2pac528 Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 Witam pare dni temu zakupiłem golfa 3 i dopiero dziś miałem okazje auto rozpędzić do wiekszej prędkośći :/ i niestety ale niestety golf osiągną tylko prędkość 140km na 5 biegu przy 3,2 tys obrotów i dalej nie chciał isc :/ czym to może być spowodowane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > Witam pare dni temu zakupiłem golfa 3 i dopiero dziś miałem okazje auto rozpędzić do wiekszej > prędkośći :/ i niestety ale niestety golf osiągną tylko prędkość 140km na 5 biegu przy 3,2 tys > obrotów i dalej nie chciał isc :/ czym to może być spowodowane?? Bardzo prawdopodobne ze uwalony jst zawor N75 i turbo przeladowywuje i odcina. Trzeba gofra podpiac pod vaga i posprawdzac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 4 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2014 > Bardzo prawdopodobne ze uwalony jst zawor N75 i turbo przeladowywuje i odcina. Tylko wtedy raczej nie docisnąłby nawet do 120km/h. Czy auto osiąga wyższe obroty na innych biegach? Pytam pod kątem filtra paliwa. Może też turbo umiera i nie dmucha wystarczająco. Podłączyć pod kompa koniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2pac528 Napisano 4 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2014 > Tylko wtedy raczej nie docisnąłby nawet do 120km/h. > Czy auto osiąga wyższe obroty na innych biegach? > Pytam pod kątem filtra paliwa. > Może też turbo umiera i nie dmucha wystarczająco. > Podłączyć pod kompa koniecznie. osiąga wyższe obroty na innych biegach jedynie 4 i 5 mają problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomery Napisano 4 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2014 > Witam pare dni temu zakupiłem golfa 3 i dopiero dziś miałem okazje auto rozpędzić do wiekszej > prędkośći :/ i niestety ale niestety golf osiągną tylko prędkość 140km na 5 biegu przy 3,2 tys > obrotów i dalej nie chciał isc No i gicior ! Golfik, w przeciwieństwie do ciebie przestrzega przepisów i ograniczeń prędkości - w PL na autostradzie Vmax=140 km/h !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2pac528 Napisano 4 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2014 > No i gicior ! > Golfik, w przeciwieństwie do ciebie przestrzega przepisów i ograniczeń prędkości - w PL na > autostradzie Vmax=140 km/h !!! tą prędkość rozwinełem właśnie na autostradzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 > Tylko wtedy raczej nie docisnąłby nawet do 120km/h. > Czy auto osiąga wyższe obroty na innych biegach? > Pytam pod kątem filtra paliwa. > Może też turbo umiera i nie dmucha wystarczająco. > Podłączyć pod kompa koniecznie. kolego, przy zacięciu zaworu czy też geometrii turbiny której akurat tutaj nie ma to graniczną prędkością dla tej przypadłości jest 130 na 5 biegu. Sprawdzałem wielokrotnie przy jakich prędkościach obrotowych się przycina turbina to jest to ok 3200rpm na 4 biegu. jeśli umierałoby turbo to notlauf włączałby się na każdym z biegów powyżej zadanej prędkości obrotowej. Jak dla mnie uwalony n75, chyba że jest tam mod z dmuchawką to coś z nią. Zrobić logi statyczne, dynamiczne w grupie 03,08,11 i wtedy będzie się dumać co dalej. na próbę można zmienić podpięcie zaworów z podszybia miejscami, zasada ta sama a wykluczy jedną z możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.