bolekatepl Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 Witam Zastanawiam sie na wymianaświec zaplonowych bo te które mam przejechały juz 45tys . Jakie świece polecacie do dłubniętego 1,2 8V 75KM Na NGK strasznie sie zawiodłem bo kiedys 1 mi pekłai narobilo bałaganu. Obecnie mam BERU jedno elektrodowe i jest OK (tak myśle) Myśle nad świecami cztero elektrodowymi Boscha lub Brisk bo podobno maja lepsze parametry i dłuższą żywotność Co sądzicie na ten temat? Wszelkie sugestie porady ewentualnie symbole świec mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 iskra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysyrally Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 Denso irydowe - drogie ale nie do zajechania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombell_89 Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 Denso Iridium Tough® mogę polecić. Poprzednio NGK V-line i po zmianie poprawa na plus. Brisków mi nie polecano a o Iskrach się nie wypowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 W dłubniętych silnikach takich co są dość gorące np. przez planowanie głowicy i wzrost stopnia sprężania można spróbować zastosować chłodniejsze świece. Oczywiście najlepsze będą irydowe lub platynowe ale jednocześnie są drogie. Chłodniejsze świece względem serii mam na myśli np. BCPR7ES (stosowane np. w Punto 1.6) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > Denso Iridium Tough® mogę polecić. Poprzednio NGK V-line i po zmianie poprawa na plus. > Brisków mi nie polecano a o Iskrach się nie wypowiem. Iskry też jakos nie przemawiają do mnie . Briski miałem kiedys dawno temu te bez elektrodowe ale jakos nie pamietam jak reagowal silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 2 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2014 Przecież BCPR7ES to zamiennik oryginału do tego silnika więc jak mogą być zimniejsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 A co ile wymienia sie takie świece bo zwykłe co około 30-45tys przynajmniej takie opinie wyczytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > Przecież BCPR7ES to zamiennik oryginału do tego silnika więc jak mogą być zimniejsze? Seria to PR6 kolego, PR7 są jeden stopień chłodniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > Seria to PR6 kolego, PR7 są jeden stopień chłodniejsze. Masz rację, mój błąd. Sprawdziłem w aucie i faktycznie BCPR6ES. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 4 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2014 > Denso irydowe - drogie ale nie do zajechania +1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Zakładaj Denso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.