centomaniak93 Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 otóż mam taki problem gdy jezdze samochodem jest wszystko okej gdy wrzuce na "luz" obroty zaczynaja schodzic do 500 lub gaśnie samochód co według was moze być przyczyną ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conQuerer Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > otóż mam taki problem gdy jezdze samochodem jest wszystko okej gdy wrzuce na "luz" obroty zaczynaja > schodzic do 500 lub gaśnie samochód co według was moze być przyczyną ? > Pozdrawiam może krokowiec coś wariuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > otóż mam taki problem gdy jezdze samochodem jest wszystko okej gdy wrzuce na "luz" obroty zaczynaja > schodzic do 500 lub gaśnie samochód co według was moze być przyczyną ? > Pozdrawiam Sprawdziłbym krokowca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > otóż mam taki problem gdy jezdze samochodem jest wszystko okej gdy wrzuce na "luz" obroty zaczynaja > schodzic do 500 lub gaśnie samochód co według was moze być przyczyną ? > Pozdrawiam Jeśli sprawdzisz krokowiec a dalej będzie to samo mozesz zainteresować się czujnikiem położenia wału. Na zimno nic sie nie dzieje, ale zużyty po nagrzaniu zmienia poza tolerancję rezystancję i komp szaleje, przez co są dokładnie takie objawy jak piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Jeśli sprawdzisz krokowiec a dalej będzie to samo mozesz zainteresować się czujnikiem położenia > wału. Na zimno nic sie nie dzieje, ale zużyty po nagrzaniu zmienia poza tolerancję rezystancję > i komp szaleje, przez co są dokładnie takie objawy jak piszesz Jak mi padl czujnik to fakt na zimnym bylo ok na ciepłym jak jeździłem tez ok ale jak zgasiłem silnik to juz nie zapalil na drugi dzien po nocy znówbyłook do pierwszego zgaszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intermis Napisano 21 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 Mam podobnie w 1.1 z górą 1.2 8V. Co kilka dni pojawia się taki objaw, że obroty spadają bardzo nisko albo gaśnie, krokowy podmieniłem ale nie pomogło. Jak się tak dzieje to żeby odpalić muszę odpalać z lekko wciśniętym gazem bo bez tego tylko kręci ale nie zapali. Na kompie nie ma żadnych błędów. Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Tak jak Bolek pisze. Miałem to samo z tym że mój był przerwany i szarpał troche ale obroty na sam koniec zywota też szalały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Mam podobnie w 1.1 z górą 1.2 8V. Co kilka dni pojawia się taki objaw, że obroty spadają bardzo > nisko albo gaśnie, krokowy podmieniłem ale nie pomogło. Jak się tak dzieje to żeby odpalić > muszę odpalać z lekko wciśniętym gazem bo bez tego tylko kręci ale nie zapali. Na kompie nie > ma żadnych błędów. Co może być przyczyną? Dolot na 100% szczelny? Takie objawy są też przy zasysaniu lewego powietrza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Mam podobnie w 1.1 z górą 1.2 8V. Co kilka dni pojawia się taki objaw, że obroty spadają bardzo > nisko albo gaśnie, krokowy podmieniłem ale nie pomogło. Jak się tak dzieje to żeby odpalić > muszę odpalać z lekko wciśniętym gazem bo bez tego tylko kręci ale nie zapali. Na kompie nie > ma żadnych błędów. Co może być przyczyną? Z ciekawości zapytam - czy pompa paliwa też przestaje pracować? Mam 1.0 z górą z 1.2, z bardzo głośną pompą paliwa. Wyraźnie słychać że przestaje pracować. Wymieniłem przekaźniki od pompy i od wtryskiwaczy, sprawdziłem połączenie masy akumulatora z silnikiem i budą, przejrzałem kostki stacyjki - dalej gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intermis Napisano 28 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 Nie zauważyłem żeby się coś działo z pompą. Przy pełnym bucie paliwa też nie brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 28 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 > otóż mam taki problem gdy jezdze samochodem jest wszystko okej gdy wrzuce na "luz" obroty zaczynaja > schodzic do 500 lub gaśnie samochód co według was moze być przyczyną ? > Pozdrawiam Podciśnienia do sprawdzenia, a w szczególności wężyk mapsensora i regulatora na listwie wtryskowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.