Skocz do zawartości

lepsze hamulce w UT


mouk

Rekomendowane odpowiedzi

jaka jest średnica tych hampli??

nie wiem czy nie będzie musiała być inna zwrotnica (stawiam że P HGT), oraz jakieś dystanse pod tarcze... reszta powinna jakoś spasować grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jaka jest średnica tych hampli??

> nie wiem czy nie będzie musiała być inna zwrotnica (stawiam że P HGT), oraz jakieś dystanse pod

> tarcze... reszta powinna jakoś spasować

Zdajesz sobie sprawę z tego, że wymiana zwrotnicy ciągnie za sobą "niekompatybilność" końcówek kierowniczych, sworzni i amortyzatorów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jaka jest średnica tych hampli??

> nie wiem czy nie będzie musiała być inna zwrotnica (stawiam że P HGT), oraz jakieś dystanse pod

> tarcze... reszta powinna jakoś spasować

A że tak zapytam jakie heble są w UT?

Mocniejsze od moich xD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

średnica 284, ale to trzeba inne tarcze ponoć.

> jaka jest średnica tych hampli??

> nie wiem czy nie będzie musiała być inna zwrotnica (stawiam że P HGT), oraz jakieś dystanse pod

> tarcze... reszta powinna jakoś spasować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest zbyt proste

> Wątek jest o "jeden rozmiar większych"

257 spokojnie dadzą radę zatrzymać uno które waży circa 800-900 kg a co do większych za dużo kombinowania sam próbowałem w poprzednim bravo zrobić przeróbkę i na przymiarkach się skończyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 257 spokojnie dadzą radę zatrzymać uno które waży circa 800-900 kg a co do większych za dużo

> kombinowania sam próbowałem w poprzednim bravo zrobić przeróbkę i na przymiarkach się

> skończyło.

257+ tarcze z tyłu i hamują na prawdę dobrze, każdy mój pasażer jest pod wrażeniem ale... kilka takich zejść z 200km/h i tarcze się poddają. Furgotanie i huczenie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i myślisz że 288 ogarną temat

No coś w tym jest. Większych nie trzeba będzie tak mocno deptać a zatem mniej się nagrzeją. Taka teoria.

Inna teoria mówi, że tą samą energię trzeba zamienić w ciepło i koniec...

Trzeba by było wypróbować hehe. Na pewno siła hamowania 257 + 227 wystarcza w zupełności.

Niemoc waży równe 1000kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 257 spokojnie dadzą radę zatrzymać uno które waży circa 800-900 kg a co do większych za dużo

> kombinowania sam próbowałem w poprzednim bravo zrobić przeróbkę i na przymiarkach się

> skończyło.

Potwierdzam smile.gif. Wciśnięcie pedału do końca może grozić utratą zębów grinser006.gif. Ale pewnie jakby zamontować taki zestaw u Glacy to przed dotarciem by już się zagotowały hehe.gif.

Ale wracając do tematu... A siodło sprawdzałeś czy podejdzie? Bo może faktycznie dystans tylko i zagra to... Ja też kupiłem dystanse pod 240 do tyłu i koniec końców jeżdżą u Majkiela grinser006.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No coś w tym jest. Większych nie trzeba będzie tak mocno deptać a zatem mniej się nagrzeją. Taka

> teoria.

> Inna teoria mówi, że tą samą energię trzeba zamienić w ciepło i koniec...

> Trzeba by było wypróbować hehe. Na pewno siła hamowania 257 + 227 wystarcza w zupełności.

> Niemoc waży równe 1000kg.

Energię trzeba zamienić tą samą, bla bla... tylko że rozkłada się ona na większą powierzchnię radiacyjną tarczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No coś w tym jest. Większych nie trzeba będzie tak mocno deptać a zatem mniej się nagrzeją. Taka

> teoria.

> Inna teoria mówi, że tą samą energię trzeba zamienić w ciepło i koniec...

> Trzeba by było wypróbować hehe. Na pewno siła hamowania 257 + 227 wystarcza w zupełności.

U mnie nacinane i nawiercane Mikody 257 z przodu i 227 z tyłu dają radę...choć na razie nie było kilku hamowań pod rząd z 200kmh icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest hydrauliczny ręczny i jeden obwód jest na przód, drugi na tył, po remoncie tyłu nagle tył zaczął bardzo mocno hamować i mi co chwilę blokuje hamulce z tyłu, więc muszę wzmocnić porządnie przód, no i ponoć da się zaciski, klocki ze stilo abarth, a tarcze mają być z jakiegoś nissana. W sumie to nie wiem czemu tarcze też ze stilo nie mogą być. Żeby było jeszcze ciekawiej to powinno to się zmieścić w 14calowej feldze, tak że już nic z tego nie rozumiem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie nacinane i nawiercane Mikody 257 z przodu i 227 z tyłu dają radę...choć na razie nie było

> kilku hamowań pod rząd z 200kmh

W sobotę zmieniłem klocki z przodu na nowe trw ale tarcze zostały stare. Musiało się to wszystko dotrzeć ale, że od razu z pracy pojechałem na imprezę - spotkanie ze starymi znajomymi sprzed lat to każdy chciał "przewieź mnie, przewieź mnie" no i szybko się klocki dotarły, tylko dym trochę z nich poleciał i już teraz jest dobrze rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W sobotę zmieniłem klocki z przodu na nowe trw ale tarcze zostały stare. Musiało się to wszystko

> dotrzeć ale, że od razu z pracy pojechałem na imprezę - spotkanie ze starymi znajomymi sprzed

> lat to każdy chciał "przewieź mnie, przewieź mnie" no i szybko się klocki dotarły, tylko dym

> trochę z nich poleciał i już teraz jest dobrze

Nie piszczą Ci hample? Mnie TRW strasznie piszczą jak się nagrzeją...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma takiej możliwości żeby 284mm zmieściły się w 14 calach

przy feldze 13" i tarczy 257mm miałem około 1mm luzu pomiędzy zaciskiem a felgą

przy feldze 14" i tarczy 284mm luzu nie powinno być tyle samo hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy feldze 13" i tarczy 257mm miałem około 1mm luzu pomiędzy zaciskiem a felgą

> przy feldze 14" i tarczy 284mm luzu nie powinno być tyle samo

zamień 13" na 14" i 14" na 15" i będzie poprawnie grinser006.gif

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy feldze 13" i tarczy 257mm miałem około 1mm luzu pomiędzy zaciskiem a felgą

> przy feldze 14" i tarczy 284mm luzu nie powinno być tyle samo

Krzysztofie w bravo mam 284 mm i felgę 15 ciężarki przy wyważaniu musiały być grubości 2mm. bo grubsze obcierały o zacisk spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie jest hydrauliczny ręczny i jeden obwód jest na przód, drugi na tył, po remoncie tyłu nagle

> tył zaczął bardzo mocno hamować i mi co chwilę blokuje hamulce z tyłu, więc muszę wzmocnić

> porządnie przód, no i ponoć da się zaciski, klocki ze stilo abarth, a tarcze mają być z

> jakiegoś nissana. W sumie to nie wiem czemu tarcze też ze stilo nie mogą być. Żeby było

> jeszcze ciekawiej to powinno to się zmieścić w 14calowej feldze, tak że już nic z tego nie

> rozumiem

Z ciekawości - udała się adaptacja? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.