adamek12 Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 Musze zasiegnac jezyka: mam sc mpi ,turba ihi z Ut,0.5 bara,około 100 kuca,det 3,klima w garazu lezy nowy silnik 1.1 mpi,chce zbudowac drugi motor i teraz pytanie: zeby dmuchnac na 150 kM bo wiecej mi nie potrzeba to zostac przy 1.1 (najtansza opcja) -plan turbo gt2056,kanapka ?,czy kupowac t jeta? jezeli t jet to sam słupek czy kpl motor? jezeli t jet to co pasi z napedu a co nie? czy t jet wchodzi p&p w bude? prosze o porade i przemyslenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 problem jest zawsze ten sam.... ciągle mało! teraz masz 100, chcesz 150... bedziesz miał 150, będziesz chciał 200 itd. t-jet jest bardziej rozwojowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 jesli naprawde 150 Ci wystarczy to dmuchniesz w 1.1 0.9-1.0 bar i tyle wypluje do tego wysoki NM od niskich obr. w t-jeta oplaca sie bawic jesli chcesz na wstepie 200+ i potem mozesz rozwijac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > problem jest zawsze ten sam.... ciągle mało! > teraz masz 100, chcesz 150... bedziesz miał 150, będziesz chciał 200 itd. > t-jet jest bardziej rozwojowy nie,spokojnie głownie chodzi o to ze te 100 już jest fajne,ale jak mam drugi motor i chce go zrobić to troszkę podniosę to doładowanie żeby było cos innego. nie potrzebuje mocy srubowac bo to dupowoz.nie jestem podatny na tematy więcej i więcej bo nie jestem fanem stawania na kresce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > jesli naprawde 150 Ci wystarczy to dmuchniesz w 1.1 0.9-1.0 bar i tyle wypluje do tego wysoki NM od > niskich obr. > w t-jeta oplaca sie bawic jesli chcesz na wstepie 200+ i potem mozesz rozwijac rozumiem,chyba trzeba zostać przy 1.1 bo to duuzo nizsze koszta a tak btw to koszt swapu t jeta oscyluje w okolicy??? i jeszcze pytanie,odprezac 1.1 by dmuchnąć tego bara? zastanawia mnie czy gt2056s będzie dla mnie odpowiednie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > rozumiem,chyba trzeba zostać przy 1.1 bo to duuzo nizsze koszta > a tak btw to koszt swapu t jeta oscyluje w okolicy??? > i jeszcze pytanie,odprezac 1.1 by dmuchnąć tego bara? > zastanawia mnie czy gt2056s będzie dla mnie odpowiednie... Te 2056s bedzie dobre Jak bedziesz potrzebowal to dmuchniesz wiecej zawsze mozesz pomyzlec o K03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Musze zasiegnac jezyka: > mam sc mpi ,turba ihi z Ut,0.5 bara,około 100 kuca,det 3,klima > w garazu lezy nowy silnik 1.1 mpi,chce zbudowac drugi motor i teraz pytanie: > zeby dmuchnac na 150 kM bo wiecej mi nie potrzeba to zostac przy 1.1 (najtansza opcja) -plan turbo > gt2056,kanapka ?,czy kupowac t jeta? > jezeli t jet to sam słupek czy kpl motor? > jezeli t jet to co pasi z napedu a co nie? > czy t jet wchodzi p&p w bude? > prosze o porade i przemyslenia Tjet to worek złota, ja bym odpuścił :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Tjet to worek złota, ja bym odpuścił :/ no pytanie czy worek mały czy taki duzy,zreszta pojęcia względne,moze ktoś zaoperuje przybliżoną kwota....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > rozumiem,chyba trzeba zostać przy 1.1 bo to duuzo nizsze koszta > a tak btw to koszt swapu t jeta oscyluje w okolicy??? > i jeszcze pytanie,odprezac 1.1 by dmuchnąć tego bara? > zastanawia mnie czy gt2056s będzie dla mnie odpowiednie... Jesli glowica i blok jeszcze oryginalnej wysokosci to 2 mm przekladki + 2x stal UPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 motor jest nowy czyli bez przebiegu dlatego mi go szkoda nie wykozystac... a można zastosować zwykłe 2 uszczelki jak fabryka dała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > no pytanie czy worek mały czy taki duzy,zreszta pojęcia względne,moze ktoś zaoperuje przybliżoną > kwota....? Jak się mówi że zrobienie tjeta 10-15 kpln, to prawdy jest w tym dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Jak się mówi że zrobienie tjeta 10-15 kpln, to prawdy jest w tym dużo Jakoś mi sie dziwnie wydaje, że to za mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Jakoś mi sie dziwnie wydaje, że to za mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 oko,to dawac w 1.1 metalowe uszczelki do kanapki czy można serie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > oko,to dawac w 1.1 metalowe uszczelki do kanapki czy można serie? Metalowe 2x UPG z grande punto 0.49mm + przekładka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Metalowe 2x UPG z grande punto 0.49mm + przekładka Właśnie jak to jest, średnicowo przekładka i UPG z GP pasują dobrze do silnika 1.2, 1.1 ma ze 2mm mniej średnicy. Działa to dalej, czy nie bardzo? Czy Lesiu dostarcza też przekładki pod średnicę cylindra od 1.1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 u mnie działało bez problemu w 1.1 2x metalowe upg z 1.4 i metalowa przekładka z 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 ja przy 8k przestałem liczyć, a końca jeszcze nie widać.. ale za to będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Tjet to worek złota, ja bym odpuścił :/ a co się stao??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > a co się stao??? Nic , czekam na strojenie, a trochę się zdziwiłem teraz, że napisałem "ja bym odpuścił" - nie wiem ile autor ma hajsu, a moje zdanie nic w zasadzie nie wnosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 dobre cyfry ten t jet... ktos procz Lesia robi przekładki?Lesiu nie odzywa sie na pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Jak się mówi że zrobienie tjeta 10-15 kpln, to prawdy jest w tym dużo Oj nie przesadzaj, jak tam twoj t-jet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 Ja zaryzykuję, że poprawnie zrobiony t-jet nie będzie dużo droższy niż dobrze zrobione 8vt. Koszt słupka t-jeta będzie mniej więcej porównywalny z kosztem dobrego remontu 8v. Dokładanie turbo do jednego i drugiego to niemal to samo - ja i tak szedłbym w EMU, spawanie to te same koszty, materiał też. Części takie same, może inny model turbiny, ale w zalewie chińczyków ceny poszły mocno w dół, więc różnice nie są duże. Finalna moc będzie różna, no ale co kto lubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > oko,to dawac w 1.1 metalowe uszczelki do kanapki czy można serie? serie Ci moze wydmuchac pozatym odprezenie wyjdzie za duze. Metalowe sporo wytrzymalsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Ja zaryzykuję, że poprawnie zrobiony t-jet nie będzie dużo droższy niż dobrze zrobione 8vt. > Koszt słupka t-jeta będzie mniej więcej porównywalny z kosztem dobrego remontu 8v. Dokładanie turbo > do jednego i drugiego to niemal to samo - ja i tak szedłbym w EMU, spawanie to te same koszty, > materiał też. Części takie same, może inny model turbiny, ale w zalewie chińczyków ceny poszły > mocno w dół, więc różnice nie są duże. > Finalna moc będzie różna, no ale co kto lubi Dlatego jesli ktos juz ma silnik i z gory zaklada co chcce osiagnac to nie ma potrzeby pakowac sie w dodatkowe koszta i kupno T-jet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Dlatego jesli ktos juz ma silnik i z gory zaklada co chcce osiagnac to nie ma potrzeby pakowac sie > w dodatkowe koszta i kupno T-jet Tak, jak masz silnik po remoncie lub z zerowym przebiegiem, to masz rację. Jeśli kupujesz 1.2 do uturbienia i odświeżenia to już wychodzi podobnie finansowo jak t-jet. Jeszcze kwestia mocy, no ale trzeba przekalkulować co będzie odpowiedniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 Zalezy kto jak robi bo polowa tego to tuningowcy ktorym sie zleca, trza sie naumiec samemu dlubac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Ja zaryzykuję, że poprawnie zrobiony t-jet nie będzie dużo droższy niż dobrze zrobione 8vt. > Koszt słupka t-jeta będzie mniej więcej porównywalny z kosztem dobrego remontu 8v. Dokładanie turbo > do jednego i drugiego to niemal to samo - ja i tak szedłbym w EMU, spawanie to te same koszty, > materiał też. Części takie same, może inny model turbiny, ale w zalewie chińczyków ceny poszły > mocno w dół, więc różnice nie są duże. > Finalna moc będzie różna, no ale co kto lubi dokładnie to wczoraj przeliczałem,i wychodzi mi podobnie,niewiem jak kwestia połosi i skrzyni ale reszta wychodzi podobnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > serie Ci moze wydmuchac pozatym odprezenie wyjdzie za duze. Metalowe sporo wytrzymalsze jasne,zakupie blaszki,bo serie mam na połce wiec dopytuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Zalezy kto jak robi bo polowa tego to tuningowcy ktorym sie zleca, trza sie naumiec samemu dlubac zdecydowanie samemu-taniej,sprawniej,i dla mało ogarniętych piekna nauka.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > dobre cyfry ten t jet... > ktos procz Lesia robi przekładki?Lesiu nie odzywa sie na pw o chopie, ja już nie wycinam nic pewnie z pół roku, albo dłużej Będziesz chciał do 8v? Pod metalowe uszczelki z GP, chyba mam w zapasie jeszcze jedną gdzieś, muszę sprawdzić w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > o chopie, ja już nie wycinam nic pewnie z pół roku, albo dłużej > Będziesz chciał do 8v? Pod metalowe uszczelki z GP, chyba mam w zapasie jeszcze jedną gdzieś, muszę > sprawdzić w garażu no proste,poszukaj i daj znaka z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > o chopie, ja już nie wycinam nic pewnie z pół roku, albo dłużej > Będziesz chciał do 8v? Pod metalowe uszczelki z GP, chyba mam w zapasie jeszcze jedną gdzieś, muszę > sprawdzić w garażu a jaki solidny klucz do gwinta Ci nie został ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > dokładnie to wczoraj przeliczałem,i wychodzi mi podobnie,niewiem jak kwestia połosi i skrzyni ale > reszta wychodzi podobnie... Jeśli zostawiasz oryginalne (jak 99% tjetowców) to będzie to samo. Ale jeśli ktoś za przygotowanie silnika uważa jedynie kanapkę, to już różnice są znaczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 Jeśli masz fabrycznie nowy motor to nawet szkoda go otwierać. Spokojnie przyjmie te 150 km na seryjnym stopniu sprezania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Jeśli masz fabrycznie nowy motor to nawet szkoda go otwierać. Spokojnie przyjmie te 150 km na > seryjnym stopniu sprezania Tutaj mógłbym polemizować, czy wytrzyma na dłuższą metę. Mimo ostrożnego strojenia mi poszły półki, po odprężeniu problemu nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Jeśli zostawiasz oryginalne (jak 99% tjetowców) to będzie to samo. > Ale jeśli ktoś za przygotowanie silnika uważa jedynie kanapkę, to już różnice są znaczne. ok,to co kujecie t jety?? czy jakie to grubsze cenowo przygotowania robicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Jeśli masz fabrycznie nowy motor to nawet szkoda go otwierać. Spokojnie przyjmie te 150 km na > seryjnym stopniu sprezania o własnie nie wydaje mi sie,ale moze moze otwarcie motoru to raczej mała ingerencja.. zreszta przy tych silnikach to frytki nawet jak cos popłynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > ok,to co kujecie t jety?? > czy jakie to grubsze cenowo przygotowania robicie? Pisałem o skrzyni. Kucie tjeta sensu nie ma, bo i tak do końca potencjału w cento się ciężko zbliżyć (miejsce, ciężko jest wcisnąć duże turbo, choć niektórzy to robią ) a i skrzynia w serii nie wytrzyma. Jak zmienisz skrzynię, to już inna zabawa, ale też koszta tej operacji są wysokie. Więc w konkluzji - generalka 1.2 czy innego fire połączona z odprężeniem i uturbieniem = wsadzenie tjeta i zbudowanie osprzętu. Oczywiście mogą wystąpić różnice w zależności od zastosowanych klocków, moce też będą inne (w tjecie większe) ale co kto lubi. Jeśli chcesz latać na 1/4 to tjet będzie rozsądniejszym wyborem, natomiast 8vt/16vt i tak zapewni Ci sporą nadwyżkę mocy do zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 > Pisałem o skrzyni. Kucie tjeta sensu nie ma, bo i tak do końca potencjału w cento się ciężko > zbliżyć (miejsce, ciężko jest wcisnąć duże turbo, choć niektórzy to robią ) a i skrzynia w > serii nie wytrzyma. Jak zmienisz skrzynię, to już inna zabawa, ale też koszta tej operacji są > wysokie. > Więc w konkluzji - generalka 1.2 czy innego fire połączona z odprężeniem i uturbieniem = wsadzenie > tjeta i zbudowanie osprzętu. Oczywiście mogą wystąpić różnice w zależności od zastosowanych > klocków, moce też będą inne (w tjecie większe) ale co kto lubi. Jeśli chcesz latać na 1/4 to > tjet będzie rozsądniejszym wyborem, natomiast 8vt/16vt i tak zapewni Ci sporą nadwyżkę mocy do > zabawy Co wy sie tak czepiacie tych skrzyn? Nie rpzumiem. Wiekszosc turbawek 8Vjak i t-jetow smiga na seri skrzyni i jakos nie widac tego problemu .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 > Pisałem o skrzyni. Kucie tjeta sensu nie ma, bo i tak do końca potencjału w cento się ciężko > zbliżyć (miejsce, ciężko jest wcisnąć duże turbo, choć niektórzy to robią ) a i skrzynia w > serii nie wytrzyma. Jak zmienisz skrzynię, to już inna zabawa, ale też koszta tej operacji są > wysokie. > Więc w konkluzji - generalka 1.2 czy innego fire połączona z odprężeniem i uturbieniem = wsadzenie > tjeta i zbudowanie osprzętu. Oczywiście mogą wystąpić różnice w zależności od zastosowanych > klocków, moce też będą inne (w tjecie większe) ale co kto lubi. Jeśli chcesz latać na 1/4 to > tjet będzie rozsądniejszym wyborem, natomiast 8vt/16vt i tak zapewni Ci sporą nadwyżkę mocy do > zabawy spoko,ja cały czas o motorze,a ze skrzynia to wiadomo-temat rzeka ogolnie dobra skrzynia podłubana wychodzi drozej od dłubania motoru turbo... a jezeli chodzi o cel dłubania w moim przypadku to raczej fun,do sportu to ja juz auto mam -a 1/4 to dla mnie nie sport,wiec potrzeby tjeta niemam i chyba juz nie bede miał po tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 > Oj nie przesadzaj, jak tam twoj t-jet? Stoi u ZIbiego, jeszcze parę dni i jak Bóg da i ojczyzna pozwoli będę zasuwał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 > Stoi u ZIbiego, jeszcze parę dni i jak Bóg da i ojczyzna pozwoli będę zasuwał Jak będziesz odbierał to zajedź do mnie po tych wszystkich wynalazkach którymi ostatnio jeździłem polatał bym se prędkim sejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Tutaj mógłbym polemizować, czy wytrzyma na dłuższą metę. Mimo ostrożnego strojenia mi poszły półki, > po odprężeniu problemu nie zauważyłem. Ostrożne nie zawsze jest lepsze. Kwestia doboru turbosprezarki do duzego stopnia sprezania. Jaką miałeś wtedy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 no własnie w temacie chciałbym zapytac czy te 2mm przekładki przy gt 2056s to nie bedzie za duzo? jak to bedzie wstawało o ile ktos moze podpowiedziec? nie chce turba co wstanie na czerwonym polu..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Jak będziesz odbierał to zajedź do mnie po tych wszystkich wynalazkach którymi ostatnio jeździłem > polatał bym se prędkim sejem Jaki on tam prędki będzie Seria wszystko, liczę na dotyk magicznej ręki Zibiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Ostrożne nie zawsze jest lepsze. Kwestia doboru turbosprezarki do duzego stopnia sprezania. Jaką > miałeś wtedy ? To wiem, sporego doładowania z dołu nie było. Zwykłe k03, czyli doładowanie zaczynało się pojawiać ponad 3krpm (kolektory z dupy, ale egt w normie i stukania nie było). Po odprężeniu wsio w normie, a już kilka razy silnik miał rewizję, więc wszystko by wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Tutaj mógłbym polemizować, czy wytrzyma na dłuższą metę. Mimo ostrożnego strojenia mi poszły półki, > po odprężeniu problemu nie zauważy vw-nowskie tsi mają 10,5 sprężanie, ja mam 1.1mpi od nowości nigdy nie rozbierany silnik i zrobiłem nim 60500 a 53000 po uturbieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Jaki on tam prędki będzie Seria wszystko, liczę na dotyk magicznej ręki Zibiego Serie są prędkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > vw-nowskie tsi mają 10,5 sprężanie, ja mam 1.1mpi od nowości nigdy nie rozbierany silnik i zrobiłem > nim 60500 a 53000 po uturbieniu Akurat tutaj delikatnie pisząc porównywanie fire do tsi jest żartem. Tak wiele różnic jest pomiędzy tymi silnikami (główną jest wtrysk bezpośredni, który właśnie umożliwia taki ss) że prościej jest wyliczyć, co te silniki mają wspólnego. Na 0,8 bara moje 1.1 miało niecałe 150KM, na jednym barze 170. Więc pisanie o 124 (czyli tam będzie 0,5?) jest kolejną pomyłką, bo między 0,5 a 0,8 przy serii ss jest przepaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.