FunkyMonk Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Witam wszystkich! Mam pytanko odnośnie zawieszenia do cc sporting, które polecacie BILSTEINA B4 czy KYB EXCEL G Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Witam wszystkich! > Mam pytanko odnośnie zawieszenia do cc sporting, które polecacie BILSTEINA B4 czy KYB EXCEL G > Pozdrawiam. Osobiście mam wrażenie ,że Excel G jest bardziej sztywne/twarde. Ale trudno powiedzieć bo na innym springu sprawdzalem. KYB było z FK, a B4 z Eibachem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FunkyMonk Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 A jest ktoś kto miał możliwość przetestowania obu zawieszeń na tej samej sprężynie? Wiadomo, że nie oczekuje w tej cenie jakości Ohlinsa, chodzi mi tylko o wybranie lepszego wariantu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sheckley Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Witam wszystkich! > Mam pytanko odnośnie zawieszenia do cc sporting, które polecacie BILSTEINA B4 czy KYB EXCEL G > Pozdrawiam. Poprzednio miałem B4 teraz Excel G na sprężynie sportingowej (SC). Według mnie B4 było twardsze, na KYB jakiś taki miękki pływający się samochód zrobił :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Miałem na eibachach KYB i monroe reflex i monroe są o niebo lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FunkyMonk Napisano 3 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 super, dzięki za rady, prawdopodobnie spróbuje tego B4 Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 co do porównania twardości obu - nie mam zdania, ale odnośnie wytrzymałości: B4 nie miałem, ale słyszałem opinie, że szybko padały excel-g miałem, do jazdy na codzień po mieście, jak najbardziej , przejechały z 50kkm przy sprężynach -40/-40 i działały wyśmienicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MRodz Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 > co do porównania twardości obu - nie mam zdania, ale odnośnie wytrzymałości: > B4 nie miałem, ale słyszałem opinie, że szybko padały > excel-g miałem, do jazdy na codzień po mieście, jak najbardziej , przejechały z 50kkm przy > sprężynach -40/-40 i działały wyśmienicie Żeby utrudnić sprawę - też popieram. Jak szukałem kiedyś amorów (fakt, że dobre kilka lat temu), to wszędzie były opinie, że B4 szybko zaczyna tłuc - szczególnie tył i szcególnie przy obniżonym zawiasie. Miałem KYB przy AP -40 w SC i było fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 B4 miałem+eibach i tak zjeździł z 50kkm-nic nie pukało, po rozebraniu amory suche,teraz mam KYB-E-G-+eibach i bardzo podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Może chce Excel-G używki w dobrym stanie i w dobrej cenie? Ja zmieniłem na B6, ale do upalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scrally Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 a MTS-a amorki ? lepsze jak kyb czy shit ? pytam bo muszę kupić przód , springi mam eibachy do tego, ale nie wiem jak z trwałością tego wynalazku.........ktoś / coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 Kyb to fajne amorki ale jeżeli chodzi o obniżenie np. przy -4 to porażka jest ale prowadzenie nie najgorsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ale jeżeli chodzi o obniżenie np. przy -4 to porażka jest Dlaczego porażka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 Tył B4 faktycznie zaczyna szybko tłuc, ale to nie przeszkadza (poza efektami audio) w jego pracy, a w każdym razie nie zauważyłem. Mój zestaw B4 + Eibach wytrzymał ~120 000 km do tej pory i właśnie dostał nowy przegląd, więc nadal są ok. Tylko jeździł po przyzwoitych drogach przez większość swojego życia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 Ponieważ przy gazowych amorach i spr -4 obniżenie wyniosło nie więcej niż 1cm przynajmniej u mnie ale prowadzenie się poprawiło i na zimę jak dla mnie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.