blowoff Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 jaka najlepsza opcja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 > jaka najlepsza opcja? Ja mam 250 ccm (a w każdym razie tak mi się wydaje), mi wystykają dokładnie do 120 KM na 0.8 bara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stychu Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 Ja miałem z 1.4 GT nie wiem ile Cm3 ale do 140 Km stykło i są do sprzedania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 > jaka najlepsza opcja? do 150 napewno wystarcza z PGT sprawdzone potem jesli ma sie regulator cisnienia do mozna je podkrecic jesli pompa pozwoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 > jaka najlepsza opcja? tanio ci oddam 318ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > do 150 napewno wystarcza z PGT sprawdzone potem jesli ma sie regulator cisnienia do mozna je > podkrecic jesli pompa pozwoli. Problem z wtryskami z PGT jest taki że maja po 20 lat. Kiedyś miałem taki przypadek, że samochód nie chciał mieć równych obrotów na tych wtryskach - po przetestowaniu ich wydajnosci róznica była okolo 30% miedzy lejącym najmniej a lejącym najwięcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Problem z wtryskami z PGT jest taki że maja po 20 lat. Kiedyś miałem taki przypadek, że samochód > nie chciał mieć równych obrotów na tych wtryskach - po przetestowaniu ich wydajnosci róznica > była okolo 30% miedzy lejącym najmniej a lejącym najwięcej. to tez, najlepiej dlatego zapakowac np z t-jeta, swieze, wydajne jak na moce wiekszosci projektow i stosunkowo tanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > to tez, najlepiej dlatego zapakowac np z t-jeta, swieze, wydajne jak na moce wiekszosci projektow > i stosunkowo tanie i podejrzewam, że coraz więcej ich będzie na giełdzie za przystępne pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > to tez, najlepiej dlatego zapakowac np z t-jeta, swieze, wydajne jak na moce wiekszosci projektow Jak by co to mam na zbyciu swoje z t-jet 150KM za 150zł (do lekkiej negocjacji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Jak by co to mam na zbyciu swoje z t-jet 150KM za 150zł (do lekkiej negocjacji). Jaką mają wydajność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > Jaką mają wydajność? 267cc Oznaczenie/kod 0 280 158 167 2 tygodnie temu zdjętę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > 267cc > Oznaczenie/kod 0 280 158 167 > 2 tygodnie temu zdjętę. A one p&p pasują do listwy od P75, czy trzeba coś modzić? Ja nie jestem zainteresowany, ale być może mam klienta z drugiej ręki na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2014 Powinny pasować, wysokość "montażowa" taka sama (niech mnie ktoś poprawi jak jest inaczej), jedynie w tych od t-jet jest króciec przez co są dłuższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 W AGP na ori wtryskach kręci się ~200km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 > W AGP na ori wtryskach kręci się ~200km Ale ZTCW AGP ma w serii większe wtryski niż seryjny t-jet 150 hp, ma te same co AGP SS. (Tak samo zresztą jest z MAP sensorami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 > A one p&p pasują do listwy od P75, czy trzeba coś modzić? Ja nie jestem zainteresowany, ale być > może mam klienta z drugiej ręki na to. nie sa p&p sa nizsze o ok 10-15 mm trzeba ciut zmodzic mocowanie listwy i bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2014 > Ale ZTCW AGP ma w serii większe wtryski niż seryjny t-jet 150 hp, ma te same co AGP SS. (Tak samo > zresztą jest z MAP sensorami). Eper wg mojego abarth vinu mówi ,że wtryski są takie jak pisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.