woj76 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 Czy dobrze mi się wydaje i było pisane parę razy, że normą są kłopoty ze stabilnymi wolnymi obrotami na kompie MM w takiej konfiguracji? Ktoś rozpracował temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Czy dobrze mi się wydaje i było pisane parę razy, że normą są kłopoty ze stabilnymi wolnymi > obrotami na kompie MM w takiej konfiguracji? Ktoś rozpracował temat? U mnie obroty byli ok, zadnych porblemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > U mnie obroty byli ok, zadnych porblemów Mam przypadek okazjonalnej czkawki przy wolnych i nie wiem o co biega. Wiem, że auto ma umierającą lambdę i zastanawiam, się czy to to. Nie mam teraz tego okazu pod ręką, więc na razie pytam o doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 U mnie wolne tez byly super w n/a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 > U mnie wolne tez byly super w n/a OK, tzn. że problem leży w sprzęcie a nie w sofcie. Właśnie sprawdzałem, czy krokowiec w tej przepustnicy nie jest przypadkiem taki sam jak w 1.2 8V? Bo mi się zawsze wydawało, że jest inny (coś o wciskaniu mi się kojarzy...)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 > OK, tzn. że problem leży w sprzęcie a nie w sofcie. Właśnie sprawdzałem, czy krokowiec w tej > przepustnicy nie jest przypadkiem taki sam jak w 1.2 8V? Bo mi się zawsze wydawało, że jest > inny (coś o wciskaniu mi się kojarzy...)? Tak, jest wciskany. I jak obroty skaczą to on może być winny. Czasami przekręcenie półobrotu śrubką regulacji przepustnicy w jedną lub drugą stronę załatwia problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.