Skocz do zawartości

Sprężyny obniżające


bolekatepl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanko do szanownych kolegów bo nie bardzo rozumie

W zwiazku z tym że jak pisałem pekłami 1 spręzyna weiteca zastanawiam sie nad zakupem nowego kompletu spręzyny ale czytajac aukcje mam dylemat bo w niektórych aukcja jest napisane np spręzyny -40 nie dotyczy wersji sporting lub stwierdzenie w wersji sporting obniżenie jest o polowe mniejsze niewiem.gif

O co chodzi ?

Jesli np spręzyny sa do wersji 0,9 i maja -40 to przy 1,1 gdzie silnik jest cięzszy logicznym jest ze obnizenie powinno byc większe

Druga sprawa to co sadzicie wogóle o spręzynach MTS warto kupowac czy lepiej sobie odpuścic Chodzi mi raczej o trwałosc a nie o kwestie prowadzenia i wygody bo to indywidualna sprawa.

Weiteca juz raczej nie kupie bo jak sam sie przekonałem niestety pekają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Mam pytanko do szanownych kolegów bo nie bardzo rozumie

> W zwiazku z tym że jak pisałem pekłami 1 spręzyna weiteca zastanawiam sie nad zakupem nowego

> kompletu spręzyny ale czytajac aukcje mam dylemat bo w niektórych aukcja jest napisane np

> spręzyny -40 nie dotyczy wersji sporting lub stwierdzenie w wersji sporting obniżenie jest o

> polowe mniejsze

> O co chodzi ?

> Jesli np spręzyny sa do wersji 0,9 i maja -40 to przy 1,1 gdzie silnik jest cięzszy logicznym jest

> ze obnizenie powinno byc większe

> Druga sprawa to co sadzicie wogóle o spręzynach MTS warto kupowac czy lepiej sobie odpuścic Chodzi

> mi raczej o trwałosc a nie o kwestie prowadzenia i wygody bo to indywidualna sprawa.

> Weiteca juz raczej nie kupie bo jak sam sie przekonałem niestety pekają

MTS możesz brać, sprawdzona marka. A co do Weiteca, to to co piszą nie ma żadnego znaczenia. Ja kupowałem rzekomo sprężyny 60/40 do Sportinga które po zamontowaniu w aucie z silnikiem 899 obniżyły go dokładnie 6 i 4 cm, co do milimetra. Pomiar oczywiście zaraz po montażu, ile było po kilku latach nie wiem bo powypychałem nadkola i zmieniła się baza pomiarowa smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> MTS możesz brać, sprawdzona marka. A co do Weiteca, to to co piszą nie ma żadnego znaczenia. Ja

> kupowałem rzekomo sprężyny 60/40 do Sportinga które po zamontowaniu w aucie z silnikiem 899

> obniżyły go dokładnie 6 i 4 cm, co do milimetra. Pomiar oczywiście zaraz po montażu, ile było

> po kilku latach nie wiem bo powypychałem nadkola i zmieniła się baza pomiarowa

No wiadomo po latach springi siadaja zreszta ja mam 1,2 to i tak powinny siąśc wiecej ok.gif

A springi Eibach warto dopłacac około 200 w stosunku do MTS czy szkoda kasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie napewno -20 w sportingu bo przegladając net opinie sa podzielone

Podobno, ale kiedyś miałem w rękach i serię serię i serię z ccs i szczerze to nie widziałem róznicy w wysokosci po przyłozeniu ich do siebie oslabiony.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podobno, ale kiedyś miałem w rękach i serię serię i serię z ccs i szczerze to nie widziałem róznicy

> w wysokosci po przyłozeniu ich do siebie .

No właśnie też tak mysle że sporting i zwykły 1,1mają takie same spręzyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wiadomo po latach springi siadaja zreszta ja mam 1,2 to i tak powinny siąśc wiecej

> A springi Eibach warto dopłacac około 200 w stosunku do MTS czy szkoda kasy

Eibach zacna firma, moim zdaniem warto. Brat mój jezdzi na kit40/40 i zajefajnie się to prowadzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie też tak mysle że sporting i zwykły 1,1mają takie same spręzyny

Inne są te springi waytogo.gif Robilem ostatnio przekladke z SCS do SC i w golasie koza sie troche zmniejszyla wink.gif Bo SCS dostal EIBACHA 270751858-jezyk.gif

Springi moze na pierwszy look wygladaja podobnie, ale zwrocta uwage na znaczenia farba na nich (takie kolorowe kropeczki - byl nawet watek o tym kiedys) wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Inne są te springi Robilem ostatnio przekladke z SCS do SC i w golasie koza sie troche zmniejszyla

> Bo SCS dostal EIBACHA

> Springi moze na pierwszy look wygladaja podobnie, ale zwrocta uwage na znaczenia farba na nich

> (takie kolorowe kropeczki - byl nawet watek o tym kiedys)

no były, chyba zielone, ale już dobrze nie pamiętam bo to z 5 lat temu było wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eibach zacna firma, moim zdaniem warto. Brat mój jezdzi na kit40/40 i zajefajnie się to prowadzi.

W 100% się zgadzam. Miałem wcześniej Eibach i amorki jakieś lepsze (nie pamiętam co to było), teraz ze względu na koszty kupiłem MTS i amorki jakieś średnie - różnica kolosalna, mam wrażenie że auto lekko pływa, dwa razy byłem na zaprzyjaźnionej stacji diagnostycznej czy z zawieszeniem jest wszystko OK. I teraz już wiem że następnym razem będzie Eibach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie też tak mysle że sporting i zwykły 1,1mają takie same spręzyny

Nie sądze, mój seryjny sej siedział jak na szczudłach, całą dłoń można było wsadzic między opona, a nadkole i jeszcze miejsca było na 2 palce zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.