bolekatepl Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 Witam Mam pytanko do szanownych kolegów bo nie bardzo rozumie W zwiazku z tym że jak pisałem pekłami 1 spręzyna weiteca zastanawiam sie nad zakupem nowego kompletu spręzyny ale czytajac aukcje mam dylemat bo w niektórych aukcja jest napisane np spręzyny -40 nie dotyczy wersji sporting lub stwierdzenie w wersji sporting obniżenie jest o polowe mniejsze O co chodzi ? Jesli np spręzyny sa do wersji 0,9 i maja -40 to przy 1,1 gdzie silnik jest cięzszy logicznym jest ze obnizenie powinno byc większe Druga sprawa to co sadzicie wogóle o spręzynach MTS warto kupowac czy lepiej sobie odpuścic Chodzi mi raczej o trwałosc a nie o kwestie prowadzenia i wygody bo to indywidualna sprawa. Weiteca juz raczej nie kupie bo jak sam sie przekonałem niestety pekają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 sportingowe springi sa jesli dobrze pamietam -20, stad informacja ze -40 w stosunku do sportingowych obniza Ci tylko o polowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > Witam > Mam pytanko do szanownych kolegów bo nie bardzo rozumie > W zwiazku z tym że jak pisałem pekłami 1 spręzyna weiteca zastanawiam sie nad zakupem nowego > kompletu spręzyny ale czytajac aukcje mam dylemat bo w niektórych aukcja jest napisane np > spręzyny -40 nie dotyczy wersji sporting lub stwierdzenie w wersji sporting obniżenie jest o > polowe mniejsze > O co chodzi ? > Jesli np spręzyny sa do wersji 0,9 i maja -40 to przy 1,1 gdzie silnik jest cięzszy logicznym jest > ze obnizenie powinno byc większe > Druga sprawa to co sadzicie wogóle o spręzynach MTS warto kupowac czy lepiej sobie odpuścic Chodzi > mi raczej o trwałosc a nie o kwestie prowadzenia i wygody bo to indywidualna sprawa. > Weiteca juz raczej nie kupie bo jak sam sie przekonałem niestety pekają MTS możesz brać, sprawdzona marka. A co do Weiteca, to to co piszą nie ma żadnego znaczenia. Ja kupowałem rzekomo sprężyny 60/40 do Sportinga które po zamontowaniu w aucie z silnikiem 899 obniżyły go dokładnie 6 i 4 cm, co do milimetra. Pomiar oczywiście zaraz po montażu, ile było po kilku latach nie wiem bo powypychałem nadkola i zmieniła się baza pomiarowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 No właśnie napewno -20 w sportingu bo przegladając net opinie sa podzielone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > MTS możesz brać, sprawdzona marka. A co do Weiteca, to to co piszą nie ma żadnego znaczenia. Ja > kupowałem rzekomo sprężyny 60/40 do Sportinga które po zamontowaniu w aucie z silnikiem 899 > obniżyły go dokładnie 6 i 4 cm, co do milimetra. Pomiar oczywiście zaraz po montażu, ile było > po kilku latach nie wiem bo powypychałem nadkola i zmieniła się baza pomiarowa No wiadomo po latach springi siadaja zreszta ja mam 1,2 to i tak powinny siąśc wiecej A springi Eibach warto dopłacac około 200 w stosunku do MTS czy szkoda kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > No właśnie napewno -20 w sportingu bo przegladając net opinie sa podzielone Podobno, ale kiedyś miałem w rękach i serię serię i serię z ccs i szczerze to nie widziałem róznicy w wysokosci po przyłozeniu ich do siebie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > Podobno, ale kiedyś miałem w rękach i serię serię i serię z ccs i szczerze to nie widziałem róznicy > w wysokosci po przyłozeniu ich do siebie . No właśnie też tak mysle że sporting i zwykły 1,1mają takie same spręzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > No wiadomo po latach springi siadaja zreszta ja mam 1,2 to i tak powinny siąśc wiecej > A springi Eibach warto dopłacac około 200 w stosunku do MTS czy szkoda kasy Eibach zacna firma, moim zdaniem warto. Brat mój jezdzi na kit40/40 i zajefajnie się to prowadzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > No właśnie też tak mysle że sporting i zwykły 1,1mają takie same spręzyny Inne są te springi Robilem ostatnio przekladke z SCS do SC i w golasie koza sie troche zmniejszyla Bo SCS dostal EIBACHA Springi moze na pierwszy look wygladaja podobnie, ale zwrocta uwage na znaczenia farba na nich (takie kolorowe kropeczki - byl nawet watek o tym kiedys) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > Inne są te springi Robilem ostatnio przekladke z SCS do SC i w golasie koza sie troche zmniejszyla > Bo SCS dostal EIBACHA > Springi moze na pierwszy look wygladaja podobnie, ale zwrocta uwage na znaczenia farba na nich > (takie kolorowe kropeczki - byl nawet watek o tym kiedys) no były, chyba zielone, ale już dobrze nie pamiętam bo to z 5 lat temu było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > Eibach zacna firma, moim zdaniem warto. Brat mój jezdzi na kit40/40 i zajefajnie się to prowadzi. W 100% się zgadzam. Miałem wcześniej Eibach i amorki jakieś lepsze (nie pamiętam co to było), teraz ze względu na koszty kupiłem MTS i amorki jakieś średnie - różnica kolosalna, mam wrażenie że auto lekko pływa, dwa razy byłem na zaprzyjaźnionej stacji diagnostycznej czy z zawieszeniem jest wszystko OK. I teraz już wiem że następnym razem będzie Eibach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > No właśnie też tak mysle że sporting i zwykły 1,1mają takie same spręzyny Nie sądze, mój seryjny sej siedział jak na szczudłach, całą dłoń można było wsadzic między opona, a nadkole i jeszcze miejsca było na 2 palce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > Podobno, ale kiedyś miałem w rękach i serię serię i serię z ccs i szczerze to nie widziałem róznicy > w wysokosci po przyłozeniu ich do siebie . A ilość zwoi, twardość drutu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.