bzyczek00 Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 W cc 1.2 16v zmieniliśmy zamach na trochę lżejszy, przepustnice na tą z 1.6 i ostrzejsze wałki. Przestawił się rozrząd i powyginało zawory. Teraz głowica jest zrobiona i nie odpala. Kompresja jest, iskra jest, wtryski sikają. Jak kręcimy rozrusznikiem czasami strzela w kol. ssący, czasami w wydech. Sprawdziliśmy już chyba wszystko. Po zmianie na seryjne wałki dalej to samo. Nie wydaje mi się, żeby zamach coś do tego miał. Pierwszy raz mam taki problem. Co jeszcze sprawdzić? Jakieś pomysły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kewin3 Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 Rozrząd napewno poprawnie ustawiony? Przewody WN tez poprawnie wpięte ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > Rozrząd napewno poprawnie ustawiony? Ustawiany, ściągany, zakładany i sprawdzany kilkanaście razy już. Myśleliśmy, że znowu coś się poprzestawiało i pogięło zawory ale jest OK. > Przewody WN tez poprawnie wpięte ? W 16v w plastiku kolektora są rowki do trzymania przewodów więc trudno pomylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > Ustawiany, ściągany, zakładany i sprawdzany kilkanaście razy już. Myśleliśmy, że znowu coś się > poprzestawiało i pogięło zawory ale jest OK. > W 16v w plastiku kolektora są rowki do trzymania przewodów więc trudno pomylić. klin na wale scielo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > klin na wale scielo ? Sprawdzone. Jest na swoim miejscu. Myślałem,że to to bo wygląda tak jakby koło foniczne było przestawione i zapłon był w złym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > Sprawdzone. Jest na swoim miejscu. Myślałem,że to to bo wygląda tak jakby koło foniczne było > przestawione i zapłon był w złym miejscu. Ja bym jeszcze sprawdził na starej przepustnicy jak się będzie zachowywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > Ja bym jeszcze sprawdził na starej przepustnicy jak się będzie zachowywał. Sprawdzone i lipa. Tragedia normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > Sprawdzone i lipa. Tragedia normalnie. Komprecha była sprawdzana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > Komprecha była sprawdzana? Tak. Kompresja jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 czujnik położenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > czujnik położenia wału Trzy sprawdzane. Poza tym iskra jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > Trzy sprawdzane. Poza tym iskra jest. a samo kolo foniczne dobrze przykrecone , nie przesuniete? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > a samo kolo foniczne dobrze przykrecone , nie przesuniete? Też sprawdzone :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 24 Maja 2014 Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 Jeśli strzela to zamienione są cewki Przynajmniej u mnie tak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 24 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 Musieliśmy przełożyć inny silnik bo auto musi pojechać jutro w zawodach i odpalił bez problemu na tej samej wiązce (silnik kompletny z osprzętem). W przyszłym tygodniu będe sprawdzał dalej co się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > Musieliśmy przełożyć inny silnik bo auto musi pojechać jutro w zawodach i odpalił bez problemu na > tej samej wiązce (silnik kompletny z osprzętem). W przyszłym tygodniu będe sprawdzał dalej co > się stało. Mogły być cewki "na krzyż" podłączone. Wystarczyło może zamienić przewody na wejściu cewek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > Mogły być cewki "na krzyż" podłączone. > Wystarczyło może zamienić przewody na wejściu cewek ? Nie wiem od czego ale wtyczki a w zasadzie gniazda przy wtryskach zrobiły się tak kruche, ze popękały, raz łączyło raz nie i chyba od tego silnik świrował. Na razie jest rozebrany i teraz będzie składany po kolei i zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Trzy sprawdzane. Poza tym iskra jest. A kabel do czujnika? Ja miałem kiedyś przetarty i też nie chciał palić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Jeśli strzela to zamienione są cewki > Przynajmniej u mnie tak było Tez stawiam ze to to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Tez stawiam ze to to Cewki ok. Ciężko w 16v je pomylić bo kable WN układają się w rowkach w kol. ssącym, a wtyczki do cewek wychodzą z wiązki tak, że odwrotnie ciężko je wpiąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.