tomi84 Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Od jakiegoś czas uniak ma problemy przy rannym zimnym uruchomieniu silnika w postaci klekoczących zaworów ? czy czegoś tam ale tylko do momentu zgaśnięcia kontrolki z oleju. Olej ma przejechane jakieś niecałe 12 tyś km ... Uruchamiam silnik ... kle kle kle jak w dizlu, gaśnie kontrolka oleju i kle kle kle zamienia się w normalne obroty. Czy to zwyczajny objaw już silnika po przejechaniu 130 tyś km czy jakiś czujnik już zaczyna mówić papa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Od jakiegoś czas uniak ma problemy przy rannym zimnym uruchomieniu silnika w postaci klekoczących > zaworów ? czy czegoś tam ale tylko do momentu zgaśnięcia kontrolki z oleju. Olej ma > przejechane jakieś niecałe 12 tyś km ... Uruchamiam silnik ... kle kle kle jak w dizlu, gaśnie > kontrolka oleju i kle kle kle zamienia się w normalne obroty. Czy to zwyczajny objaw już > silnika po przejechaniu 130 tyś km czy jakiś czujnik już zaczyna mówić papa ? Chciałbyś, żeby to był czujnik ale to nie żaden czujnik. Ciśnienia po prostu nie ma jak się świeci kontrolka i klekocze. Musisz znaleźć przyczynę - albo hydro-popychacze do wymiany albo masz już wytarty wałek lub/i panewki na wale, pompę zużyta bla bla bla. A tak w ogóle to jaki olej i co ile zmieniasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Od jakiegoś czas uniak ma problemy przy rannym zimnym uruchomieniu silnika w postaci klekoczących > zaworów ? czy czegoś tam ale tylko do momentu zgaśnięcia kontrolki z oleju. Olej ma > przejechane jakieś niecałe 12 tyś km ... Uruchamiam silnik ... kle kle kle jak w dizlu, gaśnie > kontrolka oleju i kle kle kle zamienia się w normalne obroty. Czy to zwyczajny objaw już > silnika po przejechaniu 130 tyś km czy jakiś czujnik już zaczyna mówić papa ? Mój miał 157 kkm jak pojechał na złom i było to samo - też mi się tłukły i jeździłem z tym. Brał nawet 1 l/1000 ale jeździł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomi84 Napisano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Olej był złocisty (więc sądziłem że jest nowy ? niezużyty) jak go kupiłem 104 tyś km ... następna wymiana było 117 tyś km a teraz ma niecałe 129 tyś km i ma 10W40 półsyntetyk Lotosa. Oleju nic nie bierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Olej był złocisty (więc sądziłem że jest nowy ? niezużyty) jak go kupiłem 104 tyś km ... następna > wymiana było 117 tyś km a teraz ma niecałe 129 tyś km i ma 10W40 półsyntetyk Lotosa. Oleju nic > nie bierze. Na początek wymień hydro-popychacze zaworów. Coś takiego: jak te Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.