Guiness Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Zainteresował mnie ten konkretnie "typ" i z tym silnikiem. Potrzebuję samochodu głównie do miasta jakieś 70%. Samochód z pewnego źródła i tylko ten wchodzi w grę. Czy warto się interesować czy odpuścić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szandrzej Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Zainteresował mnie ten konkretnie "typ" i z tym silnikiem. Potrzebuję samochodu głównie do miasta > jakieś 70%. Samochód z pewnego źródła i tylko ten wchodzi w grę. Czy warto się interesować > czy odpuścić? Można się interesować. Posiadam takie cudo od stycznia. Przez ten czas przejechałem ponad 10 tys. km. Niezbędne naprawy, jakie musiałem wykonać to nowy termostat i czujnik niskiego ciśnienia paliwa (nie działał start&stop). Teraz będę się szykował do wymiany oleju, filtrów i świec. Do miasta świetnie się nadaje, jest niesamowicie zwrotny. Zawraca prawie w miejscu. Na trasie też bardzo dobrze daje radę. Jeśli chodzi o wnętrze to raczej dla dwóch, niż czterech osób. Sam silnik daje sobie radę. Wyposażony jest w bezpośredni wtrysk benzyny, jest cichy, przyjemnie wkręca się na obroty. Jadąc spokojnie w trasie spali koło 6,5 litra, za to w mieście to zależy od miasta, ale koło 10 litrów trzeba będzie liczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 jaki masz rocznik? każdy 116 ma system start stop ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szandrzej Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > jaki masz rocznik? 2008 > każdy 116 ma system start stop ? Każdy po liftingu w 2007 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guiness Napisano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > 2008 > Każdy po liftingu w 2007 roku. Masz wersję z silnikiem 1599cm3? Czy dwulitrówkę? Nie wiem czy zepfers jest obiektywny, ale nie jest zbyt łaskawy dla wersji 1.6, w porównaniach np.: bmw116i vs alfa 147 1.6TS nie wspominając już o: 116i vs bravo skrzynia ma nieodpowiednie przełożenia? Naprawdę tak kiepsko z elastycznością na trasie? Czy zepfers ma skopane dane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Masz wersję z silnikiem 1599cm3? Czy dwulitrówkę? > Nie wiem czy zepfers jest obiektywny, ale nie jest zbyt łaskawy dla wersji 1.6, w porównaniach np.: > bmw116i vs alfa 147 1.6TS 70kg roznicy i straty napędu > nie wspominając już o: 116i vs bravo porownujesz NA z turbotaczką > skrzynia ma nieodpowiednie przełożenia? Naprawdę tak kiepsko z elastycznością na trasie? Czy > zepfers ma skopane dane? w przypadku TS roznice nie sa jakies duze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szandrzej Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Masz wersję z silnikiem 1599cm3? Czy dwulitrówkę? 1599cm3 > Nie wiem czy zepfers jest obiektywny, ale nie jest zbyt łaskawy dla wersji 1.6, w porównaniach np.: > bmw116i vs alfa 147 1.6TS > nie wspominając już o: 116i vs bravo > skrzynia ma nieodpowiednie przełożenia? Naprawdę tak kiepsko z elastycznością na trasie? Czy > zepfers ma skopane dane? Elastyczność na trasie jest całkiem OK. Wiadomo, trzeba redukować, ale to przez to, że skrzynia ma długie przełożenia. Na 6 biegu przy 120 km/h jest niecałe 3000 obr/min, przy 100 km/h jakieś 2500 obr/min. Przy redukcji na 4 idzie dobrze. Przesiadłem się z dwulitrowego turbodiesla i na prawdę nie czuję tragedii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sroczka Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 Podepnę się pod temat, gdyż również szukam "jedynki". Czy wybrałbyś ten silnik ponownie ? Czy jednak skłaniałbyś się ku 118i/120i? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szandrzej Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 > Podepnę się pod temat, gdyż również szukam "jedynki". > Czy wybrałbyś ten silnik ponownie ? Czy jednak skłaniałbyś się ku 118i/120i? Wybrałbym ponownie Chociaż, jakby się trafiła zadbana 118/120i LCI z polskiego salonu w dobrej cenie, to poszedłbym krok wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sroczka Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 > Wybrałbym ponownie > Chociaż, jakby się trafiła zadbana 118/120i LCI z polskiego salonu w dobrej cenie, to poszedłbym > krok wyżej To jest sedno sprawy, najłatwiej trafić na salonową i zadbaną 116i tylko co chwila nachodzi mnie myśl, czy nie będę mieć niedosytu Czy warto szukać "poliftowej" wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 > To jest sedno sprawy, najłatwiej trafić na salonową i zadbaną 116i tylko co chwila nachodzi mnie > myśl, czy nie będę mieć niedosytu > Czy warto szukać "poliftowej" wersji? 116i 2.0 juz nawet jedzie przyzwoicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szandrzej Napisano 30 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 > To jest sedno sprawy, najłatwiej trafić na salonową i zadbaną 116i tylko co chwila nachodzi mnie > myśl, czy nie będę mieć niedosytu > Czy warto szukać "poliftowej" wersji? Przy poszukiwaniach od razu nastawiłem się na poliftową wersję, więc moje zdanie będzie nieobiektywne, w dodatku kupiłem pierwsze auto, które oglądałem, bo spełniało moje oczekiwania Wersja poliftowa z tego, co się zorientowałem ma benzynowe silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa, przytulniej wykonane wnętrze (tkanina na boczkach drzwi). Sam jeszcze raz wybrałbym polifta, wnętrze wersji przedliftowej przypomina mi markę budżetową, nie premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.