Skocz do zawartości

[KzAK] Jednoślad do 125 ccm


karax

Rekomendowane odpowiedzi

> Tu jest tak ,że na postoju światła przygasaja ,jak dodam gazu świecą mocno ,jak w rowerze.

no to albo ten regulator napięcia, albo aku ma zwarcie na celi zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Alarm moge odłączyć na próbę ,kostka w czaszy jest.

Masz alarm fabryczny czy dokładany przez świadomego człowieka? Masz palenie z pilota? smile.gif

Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że alarm bruździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No nie wiem .Moze te chinskie pradnice takie są ,regulator napięcia chyb nie ..ZIpp Quantum 2006r

W tamtym czasie to chyba tylko Sym Jet EuroX miał mijania "powieszone" na aku i przekaźnikach. Quantum normalnie ma światła z prądnicy więc przygasają na wolnych obrotach. A nie jest tak, że na kopa pali lepiej niż na guzik? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to nie czasy prądnic powinny sobie bez problemów świecić.

W skuterkach i to chińskich hehe.gif, żarty sobie robisz czy co hmm.gif

Przecież tam światła są zasilane nie z akumulatora a z prądnicy (wzbudzenie na magnesach trwałych) i na niskich obrotach nie będą świecić pełną mocą i to jest normalne ok.gif

Regulator oczywiście jest, ale nie ma on wiele wspólnego z regulatorami napięcia np z samochodów, w sumie to dba on o to by się żarówki nie paliły przy dużych obrotach grinser006.gif, oczywiście akumulatora też "pilnuje" ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kopa pali lepiej niż na guzik?

Z kopki tez odpala,ale wolę z pilota odpalic bo szyciej ,lub ze startera.

dzis zalałem go do pełna 98 jak zawsze.W pracy sprawdziłem napięcie na wyłączonym silniku 12,80 .Wrocając do domu po 8 godzinach pali od szczała.Nawet 73km/h idzie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W skuterkach i to chińskich , żarty sobie robisz czy co

> Przecież tam światła są zasilane nie z akumulatora a z prądnicy (wzbudzenie na magnesach trwałych)

> i na niskich obrotach nie będą świecić pełną mocą i to jest normalne

> Regulator oczywiście jest, ale nie ma on wiele wspólnego z regulatorami napięcia np z samochodów, w

> sumie to dba on o to by się żarówki nie paliły przy dużych obrotach , oczywiście akumulatora

> też "pilnuje"

W salonie skuterów MIELOCH tez mi powiedział,że zawsze przygasają w skuterach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kopa pali lepiej niż na guzik?

Jak silnik jest już nie pierwszej młodości to kopniak jest dużo skuteczniejszy niż rozrusznik.

> Z kopki tez odpala,ale wolę z pilota odpalic bo szyciej ,lub ze startera.

To zrozumiałe...

> dzis zalałem go do pełna 98 jak zawsze.

98 to nie jest dobry pomysł. Silnik się grzeje, puchnie, a potrafi nawet nadtopić elektrody na świecy. Te silniki mają jeździć nawet na 91 więc 95 to już hi octane wypas.

W upał po podkrakowskich górkach byś sobie nie pojeździł na 98. Wiem co mówię.

> W pracy sprawdziłem napięcie na wyłączonym silniku 12,80

No to aku nówka.

> .Wrocając do domu po 8 godzinach pali od szczała.Nawet 73km/h idzie

Ożył. Ale z ciekawości pooglądaj sobie świecę...po wykręceniu. ok.gif

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak silnik jest już nie pierwszej młodości to kopniak jest dużo skuteczniejszy niż rozrusznik.

Mój ma 7100 km przejechanych i przyznam się, że nie ma problemów z rozruchem spineyes.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale bzdury

Prawda...? Ale z życia wzięte więc warto wziąć sobie je do serca. Paliwo 98-oktanowe nie nadaje się do 2-suwów. Z racji swojej odporności na spalanie stukowe czyli odporności na zapłon od innych elementów niż iskra na świecy, spala się w wyższej temperaturze. Silnik 50 ccm ma małe powierzchnie do odprowadzenia ciepła, w wielu przypadkach jest chłodzony powietrzem, a kręci się na wysokich obrotach i dlatego przegrzanie jest normalną rzeczą. Jeśli nałoży się na to ubogo wyregulowany gaźnik i styl jazdy typu "przepustnica 100%, mamy - jak to mówił maszynista w BTTF3 - w cylindrach ogień gorętszy od piekielnego. zlosnik.gif

Mówię na podstawie własnych testów (23 kkm Gilerą Stalker) i wielu, wielu skuterów, które naprawiałem i serwisowałem. Wielu użytkowników nakłaniałem do zmiany paliwa na 95...i nie musiałem pytać. Widać było po kolorze świecy co leją. Odpowiedź była jedna: Myślałem, że 98 jest lepsza, a pali mało to nie szkoda mi $. A 98-ka nie jest lepsza, jest INNA! I powtarzam jeszcze raz. Benzyna 95 jest benzyną wysokooktanową! Benzyną normalną, defaultową jest 91 oktan, której nie ma na naszym rynku.

Koniec drugiego rozdziału bzdur. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prawda...? Ale z życia wzięte więc warto wziąć sobie je do serca. Paliwo 98-oktanowe nie nadaje się

> do 2-suwów. Z racji swojej odporności na spalanie stukowe czyli odporności na zapłon od innych

> elementów niż iskra na świecy, spala się w wyższej temperaturze. Silnik 50 ccm ma małe

> powierzchnie do odprowadzenia ciepła, w wielu przypadkach jest chłodzony powietrzem, a kręci

> się na wysokich obrotach i dlatego przegrzanie jest normalną rzeczą. Jeśli nałoży się na to

> ubogo wyregulowany gaźnik i styl jazdy typu "przepustnica 100%, mamy - jak to mówił maszynista

> w BTTF3 - w cylindrach ogień gorętszy od piekielnego.

> Mówię na podstawie własnych testów (23 kkm Gilerą Stalker) i wielu, wielu skuterów, które

> naprawiałem i serwisowałem. Wielu użytkowników nakłaniałem do zmiany paliwa na 95...i nie

> musiałem pytać. Widać było po kolorze świecy co leją. Odpowiedź była jedna: Myślałem, że 98

> jest lepsza, a pali mało to nie szkoda mi $. A 98-ka nie jest lepsza, jest INNA! I powtarzam

> jeszcze raz. Benzyna 95 jest benzyną wysokooktanową! Benzyną normalną, defaultową jest 91

> oktan, której nie ma na naszym rynku.

> Koniec drugiego rozdziału bzdur.

Tera naleje 95 zobaczymy czy jakos to odczuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To skończ bo jeszcze ktoś uwierzy

Błogosławieni ci, który nie widzieli, a uwierzyli. biglaugh.gif

No Ty na pewno nie będziesz błogosławiony, ale pisz rzeczowo bo ludziom nie można robić wody z mózgu. Dlaczego uważasz 98-kę za dobrą, jakie masz podstawy do tego, jakie doświadczenia, argumentuj, uzasadniaj, pomagaj innym w wyborach bo hasło "ale bzdury" są jak odpowiedzieć "no"...i potem dowodzić, że się ćwiczyło włoski na zarzut, że się zgodziłeś. biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W skuterkach i to chińskich , żarty sobie robisz czy co

nie robie. zobacz temat kolegi i własnego posta smile.gif nie zwróciłem uwagi ze Honda PCX jest dla zmyłki smile.gif

> Przecież tam światła są zasilane nie z akumulatora a z prądnicy (wzbudzenie na magnesach trwałych)

> i na niskich obrotach nie będą świecić pełną mocą i to jest normalne

> Regulator oczywiście jest, ale nie ma on wiele wspólnego z regulatorami napięcia np z samochodów, w

> sumie to dba on o to by się żarówki nie paliły przy dużych obrotach , oczywiście akumulatora

> też "pilnuje"

super. w dorożkach nie było tego problemu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Błogosławieni ci, który nie widzieli, a uwierzyli.

> No Ty na pewno nie będziesz błogosławiony, ale pisz rzeczowo bo ludziom nie można robić wody z

> mózgu. Dlaczego uważasz 98-kę za dobrą, jakie masz podstawy do tego, jakie doświadczenia,

> argumentuj, uzasadniaj, pomagaj innym w wyborach bo hasło "ale bzdury" są jak odpowiedzieć

> "no"...i potem dowodzić, że się ćwiczyło włoski na zarzut, że się zgodziłeś.

W skrócie: doucz się o spalaniu w silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie robie. zobacz temat kolegi i własnego posta nie zwróciłem uwagi ze Honda PCX jest dla zmyłki

> super. w dorożkach nie było tego problemu

Przecież odpowiadałem na konkretny post i problem nie dotyczył PCX, ale jeśli byś chciał wymieniać sam regulator napięcia w owym PCX-e to możesz się zdziwić hehe.gif

Problem o wiele większy niż w dorożkach grinser006.gif

Dla ułatwienia schemacik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecież odpowiadałem na konkretny post i problem nie dotyczył PCX, ale jeśli byś chciał wymieniać

> sam regulator napięcia w owym PCX-e to możesz się zdziwić

> Problem o wiele większy niż w dorożkach

> Dla ułatwienia schemacik

widziałem gorsze wink.gif obczaj schemat okablowania samej wiązki licznika w BMW serii K wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szczerze watpie ... czeka mnie rozlozenie i zlozenie ... Chinole nie uznaja podkladek

> sprezynujacych , ba jakiekolwiek podkladki to dla nich zbedna masa motocykla ...

czyli z gwarancji nie korzystasz? Może to i lepiej samemu skręcić do wszystko do kupy, jak się ma trochę pojęcia to powinno być lepiej niż z fabryki zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i po 60 km ... wydmuchalo mi uszczelnienie wydechu przy cylindrze

Walczyłem z sobą, żeby tego nie powiedzieć, ale przegrałem, więc nie odmówię sobie tej przyjemności - a nie mówiłem...

A tak bardziej w temacie to i tak zapewne z czasem polecą szpilki w głowicy (o ile masz M6 i robisz ciut większe przeloty), to warto będzie przegwintować na M8 i założyć mosiężne nakrętki - tymczasowo można dać podkładki sprężynujące, ale ja ich już nie używam, a jak miałem to i tak potrafiło urwać szpilki i wydmuchać uszczelkę, więc i tak masz wielkie szczęście, że szpilki całe, a uszczelka to parę zeta - tylko czasem jest problem z jej dostępnością

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Walczyłem z sobą, żeby tego nie powiedzieć, ale przegrałem, więc nie odmówię sobie tej przyjemności

> - a nie mówiłem...

> A tak bardziej w temacie to i tak zapewne z czasem polecą szpilki w głowicy (o ile masz M6 i robisz

> ciut większe przeloty), to warto będzie przegwintować na M8 i założyć mosiężne nakrętki -

> tymczasowo można dać podkładki sprężynujące, ale ja ich już nie używam, a jak miałem to i tak

> potrafiło urwać szpilki i wydmuchać uszczelkę, więc i tak masz wielkie szczęście, że szpilki

> całe, a uszczelka to parę zeta - tylko czasem jest problem z jej dostępnością

I dlatego warto mieć silnik 10* zlosnik.gifgrinser006.gif U mnie nie ma czegoś takiego jak uszczelka wydechu zlosnik.gifhahaha.gifzlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega się uparł na hunde shadow lub intrudera....

> Co mu w tym klimacie można polecić/odradzić?

> Z jego obserwacji "rynku" w ostatnim czasie już widoczny jest wzrost cen.

No i w końcu zaliczkował...

rps20140809_132933_555.jpg

wszędzie schodzą lepiej niż promocje w lidlu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co to za slang - siilnik 10* ? Bom nie w temacie

Silnik z rodziny 139FMB (146, 152, 154FMB), ze wzniosem 10 stopni od poziomu grinser006.gif Zamiast uszczelki jest kołnierz w który wchodzi końcówka rury wydechowej i cały układ jest uszczelniany dodatkową podkładką od strony rury wydechowej, która dociska rurę do kolektora hehe.gifzlosnik.gifgrinser006.gif Uszczelka jest dopiero przy końcówce węża od recyrkulatora spalin hehe.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silnik z rodziny 139FMB (146, 152, 154FMB), ze wzniosem 10 stopni od poziomu Zamiast uszczelki

> jest kołnierz w który wchodzi końcówka rury wydechowej i cały układ jest uszczelniany

> dodatkową podkładką od strony rury wydechowej, która dociska rurę do kolektora Uszczelka

> jest dopiero przy końcówce węża od recyrkulatora spalin

dziazas , ale wywod ... to co ja mam za motor ? dwie rury mi odchodza z cylindra , moze sie dowiem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dziazas , ale wywod ... to co ja mam za motor ? dwie rury mi odchodza z cylindra , moze sie dowiem

> ...

Masz 156FMI jakiś tekst zlosnik.gif

Zawiozłem pierdzika na wymianę serducha do serwisu. O 14:00 silnik już był zamontowany, tylko pozostało pobawić się w założenie zębatek i łańcucha zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.