Skocz do zawartości

Termo włącznik


dyzio_abarth

Rekomendowane odpowiedzi

> witam, Z czego najlepiej wykonać adapter pod termo włącznik przy swapie 1.1MPI na 1.2 8V MPI.??

> Od jakiego auta sprawdza się termo włącznik??

najlepiej dać chłodnice z spi z włacznikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam, Z czego najlepiej wykonać adapter pod termo włącznik przy swapie 1.1MPI na 1.2 8V MPI.??

> Od jakiego auta sprawdza się termo włącznik??

Termo włącznik występuje tylko w chłodnicy do SPI. W wiązce MPI nie ma na niego wyjścia. W MPI włączanie wentylatora jest sterowane przez ECU. Żeby w MPI wentylator włączał się termo włącznikiem to trzeba zrobić całą wiązkę do wentylatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Termo włącznik występuje tylko w chłodnicy do SPI. W wiązce MPI nie ma na niego wyjścia. W MPI

> włączanie wentylatora jest sterowane przez ECU. Żeby w MPI wentylator włączał się termo

> włącznikiem to trzeba zrobić całą wiązkę do wentylatora.

No, czyli 3 kable na krzyż i do tego jeden cały bezpiecznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Termo włącznik występuje tylko w chłodnicy do SPI. W wiązce MPI nie ma na niego wyjścia. W MPI

> włączanie wentylatora jest sterowane przez ECU. Żeby w MPI wentylator włączał się termo

> włącznikiem to trzeba zrobić całą wiązkę do wentylatora.

Całą wiązkę? A ile jej jest? Jeden przewód z bezpiecznikiem, przekaźnikiem i termowłącznikiem po drodze i drugi zasilanie wentylatora. Robota na jakieś pół godziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od zetora...

> Serio, jeśli to Cię przerasta, to odpuść sobie jakiekolwiek swapowanie. No chyba, że ktoś to zrobi

> za Ciebie.

nono.gif

Czy ja robie czy nie, co to ma za znaczenie???? icon_eek.gif. Proste pytanie a jakieś dziwne domniemania?? Poza tym lubię wiedzieć co i jak. Fiu fiu Poza tym nie ja jeden, jestem w trakcie swapu. Są osoby które na pewno też będą zadawać pytania podobne do tych co moje. Przełożenie silnika to pikuś ale z elektryką to z szacunkiem warto się przygotować i popytać.

P.S. np :Termo włączniki - tez jest sporo za od 20 do ponad 120 zł... ale to że różnią się pinami itp to też szczegół i nie warto pytać. Lepiej odpowiedź jak wyżej... Sorki ale forum chyba powinno pomagać w jakiś sposób a nie..Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ja robie czy nie, co to ma za znaczenie???? . Proste pytanie a jakieś dziwne domniemania?? Poza

> tym lubię wiedzieć co i jak. Fiu fiu Poza tym nie ja jeden, jestem w trakcie swapu. Są osoby

> które na pewno też będą zadawać pytania podobne do tych co moje. Przełożenie silnika to pikuś

> ale z elektryką to z szacunkiem warto się przygotować i popytać.

> P.S. np :Termo włączniki - tez jest sporo za od 20 do ponad 120 zł... ale to że różnią się pinami

> itp to też szczegół i nie warto pytać. Lepiej odpowiedź jak wyżej... Sorki ale forum chyba

> powinno pomagać w jakiś sposób a nie..Pozdro

Serio, od zetora podejdzie. Podejdzie każdy, który ma odpowiednie parametry. Termowłącznik do seja jest jeden typ. Wskaż proszę, dedykowany do seja włącznik, który ma inny układ pinów - no i jeszcze jakich pinów? Tam są 2 - działa on na zasadzie zwarcia przy zadanej temperaturze. Wysil się najpierw choć troszkę, i wklep w google to zapytanie, a nie zmuszaj ludzi do robienia tego za Ciebie.

Serio, mierżą mnie głupie pytania na poważnym forum, gdy to w sieci zostało opisane już setki razy i pisanie ponownie to marnotrawstwo czasu piszącego i miejsca na serwerze. Potem jakże budujące crtl+c i crtl+v i gotowe - leń zadowolony!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Serio, od zetora podejdzie. Podejdzie każdy, który ma odpowiednie parametry. Termowłącznik do seja

> jest jeden typ. Wskaż proszę, dedykowany do seja włącznik, który ma inny układ pinów - no i

> jeszcze jakich pinów? Tam są 2 - działa on na zasadzie zwarcia przy zadanej temperaturze.

> Wysil się najpierw choć troszkę, i wklep w google to zapytanie, a nie zmuszaj ludzi do

> robienia tego za Ciebie.

> Serio, mierżą mnie głupie pytania na poważnym forum, gdy to w sieci zostało opisane już setki razy

> i pisanie ponownie to marnotrawstwo czasu piszącego i miejsca na serwerze. Potem jakże

> budujące crtl+c i crtl+v i gotowe - leń zadowolony!

Z tego co pisali termo włącznik podejdzie jakikolwiek. No sorry słowo jakikolwiek to dla mnie z vw, deawoo itp. I zobacz ile maja one pinów. Pytając ,myślałem o sprawdzonych częściach przez osoby które robiły i wiedzą że np to i to sie nie sprawdza bo siada lub itp. Teraz już wiem że termo od seicento SPI i przekaźnik od jakiegoś zetora.:)) Dzięki:)) Mogę działać dalej:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całą wiązka do wentylatora to tzw jeden przewód sterowany termowłącznikiem do oryginalnego przekaźnika z oryginalnym bezpiecznikiem oryginalnej instalacji auta która była przedtem sterowana z Ecu. Jedyna rzecz nie oryginalna to adapter i włącznik, ja dałem np z Tico (mniejszy niż Fiat)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.