deltabox Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Witam, po tygodniu postoju odpaliłem seja i jakoś nierówno chodzi, obroty podwyższone i po 10 minutach śmierdziało spalenizną. Spod maski słychac jakieś dziwne syczenie, ale nie mogę wyczaić gdzie, zajrzałem pod auto a tu kat rozgrzany do czerwoności. Co to może być? edit: Dodam, że mam lpg i chodzi tak samo na pb i lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Hm, może któraś świeca padła i nie spalone paliwo idzie w wydech ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Wymieniałem przewody hamulcowe i znalazłem wypadnięty przewód z serwa. I to on tak szumiał bo ciągnął powietrze. Wsadziłem go z powrotem do serwa, ale czy to możliwe, że przez niego tak nagrzał się katalizator? Auto już chodzi normalnie, kat nie robi się czerwony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intermis Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Podejrzewam, że przez ten przewód silnik ciągnął lewe powietrze przez co była mocno zubożona mieszanka (dużo powietrza / mało paliwa) i przez to wzrosła temperatura spalin i kat świecił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.