Skocz do zawartości

Trudny start


tomi84

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czas uniak ma problemy przy rannym zimnym uruchomieniu silnika w postaci klekoczących zaworów ? czy czegoś tam ale tylko do momentu zgaśnięcia kontrolki z oleju. Olej ma przejechane jakieś niecałe 12 tyś km ... Uruchamiam silnik ... kle kle kle jak w dizlu, gaśnie kontrolka oleju i kle kle kle zamienia się w normalne obroty. Czy to zwyczajny objaw już silnika po przejechaniu 130 tyś km czy jakiś czujnik już zaczyna mówić papa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od jakiegoś czas uniak ma problemy przy rannym zimnym uruchomieniu silnika w postaci klekoczących

> zaworów ? czy czegoś tam ale tylko do momentu zgaśnięcia kontrolki z oleju. Olej ma

> przejechane jakieś niecałe 12 tyś km ... Uruchamiam silnik ... kle kle kle jak w dizlu, gaśnie

> kontrolka oleju i kle kle kle zamienia się w normalne obroty. Czy to zwyczajny objaw już

> silnika po przejechaniu 130 tyś km czy jakiś czujnik już zaczyna mówić papa ?

Chciałbyś, żeby to był czujnik ale to nie żaden czujnik. Ciśnienia po prostu nie ma jak się świeci kontrolka i klekocze.

Musisz znaleźć przyczynę - albo hydro-popychacze do wymiany albo masz już wytarty wałek lub/i panewki na wale, pompę zużyta bla bla bla.

A tak w ogóle to jaki olej i co ile zmieniasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od jakiegoś czas uniak ma problemy przy rannym zimnym uruchomieniu silnika w postaci klekoczących

> zaworów ? czy czegoś tam ale tylko do momentu zgaśnięcia kontrolki z oleju. Olej ma

> przejechane jakieś niecałe 12 tyś km ... Uruchamiam silnik ... kle kle kle jak w dizlu, gaśnie

> kontrolka oleju i kle kle kle zamienia się w normalne obroty. Czy to zwyczajny objaw już

> silnika po przejechaniu 130 tyś km czy jakiś czujnik już zaczyna mówić papa ?

Mój miał 157 kkm jak pojechał na złom i było to samo - też mi się tłukły i jeździłem z tym. Brał nawet 1 l/1000 ale jeździł cool.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Olej był złocisty (więc sądziłem że jest nowy ? niezużyty) jak go kupiłem 104 tyś km ... następna

> wymiana było 117 tyś km a teraz ma niecałe 129 tyś km i ma 10W40 półsyntetyk Lotosa. Oleju nic

> nie bierze.

Na początek wymień hydro-popychacze zaworów.

Coś takiego: jak te

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.