Skocz do zawartości

1.2 16v palił i przestał problem pomóżcie


bzyczek00

Rekomendowane odpowiedzi

W cc 1.2 16v zmieniliśmy zamach na trochę lżejszy, przepustnice na tą z 1.6 i ostrzejsze wałki. Przestawił się rozrząd i powyginało zawory. Teraz głowica jest zrobiona i nie odpala. Kompresja jest, iskra jest, wtryski sikają. Jak kręcimy rozrusznikiem czasami strzela w kol. ssący, czasami w wydech. Sprawdziliśmy już chyba wszystko. Po zmianie na seryjne wałki dalej to samo. Nie wydaje mi się, żeby zamach coś do tego miał. Pierwszy raz mam taki problem. Co jeszcze sprawdzić? Jakieś pomysły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozrząd napewno poprawnie ustawiony?

Ustawiany, ściągany, zakładany i sprawdzany kilkanaście razy już. Myśleliśmy, że znowu coś się poprzestawiało i pogięło zawory ale jest OK.

> Przewody WN tez poprawnie wpięte ?

W 16v w plastiku kolektora są rowki do trzymania przewodów więc trudno pomylić. frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ustawiany, ściągany, zakładany i sprawdzany kilkanaście razy już. Myśleliśmy, że znowu coś się

> poprzestawiało i pogięło zawory ale jest OK.

> W 16v w plastiku kolektora są rowki do trzymania przewodów więc trudno pomylić.

klin na wale scielo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdzone. Jest na swoim miejscu. Myślałem,że to to bo wygląda tak jakby koło foniczne było

> przestawione i zapłon był w złym miejscu.

Ja bym jeszcze sprawdził na starej przepustnicy jak się będzie zachowywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Musieliśmy przełożyć inny silnik bo auto musi pojechać jutro w zawodach i odpalił bez problemu na

> tej samej wiązce (silnik kompletny z osprzętem). W przyszłym tygodniu będe sprawdzał dalej co

> się stało.

Mogły być cewki "na krzyż" podłączone. niewiem.gif

Wystarczyło może zamienić przewody na wejściu cewek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mogły być cewki "na krzyż" podłączone.

> Wystarczyło może zamienić przewody na wejściu cewek ?

Nie wiem od czego ale wtyczki a w zasadzie gniazda przy wtryskach zrobiły się tak kruche, ze popękały, raz łączyło raz nie i chyba od tego silnik świrował. Na razie jest rozebrany i teraz będzie składany po kolei i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.