Ghost991 Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 Cześć. Zrobiłem fasolki w amorach i teraz pojawił się problem z ustawieniem zbieżności - brakło drążków. Końcówki dokręcone do samego końca gwintu na drążku a koła nadal stoją pod skosem ( w poziomie ) Co radzicie zrobić? Przycięć końcówkę i drążek? Czy może są na to jakieś "autokącikowe" patenty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > Cześć. > Zrobiłem fasolki w amorach i teraz pojawił się problem z ustawieniem zbieżności - brakło drążków. > Końcówki dokręcone do samego końca gwintu na drążku a koła nadal stoją pod skosem ( w poziomie ) > Co radzicie zrobić? Przycięć końcówkę i drążek? Czy może są na to jakieś "autokącikowe" patenty? a końcówki były kiedyś wymieniane? ja po strzale na jesieni wymieniałem końcówkę (co prawda jedną) to nowa delphi ze sklepu była dłuższa około 1-1,5 cm od tej która była w aucie (ricambi od nowości z tego co pamiętam) i wymagała przycięcia bo też mi brakło gwintu z jednej strony. I to jeszcze bez gwintu i fasolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > a końcówki były kiedyś wymieniane? ja po strzale na jesieni wymieniałem końcówkę (co prawda jedną) > to nowa delphi ze sklepu była dłuższa około 1-1,5 cm od tej która była w aucie (ricambi od > nowości z tego co pamiętam) i wymagała przycięcia bo też mi brakło gwintu z jednej strony. I > to jeszcze bez gwintu i fasolek Końcówki nowe delphi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > Cześć. > Zrobiłem fasolki w amorach i teraz pojawił się problem z ustawieniem zbieżności - brakło drążków. > Końcówki dokręcone do samego końca gwintu na drążku a koła nadal stoją pod skosem ( w poziomie ) > Co radzicie zrobić? Przycięć końcówkę i drążek? Czy może są na to jakieś "autokącikowe" patenty? Tniesz centymetr drążek każdy i końcówke 2 mm od krawędzi otworu w drażku i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > Końcówki nowe delphi no to masz odpowiedź, porównaj ze starymi odkręconymi z drążków a będziesz wiedział wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 no a co potem zrobić jak zmieniasz zawias na zime? np. na serie tak jak ja to robie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 2 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2014 > no a co potem zrobić jak zmieniasz zawias na zime? np. na serie tak jak ja to robie? Nic, to nie kwestia zawiasu a końcówek. Zmieniałem końcówkę bez zmiany zawieszenia i też musiałem ją skrócić bo regulacji brakło, a w zeszłym tygodniu zmieniałem zawias (z PZM-I bez fasolek na gwint z fasolkami) i różnicy w zbieżności nie czuję ani nie widzę a pochyliłem zwrotnice ile pozwoliły fasolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 2 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2014 Temat rozwiązany Wystarczyło podcięcie drążków o 1cm i końcówek o ~1,5cm tak jak Czuczu napisał Dzięki za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.