Michaswawa Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 Powiedzcie mi od czego tak mogły sie popsuc swiece niechciał mi zapalic hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Powiedzcie mi od czego tak mogły sie popsuc swiece > niechciał mi zapalic hehe Za długie były? Coś do cylindrów nie wpadło? Tłoki nie są poobijane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Za długie były? Coś do cylindrów nie wpadło? Tłoki nie są poobijane? zauwaz ze tylko na 3 tylindrach tak sie stalo swiece ori, nic nie wpadlo, przekladka 2mm wiec nie ma mozliwosci aby tloki uderzyly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > swiece ori, nic nie wpadlo, przekladka 2mm wiec nie ma mozliwosci aby tloki uderzyly Zgniecione przez ciśnienie w cylindrze? Albo stuk...? Białe też coś są... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Zgniecione przez ciśnienie w cylindrze? Albo stuk...? Białe też coś są... tak wlasnie podejrzewam.wlasnie wlasnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > tak wlasnie podejrzewam.wlasnie wlasnie. A już odpala po wymianie? A rozrząd się nie przestawił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 Kompresje zmierzyles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Zgniecione przez ciśnienie w cylindrze? Albo stuk...? Białe też coś są... przez cisnienie? Jaja se robicie chyba przeca są wyraźnie poobijane..... na jednej brakuje porcelanki wewnętrznej przy elektrodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 Termopara do sprawdzenia bo za niskie egt bylo jak pisales...a pewnie goraco bylo... cos czuje, ze stroiciel przesadzil z zaplonem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 u mnie praktycznie zaraz po założeniu t-jet'a, parę jazd próbnych było. Dałem mu w palnik na 3 biegu i... podobnie jak u ciebie, zgasł i brak kompresji. Głowica zdjęta a tam półka na tłoku ukruszona... Nie wiedziałem o co kaman, zamówiłem tłok, pierścienie i założyłem. Pojeździłem dłużej i przed zawodami (w drodzę na zawody) na 6 biegu replay.... znów zgasł i brak kompresji. Efekt podobny. Kolega z AK poradził abym zajrzał w wałki i dowalił śrubę większym momentem dodając kleju do gwintów - po dziś dzień zapitala - ponad rok. Co się stało, nie wiem, nie znam się, foty zrobiłem przed chwilką tego co znalazłem jeszcze w garażu. Tłok z ukruszoną półką, świeca sklepana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Kolega z AK poradził abym zajrzał w wałki i dowalił śrubę większym momentem dodając kleju do > gwintów - po dziś dzień zapitala - ponad rok. Jaką śrubę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 Właśnie którą śrubę ? żebym się też nie zdziwił nie miło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Jaką śrubę? Śruba lub nakrętka, którą przykręca się zębatki do wałków, nie pamiętam bo raz w życiu tam zaglądałem. Pod deklem gdzie w innych 16V są cewki. Nie pamiętam też momentu jakim wałki są dokręcone fabrycznie, dowaliłem z klejem i po dziś dzień jest OK. Dodam że za pierwszym raz jak mi uwaliło tłok to zawory były całe i po oczyszczeniu ich z ciał "obcych" kompresja była. Za drugim razem już nie było kolorowo, musiałem kupić głowicę używaną bo większość zaworów się pokrzywiła (no i stówki lecą ) edyta: W zasadzie jest to trochę nie logiczne bo... za pierwszym razem jak zmieniłem tłok, wałków nie ruszałem, ustawiłem rozrząd i heja... auto jeździło. Wałki ruszyłem dopiero jak mi drugi raz poszedł tłok i zawory. W każdym bądź razie problem nie powrócił. Pojeździłem jeszcze trochę na DET3 i po pół roku zawitało EMU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Śruba lub nakrętka, którą przykręca się zębatki do wałków, nie pamiętam bo raz w życiu tam > zaglądałem. Pod deklem gdzie w innych 16V są cewki. Nie pamiętam też momentu jakim wałki są > dokręcone fabrycznie, dowaliłem z klejem i po dziś dzień jest OK. > Dodam że za pierwszym raz jak mi uwaliło tłok to zawory były całe i po oczyszczeniu ich z ciał > "obcych" kompresja była. Za drugim razem już nie było kolorowo, musiałem kupić głowicę używaną > bo większość zaworów się pokrzywiła > (no i stówki lecą ) > edyta: W zasadzie jest to trochę nie logiczne bo... za pierwszym razem jak zmieniłem tłok, wałków > nie ruszałem, ustawiłem rozrząd i heja... auto jeździło. Wałki ruszyłem dopiero jak mi drugi > raz poszedł tłok i zawory. > W każdym bądź razie problem nie powrócił. Pojeździłem jeszcze trochę na DET3 i po pół roku zawitało > EMU. czyli jak sruba luzna to rozrzad plywa i niby zawor moze ulamac polke jak chlasnie w tlok.... To niby czemu za pierwszym razem miales zawory okay zobaczymy co u michasia bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > u mnie praktycznie zaraz po założeniu t-jet'a, parę jazd próbnych było. Dałem mu w palnik na 3 > biegu i... podobnie jak u ciebie, zgasł i brak kompresji. > Głowica zdjęta a tam półka na tłoku ukruszona... Nie wiedziałem o co kaman, zamówiłem tłok, > pierścienie i założyłem. Pojeździłem dłużej i przed zawodami (w drodzę na zawody) na 6 biegu > replay.... znów zgasł i brak kompresji. Efekt podobny. > Kolega z AK poradził abym zajrzał w wałki i dowalił śrubę większym momentem dodając kleju do > gwintów - po dziś dzień zapitala - ponad rok. > Co się stało, nie wiem, nie znam się, foty zrobiłem przed chwilką tego co znalazłem jeszcze w > garażu. Tłok z ukruszoną półką, świeca sklepana U mnie jest tak samo z pierwszym tlokiem tylko ze resztki tloka sa na 2,3,4 tloku i jak sie tam znalazly ?? mam dwie termo i na dwuch byla podobna temp. niedlugo beda fotki, najbardziej ucierpialydwa zawory jeden wydechowy i jeden ssacy na przeciwko siebie z pierwszego tloka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 U mnie był dwa razy ten sam, któryś środkowy, drugi albo trzeci tłok. Resztki też znalazły się na pozostałych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Powiedzcie mi od czego tak mogły sie popsuc swiece > niechciał mi zapalic hehe przelewał na jeden gar i reszta miała ubogo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 Moje zdanie ogólnie niestety jest takie, że są to wszystko efekty strojenia na zasadzie "powinno być dobrze", "u Zenka to działało" i szaleńczej pogoni za kolejnymi barami doładowania. Doładowanie to nie potencjometr. Sam miałem szczęście zrozumieć to na samym początku swojej turbawki po przekiblowaniu paru weekendów na hamowni stało-obciążeniowej jako widz a potem prawie pięciu godzin z moim własnym autem. To co tam wystroiłem było drastycznie różne od tego co zrobiłem na ulicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > U mnie był dwa razy ten sam, któryś środkowy, drugi albo trzeci tłok. Resztki też znalazły się na > pozostałych. dobra...podajcie numery z epera tych srub ... lepiej dmuchac na zimne... PS Gdzie kupie kute tloki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > dobra...podajcie numery z epera tych srub ... > lepiej dmuchac na zimne... > PS Gdzie kupie kute tloki Kiedyś widziałem na jebaju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > PS Gdzie kupie kute tloki pracuje już nad tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > pracuje już nad tym negocjuj zestaw linking Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > negocjuj zestaw > linking http://www.scara73.com/web1/it/abarth/43...article-16.html http://www.italo-tuning.de/advanced_sear...amp;language=en http://www.ebay.com/itm/FIAT-NEW-500-ABA...E-/270959753193 najlepiej zapytaj tu: http://www.re5pect.pl/kute-tloki-woessner-fiat-500-abarth.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > dobra...podajcie numery z epera tych srub ... > lepiej dmuchac na zimne... > PS Gdzie kupie kute tloki przy stukowym to kucizna nie pomoże.... Btw michaś musialo ci szelescic jak glupie nic nie slyszales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > przy stukowym to kucizna nie pomoże.... Btw michaś musialo ci szelescic jak glupie nic nie > slyszales? powiedzcie mi w jaki sposób te kawalki z pierwszego tloka znalazly sie na 2,3i 4 tloku ?? byl szelest jak dolozyl zaplonu,stroiciel ma wymówkę ze czujnik polozenia walu szfankowal i przestawial zaplon i w momencie kiedy stroiciel dolozyc zaplonu zwariowal czujnik, chce dowiedziec sie czy to jest wina materialu czy strojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > powiedzcie mi w jaki sposób te kawalki z pierwszego tloka znalazly sie na 2,3i 4 tloku ?? > byl szelest jak dolozyl zaplonu,stroiciel ma wymówkę ze czujnik polozenia walu szfankowal i > przestawial zaplon i w momencie kiedy stroiciel dolozyc zaplonu zwariowal czujnik, > chce dowiedziec sie czy to jest wina materialu czy strojenia. a gmp masz luźne? Zaszwankowal? Hehe przez zawory dolotowe sie dostaly jak cos wpadli miedzy zawór a gniazdo to reszte kawalkow przewialo wszystkie zawory gdzie byly kawalki są do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > powiedzcie mi w jaki sposób te kawalki z pierwszego tloka znalazly sie na 2,3i 4 tloku ?? > byl szelest jak dolozyl zaplonu,stroiciel ma wymówkę ze czujnik polozenia walu szfankowal i > przestawial zaplon i w momencie kiedy stroiciel dolozyc zaplonu zwariowal czujnik, > chce dowiedziec sie czy to jest wina materialu czy strojenia. qpy się nie trzyma... czujnik nie przestawia zapłonu, ECU to robi wg tego co ustawił stroiciel. jak dokładasz zapłonu (rozumiem że chodzi o przyśpieszenie zapłonu na mapie .....) to czujnik nie wariuje... czujnik albo czyta albo nie... wariować może ECU... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > qpy się nie trzyma... > czujnik nie przestawia zapłonu, ECU to robi wg tego co ustawił stroiciel. > jak dokładasz zapłonu (rozumiem że chodzi o przyśpieszenie zapłonu na mapie .....) to czujnik nie > wariuje... czujnik albo czyta albo nie... wariować może ECU... stroiciel wymowke ma ze to wina czujnika, od dwóch dni scinalo zaplon na mocniejszej mapie, no i jak poprawil to widac co mamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > stroiciel wymowke ma ze to wina czujnika, od dwóch dni scinalo zaplon na mocniejszej mapie, no i > jak poprawil to widac co mamy podstawowa zasada stojenia.... auto ma być sprawne mechanicznie i "elektrycznie" jak czujnik nie domagał... trzeba było wymienić... od Mastersa na kopach wyleciałem jak chciałem żeby stroił na skopanym czujniku temp silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > qpy się nie trzyma... > czujnik nie przestawia zapłonu, ECU to robi wg tego co ustawił stroiciel. > jak dokładasz zapłonu (rozumiem że chodzi o przyśpieszenie zapłonu na mapie .....) to czujnik nie > wariuje... czujnik albo czyta albo nie... wariować może ECU... A nie jest tak ze jak gmp lata góra dół np przez to ze jest customowe mocowanie to komp czyta przerwę w innym miejscu i przez to zapłonu wypadają gdzie indziej? Tzn albo przyspiesza albo opóźnia zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > Moje zdanie ogólnie niestety jest takie, że są to wszystko efekty strojenia na zasadzie "powinno > być dobrze", "u Zenka to działało" i szaleńczej pogoni za kolejnymi barami doładowania. > Doładowanie to nie potencjometr. Sam miałem szczęście zrozumieć to na samym początku swojej > turbawki po przekiblowaniu paru weekendów na hamowni stało-obciążeniowej jako widz a potem > prawie pięciu godzin z moim własnym autem. To co tam wystroiłem było drastycznie różne od tego > co zrobiłem na ulicy. Ja to widzę tak: kto idzie grubo jebnać musi, nie każdego rajcuje 120 koni w cento bo to zwyczajnie ledwo się porusza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > podstawowa zasada stojenia.... auto ma być sprawne mechanicznie i "elektrycznie" > jak czujnik nie domagał... trzeba było wymienić... > od Mastersa na kopach wyleciałem jak chciałem żeby stroił na skopanym czujniku temp silnika Nigdy nie milem problemu z tym czujnikiem a teraz raptem niesprawny trzeba kupic tloki zawory i skladac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > podstawowa zasada stojenia.... auto ma być sprawne mechanicznie i "elektrycznie" > jak czujnik nie domagał... trzeba było wymienić... > od Mastersa na kopach wyleciałem jak chciałem żeby stroił na skopanym czujniku temp silnika tu sie w pełni zgodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > A nie jest tak ze jak gmp lata góra dół np przez to ze jest customowe mocowanie to komp czyta > przerwę w innym miejscu i przez to zapłonu wypadają gdzie indziej? Tzn albo przyspiesza albo > opóźnia zapłon jak by tak było to z zapłonem zawsze były problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > stroiciel wymowke ma ze to wina czujnika, od dwóch dni scinalo zaplon na mocniejszej mapie, no i > jak poprawil to widac co mamy Co to znaczy ścinało? A nie było to po prostu działanie czujnika stukowego, który nie był dobrze skonfigurowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > U mnie jest tak samo z pierwszym tlokiem tylko ze resztki tloka sa na 2,3,4 tloku i jak sie tam > znalazly ?? > mam dwie termo i na dwuch byla podobna temp. > niedlugo beda fotki, najbardziej ucierpialydwa zawory jeden wydechowy i jeden ssacy na przeciwko > siebie z pierwszego tloka. Miałem to samo jeśli chodzi o zapłon i kawałki we wszystkich cylindrach. Zapłon mi wariował przez poyebany wariator stag'a - sam przestawiał wartości i pchał zapłon do przodu o kilkanaście stopni... A co do odłamków to jak zawór się uwali to kawałki latają do kolektora dolotowego i po wszystkich cylindrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > Ja to widzę tak: kto idzie grubo jebnać musi, nie każdego rajcuje 120 koni w cento bo to zwyczajnie > ledwo się porusza Mylisz się, nie mówię tutaj o swoim truchle, widziałem porządnie zmapowane auta 700 i więcej konne, które jężdżą od lat i mają się dobrze i rządzą na lokalnej scenie 1/4. I nikt z szufelką za samochodem nie chodzi, żeby zamiatać resztki po silniku A jeżeli chodzi o mnie to mnie nie rajcuje rozbieranie silnika co tydzień i szukanie części po szrotach albo internecie co chwila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > Co to znaczy ścinało? A nie było to po prostu działanie czujnika stukowego, który nie był dobrze > skonfigurowany? oj watpie u mnie kiedyś tak bylo ze jak gmp ustawilo sie za blisko kółka to lapalo triger errory i wypadaly zaplony, ale juz na pewno nie powodowlo to przyspieszenia albo opóźnienia zaplonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > oj watpie u mnie kiedyś tak bylo ze jak gmp ustawilo sie za blisko kółka to lapalo triger errory i > wypadaly zaplony, ale juz na pewno nie powodowlo to przyspieszenia albo opóźnienia zaplonu. pisałem o stukowym, a nie gmp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > Co to znaczy ścinało? A nie było to po prostu działanie czujnika stukowego, który nie był dobrze > skonfigurowany? albo byl dobrze skonfigurowany i cofal zaplon bo zaczynalo stukac, a stroiciel nie wiedzial czemu i mu dodawal jeszcze Ja jezdzilem ok pol roku na zaplonie, ktory byl niby okay.... Moritz sie przejechal w sluchawkach...niby okay wiec dodaje zaplon i nie chce stukac - dziwne....dopiero jak odjal to sie okazalo, ze stukal caly czas heheheh takie swierszczyki w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > albo byl dobrze skonfigurowany i cofal zaplon bo zaczynalo stukac, a stroiciel nie wiedzial czemu i > mu dodawal jeszcze > Ja jezdzilem ok pol roku na zaplonie, ktory byl niby okay.... > Moritz sie przejechal w sluchawkach...niby okay wiec dodaje zaplon i nie chce stukac - > dziwne....dopiero jak odjal to sie okazalo, ze stukal caly czas heheheh > takie swierszczyki w silniku Słuchawki to podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 19 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 mamy kogos co by wiecej powiedzial o tych tlokach ?? http://www.ebay.com/itm/FIAT-NEW-500-ABA...E-/270959753193 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > mamy kogos co by wiecej powiedzial o tych tlokach ?? > http://www.ebay.com/itm/FIAT-NEW-500-ABA...E-/270959753193 Wossner robi dobre, możesz śmiało brać, ale cena to taka normalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 21 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 > Wossner robi dobre, możesz śmiało brać, ale cena to taka normalna W se5pect maja wossnera w dobrej cenie tylko teraz szukam korb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 > W se5pect maja wossnera w dobrej cenie tylko teraz szukam korb Kup techno5 albo prism, ponoć tanie ale dają radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 apropos korb? linking Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 > W se5pect maja wossnera w dobrej cenie tylko teraz szukam korb Poczekaj...skontaktuj sie z Tomaszem Strozikiem...on tez sprzedaje kucizne, a dodatkowo zna sie na silnikach fiata jak malo kto: http://motorsport4you.pl/sportowe-czesci/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 > Poczekaj...skontaktuj sie z Tomaszem Strozikiem...on tez sprzedaje kucizne, a dodatkowo zna sie na > silnikach fiata jak malo kto: > http://motorsport4you.pl/sportowe-czesci/ skontaktowałem się z włochami: http://www.scara73.com/web1/it/abarth/43...article-16.html Jest odpowiedz od Enrico : Hi Damian my name is Enrico Total ammount is 950 euro + delivery to you Please let me know Enrico Good Day I'm interested wit forged pistons and rods for Fiat T-jet engine What is the total cost for one complete set (including ARP bolts)? Thanks Kind regards from Poland Mocowanie korbowodu w tłoku obniżone o 1mm (korbowody krótsze) Czy to drogo czy tanio nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 Za tloki i korby, to wychodzi, ze to "normal price" a do tego uszczelka, jakies szpile i sie robi worek zlota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 > Za tloki i korby, to wychodzi, ze to "normal price" a do tego uszczelka, jakies szpile i sie robi > worek zlota Bo to, że profi tuning może być tani to jest mit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.