Skocz do zawartości

jak nie 130i to co ?


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

> buda kompakt 5d

> ponad przcietne wlasciowosci jezde

> ponizej 7s do 100km/h

> dobre dogadywanie sie z LPG

> automat

> do 50kPLN

> ponad 2008r

Lanos WRX z hameryki? Tak, wiem, przy premium to naprawde jest Lanos ale ciezkie wymagania postawiles. Kompakt 5d z ASB i LPG ciezko sparowac z dobrymi osiagami i prowadzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lanos WRX z hameryki? Tak, wiem, przy premium to naprawde jest Lanos ale ciezkie wymagania

> postawiles. Kompakt 5d z ASB i LPG ciezko sparowac z dobrymi osiagami i prowadzeniem.

miałem mu to zaproponować ale automatu mu się zachciało zlosnik.gif niby w przyrodzie istnieje ale jakos....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O prosze...nie wiedzialem. Tylko znalezc teraz takiego

http://baza.edpol.pl:8080/partscatalogue/cars.aspx?a=00016&b=10974

tu jest napisane, że wszystkie miały pośredni. Trzeba kliknąć na niebieskie I na końcu i jest tam system tworzenia mieszanki paliwowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wolę jechać do FR (w moim przypadku wszystkie auta które miałem/mam przyjechały z FR) niż kupować

> "pewną" używkę z PL

Ktos mi kiedys powiedzial, ze na haslo "sprowadzone z Francji" nalezy natychmiast uciekac, bo dobre auta sa tam drozsze niz w DE wiec wiadomo co sie sprowadza. No chyba, ze ktos od poczatku sam ogarnia dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktos mi kiedys powiedzial, ze na haslo "sprowadzone z Francji" nalezy natychmiast uciekac, bo dobre

> auta sa tam drozsze niz w DE wiec wiadomo co sie sprowadza. No chyba, ze ktos od poczatku sam

> ogarnia dla siebie.

Ja sie wladowalem kiedys w ogledziny auta z FR, troche uspilo moja czujnosc to, ze sprowadzone dla siebie i jezdzone blisko 2 lata w PL smile.gif

Efekt - lakierowane wszystkie elementy oprocz tylnej klapy. Przesuniete sanki silnika, brak tabliczki znamionowej (fabrycznie na podluznicy) a na rzeczonej podluznicy szpachla poza zakresem czujnika grubosci lakieru, podobnie jak na progach.

Dobrze, ze zlecenie serwisowe bylo otwarte na wlasciciela, wiec po wszystkim angryfire.gif wyszedlem z serwisu a gosc musial za swoja "prawdomownosc" musial zaplacic w kasie 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> buda kompakt 5d

> ponad przcietne wlasciowosci jezde

> ponizej 7s do 100km/h

> dobre dogadywanie sie z LPG

> automat

> do 50kPLN

> ponad 2008r

Teoretycznie wychodzi Mitsubishi Lancer Ralliart.

Teoretycznie, bo on ma zawieszenie bliższe zwykłemu Lancerowi. Tam chyba jakis dodatkowy stabilizator jest.

A Lancer się jakos wybitnie nie prowadzi zlosnik.gif

No i osiągi ma chyba 7,1 do 100 czy cos w ten deseń. Chociaż w testach wychodzi 6 z kawałkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Można też wziąć w203 sportcoupe - poza wyglądem to mechanicznie dokładnie to samo. Będzie tańszy...

Nie W203 tylko CL203 czyli mutanta W203 i W204 produkowanego od 2008 do 2010. Jednak założenia spełnia tylko najmocniejszy motor V6 CLC350 272KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie W203 tylko CL203 czyli mutanta W203 i W204 produkowanego od 2008 do 2010. Jednak założenia

> spełnia tylko najmocniejszy motor V6 CLC350 272KM.

To właśnie jest CLC. smile.gif A mutacja polega na wizualnym nawiązaniu do W204, bo mechanicznie to W203 Coupe przecież jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie W203 tylko CL203 czyli mutanta W203 i W204 produkowanego od 2008 do 2010. Jednak założenia

> spełnia tylko najmocniejszy motor V6 CLC350 272KM.

Czy nazwa CL nie została wprowadzona dopiero do modeli które wyglądają jak w204?

Mi chodziło o C350 sportcoupe, produkowane bodajże od 2006 r :

Pierwszy z brzegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy nazwa CL nie została wprowadzona dopiero do modeli które wyglądają jak w204?

Zgadza się.

> Mi chodziło o C350 sportcoupe, produkowane bodajże od 2006 r:

> Pierwszy z brzegu

Chyba "do" a nie "od", ale kolega w pierwszym poście jako warunek podał 2008 więc się nie załapie dlatego musi być ew. CLC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadza się.

> Chyba "do" a nie "od", ale kolega w pierwszym poście jako warunek podał 2008 więc się nie załapie

> dlatego musi być ew. CLC.

Racja, tyle że IMO kupno CLC jest bez sensu bo poza innym przodem i tyłem to mechanicznie jest dokładnie to samo co np. rok starsza wersja, a cenowo jednak nowszy model stoi wyżej.

Także jak nie ma parcia na rocznik/wygląd to warto wziąć poliftowy starszy model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie juz wiesz, ze twoje wymagania raczej są nie do zrealizowania. Z czegos trzeba zrezygnować.

4 lata temu miałem podobny dylemat i zrezygnowałem z benzyny.

W moim przypadku decydująca była cena 130i była droższa o jakieś 30 tysięcy od 123d.

123d ma jednak po chipie osiągi lepsze niz 130i (zweryfikowane w boju). Jednak wymagany jest rocznik 2010 który robi sie na 260-270KM.

Jedynka jest najlepiej jeżdżącym BMW (z tych zwykłych ) a mercedes słynie raczej z komfortu niz właściwości jezdnych. Wybierając go tracisz wiec nie tylko drzwi ale radość z jazdy.

Diesel to ogólnie lipa ale ten nawet daje radę i nie ma wielu wad. Silniki 3.0 do 2010 roku cierpią niestety na bardzo poważne wady konstrukcyjne. Związane z głowica tlokami i bodajże blokiem silnika. Zakup takiego silnika ze starszych roczników to poważne ryzyko chyba ze kupisz juz po remoncie z wykorzystaniem poprawionych elementów.

Jesli sie mimo wszystko zdecydujesz na 130i poczytaj o tym i weź pod uwagę, bo można popłynąć na kilkadziesiąt tysi w skrajnym wypadku. Przed zajechaniem tego silnika raczej nie ma jak sie bronić, moZna najwyżej opóźniać proces.

W przypadku N47 123d wymiana łańcucha po kupnie zapewnia spokój raczej na minimum 200 tysięcy km a nie słyszałem o przypadku zerwania po wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie juz wiesz, ze twoje wymagania raczej są nie do zrealizowania. Z czegos trzeba zrezygnować.

> 4 lata temu miałem podobny dylemat i zrezygnowałem z benzyny.

> W moim przypadku decydująca była cena 130i była droższa o jakieś 30 tysięcy od 123d.

> 123d ma jednak po chipie osiągi lepsze niz 130i (zweryfikowane w boju). Jednak wymagany jest

> rocznik 2010 który robi sie na 260-270KM.

> Jedynka jest najlepiej jeżdżącym BMW (z tych zwykłych ) a mercedes słynie raczej z komfortu niz

> właściwości jezdnych. Wybierając go tracisz wiec nie tylko drzwi ale radość z jazdy.

> Diesel to ogólnie lipa ale ten nawet daje radę i nie ma wielu wad. Silniki 3.0 do 2010 roku cierpią

> niestety na bardzo poważne wady konstrukcyjne. Związane z głowica tlokami i bodajże blokiem

> silnika. Zakup takiego silnika ze starszych roczników to poważne ryzyko chyba ze kupisz juz po

> remoncie z wykorzystaniem poprawionych elementów.

> Jesli sie mimo wszystko zdecydujesz na 130i poczytaj o tym i weź pod uwagę, bo można popłynąć na

> kilkadziesiąt tysi w skrajnym wypadku. Przed zajechaniem tego silnika raczej nie ma jak sie

> bronić, moZna najwyżej opóźniać proces.

> W przypadku N47 123d wymiana łańcucha po kupnie zapewnia spokój raczej na minimum 200 tysięcy km a

> nie słyszałem o przypadku zerwania po wymianie.

zweryfikowalem dostepnosc modeli na rynku i 50kPLN to malo na zadbane 130i 2007

wiec raczej trzeba sie skupic nad c30 2.5T AT

szkoda ze nie ma wiecej mocnych kompaktow z ABS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.