet najgorszych wersjach benzynowych zlosnik.gif.

Link to post
Share on other sites

> Ktoś miał styczność z powyższymi albo ma pomysł na auto w przedziale 5-30k zł którym warto w życiu

> pojeździć. W założeniu kupuję samochód na pół roku / rok.

Ostatnio walczę ze sobą, bo mam chęć kupić Subaru Legacy 3.0 (H6 boxer) zlosnik.gif

Autko które miałem na oku już zeszło, więc cały czas przeglądam ogłoszenia wink.gif

Link to post
Share on other sites

> drogi w utrzymaniu tzn. laniu na stacji...

Spalanie jest nieistotne, do 12-15l przeżyję benzynę, jak będzie wciągał 25l to go zagazuję wink.gif

Bardziej zależy mi na bezpieczeństwie (masa, poduszki, przyśpieszenie przy wyprzedzaniu) i pewności tego, że dowiezie mnie do celu (dostępność części, niezawodność konstrukcji)

Link to post
Share on other sites

> Nie wiem czy lubisz, to w końcu poprzednie półwiecze ale przed chwilką zaparkowała na mojej ulicy

> E32 750. Oryginalna, bez żadnego tuningu, na pięknych felgach Alpina...

> Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak wiele osób patrzyło na ten samochód z nostalgią, zazdrością,

> uśmiechem przechodząc przez przejście dla pieszych.

> Coś pięknego.

Podobają mi się stare Bawarki, ale potrzebuję auto na co dzień a mam w pamięci e34 kolegi, rocznik 89, kupione od pierwszego właściciela - tzw "perełka" (tym razem serio), w którym po półtorej roku użytkowania zdezintegrował się cały spód auta. Mechanikę jestem w stanie ogarnąć, blacharkę niezbyt.

Fakt, że szukając samochodów wśród roczników 2004-2008, okazuje się, że większość z nich ma -już teraz- problemy z blachą.

Link to post
Share on other sites

mam takie coś co koyotee wklejał do jeżdżenia na co dzień. Nie ma problemów, w mieście ani w trasie. Szukaj nie zeżartej od spodu przez rudą skoro mechanikę sobie umiesz opędzić, tym bardziej, że graty dostępne są bez problemów i w ludzkich pieniądzach- przykład uszczelniacz automatycznej skrzyni od strony wału to ok. 70 złotych wink.gifok.gif

3.5 litra z automatem 16 litrów LPG zjada, benzyny ciut mniej zje ok.gif

Link to post
Share on other sites

> Warunki bezwzględne:

> Minimum 4.3m długości i ~1.7m szerokości.

> 5 furtek (4 w ostateczności)

> Max. 11s do 100km/h

> Ktoś miał styczność z powyższymi albo ma pomysł na auto w przedziale 5-30k zł którym warto w życiu

> pojeździć. W założeniu kupuję samochód na pół roku / rok.

Vel Satis z 3.5 V6.

Link to post
Share on other sites

> mam takie coś co koyotee wklejał do jeżdżenia na co dzień. Nie ma problemów, w mieście ani w

> trasie. Szukaj nie zeżartej od spodu przez rudą skoro mechanikę sobie umiesz opędzić, tym

> bardziej, że graty dostępne są bez problemów i w ludzkich pieniądzach- przykład uszczelniacz

> automatycznej skrzyni od strony wału to ok. 70 złotych

> 3.5 litra z automatem 16 litrów LPG zjada, benzyny ciut mniej zje

No tak, tylko, że BMW serii 7 o którym mówimy jest:

- starym

- niskim

- popularnym

- sedanem

A ja mimo wszystko wolałbym coś co nie będzie dziur pokonywało, tylko je wyrówna zlosnik.gif

Jest to jeden z powodów zmiany samochodu. Dlatego większość wymienionych wyżej modeli jest jednak trochę wyższa od standardowych naleśników. Ostatnio chciałem wrzucić klikacz do samochodu, żeby z ciekawości sprawdzić ile razy w ciągu dnia wymawiam niecenzuralne wyrazy w trakcie omijania/wpadania w nierówności. Stwierdziłem, że moje samopoczucie jest warte więcej niż kilka zł na paliwo.

Z drugiej strony, jestem otwarty na głupie pomysły, więc pewnie jak coś mi się spodoba to impulsywnie kupię grinser006.gif

Link to post
Share on other sites

> I kryterium napęd spełnia jadąc do tyłu

Kryterium "naprawialny" w kontekście elektroniki chyba również niezbyt.

Samochód fajny, nieszablonowy; niestety Francuzi postawili na włoską jakość i niemiecki design.

Link to post
Share on other sites

> No tak, tylko, że BMW serii 7 o którym mówimy jest:

> - starym

zgoda zlosnik.gif

> - niskim

w miarę ale nie tak jak np. skoda czy golf który osłonami haczy zlosnik.gif

> - popularnym

zwracam uwagę na drodze i nie jest tego dużo wink.gif

> - sedanem

a to zgoda zlosnik.gif

> A ja mimo wszystko wolałbym coś co nie będzie dziur pokonywało, tylko je wyrówna

> Jest to jeden z powodów zmiany samochodu. Dlatego większość wymienionych wyżej modeli jest jednak

> trochę wyższa od standardowych naleśników. Ostatnio chciałem wrzucić klikacz do samochodu,

> żeby z ciekawości sprawdzić ile razy w ciągu dnia wymawiam niecenzuralne wyrazy w trakcie

> omijania/wpadania w nierówności. Stwierdziłem, że moje samopoczucie jest warte więcej niż

> kilka zł na paliwo.

szkoda nerwów zlosnik.gif

> Z drugiej strony, jestem otwarty na głupie pomysły, więc pewnie jak coś mi się spodoba to

> impulsywnie kupię

i to będzie lepsze niż ten wątek- tylko się potem pochwal ok.gif

Link to post
Share on other sites

> No tak, tylko, że BMW serii 7 o którym mówimy jest:

> - starym

tak

> - niskim

wcale nie

> - popularnym

Jeżdżąca seria 7 z V12 pod maską? Tego jest niewiele.

> - sedanem

powiedziałeś, że może być 4 furtki wink.gif

> A ja mimo wszystko wolałbym coś co nie będzie dziur pokonywało, tylko je wyrówna

> Jest to jeden z powodów zmiany samochodu. Dlatego większość wymienionych wyżej modeli jest jednak

> trochę wyższa od standardowych naleśników. Ostatnio chciałem wrzucić klikacz do samochodu,

> żeby z ciekawości sprawdzić ile razy w ciągu dnia wymawiam niecenzuralne wyrazy w trakcie

> omijania/wpadania w nierówności. Stwierdziłem, że moje samopoczucie jest warte więcej niż

> kilka zł na paliwo.

Oprócz prześwitu ważne jest komfortowe zawieszenie.

Pomyśl w takim wypadku nad E38 z niezbyt dużymi felgami.

> Z drugiej strony, jestem otwarty na głupie pomysły, więc pewnie jak coś mi się spodoba to

> impulsywnie kupię

Link to post
Share on other sites

> Warunki bezwzględne:

> Minimum 4.3m długości i ~1.7m szerokości.

> 5 furtek (4 w ostateczności)

> Max. 11s do 100km/h

> Preferowane:

> Im mniej popularny tym lepiej.

> Napęd RWD/AWD

jakbym nie probowal podstawiac to mi wychodzi legacy grinser006.gif

Link to post
Share on other sites

> Spalanie jest nieistotne, do 12-15l przeżyję benzynę, jak będzie wciągał 25l to go zagazuję

> Bardziej zależy mi na bezpieczeństwie (masa, poduszki, przyśpieszenie przy wyprzedzaniu) i pewności

> tego, że dowiezie mnie do celu (dostępność części, niezawodność konstrukcji)

Na dostępność części i awaryjność nie narzeka, on też zagazował i zaczął więcej jeździć - auto naprawdę dobrze jeździ, jedynie na bardzo krętych drogach mu nieco brakuje ale jak tylko zwolnimy jest ok ok.gif

Link to post
Share on other sites

> chyba niepopularnoscia nic nie pobije mojego, jedyny minus w zestawieniu to fwd

Wyprodukowano 62 000 egzemplarzy, czyli wcale nie mało porównując np z Lancią Thesis grinser006.gif

Link to post
Share on other sites

> Warunki bezwzględne:

> Minimum 4.3m długości i ~1.7m szerokości.

> 5 furtek (4 w ostateczności)

> Max. 11s do 100km/h

> Preferowane:

> Im mniej popularny tym lepiej.

> Napęd RWD/AWD

> Naprawialny

> Duża benzyna.

> Wnętrze z tego półwiecza.

http://otomoto.pl/infiniti-g35-3-5-v6-4x4-C32931534.html

ale z uwagi na budżet szukałbym czegoś w słabszym wypasie i nie 4x4 tylko RWD

Auto rzadko spotykane, ładne, miłe w środku ale uczciwie przyznam niewiem.gif jak z naprawą.

Link to post
Share on other sites

> Kia Sorento 3.5 v6 (mój faworyt)

Nie wiem czy kupisz za 30 kzł. Dobre auto. Tyle że to twarda terenówka na ramie. Zupełna przeciwność Forestera.

> Subaru Forester 2.0/2.5 (najnudniejszy i najrozsądniejszy w zestawieniu)

Względnie tanie części, łatwo się gazuje. Ogólnie rzeczywiście nuda zlosnik.gif

Pomyśl jeszcze o Legacy H6.

Link to post
Share on other sites

> Czyli mój typ

> Elektronika, blacha, silnik, zawieszenie? Coś go musi boleć

Znajomy ojca ma Murano od kilku lat, ale nie chwalił się, aby coś mu dolegało

Link to post
Share on other sites

> Przedni napęd, francuska elektronika, średnio podoba mi się stylistyka.

W pełni to rozumiem. Dlatego zamiast wychwalać i nakręcać, rzeknę jedno: w miarę możliwości, przejedź się. To dużo potrafi zmienić. Albo znienawidzisz, albo się zakochasz. smile.gif

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.