Skocz do zawartości

Na biegu jałowym gaśnie 1.2 8v


centomaniak93

Rekomendowane odpowiedzi

> otóż mam taki problem gdy jezdze samochodem jest wszystko okej gdy wrzuce na "luz" obroty zaczynaja

> schodzic do 500 lub gaśnie samochód co według was moze być przyczyną ?

> Pozdrawiam

Sprawdziłbym krokowca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> otóż mam taki problem gdy jezdze samochodem jest wszystko okej gdy wrzuce na "luz" obroty zaczynaja

> schodzic do 500 lub gaśnie samochód co według was moze być przyczyną ?

> Pozdrawiam

Jeśli sprawdzisz krokowiec a dalej będzie to samo mozesz zainteresować się czujnikiem położenia wału. Na zimno nic sie nie dzieje, ale zużyty po nagrzaniu zmienia poza tolerancję rezystancję i komp szaleje, przez co są dokładnie takie objawy jak piszesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli sprawdzisz krokowiec a dalej będzie to samo mozesz zainteresować się czujnikiem położenia

> wału. Na zimno nic sie nie dzieje, ale zużyty po nagrzaniu zmienia poza tolerancję rezystancję

> i komp szaleje, przez co są dokładnie takie objawy jak piszesz

Jak mi padl czujnik to fakt na zimnym bylo ok na ciepłym jak jeździłem tez ok ale jak zgasiłem silnik to juz nie zapalil na drugi dzien po nocy znówbyłook do pierwszego zgaszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam podobnie w 1.1 z górą 1.2 8V. Co kilka dni pojawia się taki objaw, że obroty spadają bardzo nisko albo gaśnie, krokowy podmieniłem ale nie pomogło. Jak się tak dzieje to żeby odpalić muszę odpalać z lekko wciśniętym gazem bo bez tego tylko kręci ale nie zapali. Na kompie nie ma żadnych błędów. Co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam podobnie w 1.1 z górą 1.2 8V. Co kilka dni pojawia się taki objaw, że obroty spadają bardzo

> nisko albo gaśnie, krokowy podmieniłem ale nie pomogło. Jak się tak dzieje to żeby odpalić

> muszę odpalać z lekko wciśniętym gazem bo bez tego tylko kręci ale nie zapali. Na kompie nie

> ma żadnych błędów. Co może być przyczyną?

Dolot na 100% szczelny?

Takie objawy są też przy zasysaniu lewego powietrza..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam podobnie w 1.1 z górą 1.2 8V. Co kilka dni pojawia się taki objaw, że obroty spadają bardzo

> nisko albo gaśnie, krokowy podmieniłem ale nie pomogło. Jak się tak dzieje to żeby odpalić

> muszę odpalać z lekko wciśniętym gazem bo bez tego tylko kręci ale nie zapali. Na kompie nie

> ma żadnych błędów. Co może być przyczyną?

Z ciekawości zapytam - czy pompa paliwa też przestaje pracować?

Mam 1.0 z górą z 1.2, z bardzo głośną pompą paliwa. Wyraźnie słychać że przestaje pracować.

Wymieniłem przekaźniki od pompy i od wtryskiwaczy, sprawdziłem połączenie masy akumulatora z silnikiem i budą, przejrzałem kostki stacyjki - dalej gaśnie frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> otóż mam taki problem gdy jezdze samochodem jest wszystko okej gdy wrzuce na "luz" obroty zaczynaja

> schodzic do 500 lub gaśnie samochód co według was moze być przyczyną ?

> Pozdrawiam

Podciśnienia do sprawdzenia, a w szczególności wężyk mapsensora i regulatora na listwie wtryskowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.