WoWo001 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 ASO stwierdziło zapieczone łożysko (albo napinacz, nie wiem co tam jest) plus spalony pasek osprzętu. Tak czy inaczej twierdzą, że łożyska samego wymienić się nie da. Możliwa jest jedynie wymiana całej sprężarki. Czy to prawda? Czy nie da się wymienić samego łożyska? Sprężarka jest sprawna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 da sie, moj magik wyciagnal kolo pasowe sprezarki nie zdejmujac jej z auta mialem 2 rzedowe teraz wszystko jest ok podjedz do firmy zajmujacej sie klimatyzacja niech sprawdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Czy to prawda? Czy nie da się wymienić samego łożyska? Sprężarka jest sprawna.. Jeśli sprężarka się zatarła, to może jednak nie da się łożyska wymienić, albo jest to już po prostu bez sensu. Ja, po podobnej przygodzie ze sprężarką klimy, kupiłem używaną z Anglika i odpukać, kilka lat już bez zarzutu się spisuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Jeśli sprężarka się zatarła, to może jednak nie da się łożyska wymienić, albo jest to już po prostu > bez sensu. > Ja, po podobnej przygodzie ze sprężarką klimy, kupiłem używaną z Anglika i odpukać, kilka lat już > bez zarzutu się spisuje. Używki nie chcę. Nie wiesz w jakim stanie jest taka używka, a z dużym prawdopodobieństem w gorszym niż moja Proponują zamiennik za 900.. Tylko ciekawe co to jest? Czy to nie jakieś regenerowane gó**o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Używki nie chcę. Nie wiesz w jakim stanie jest taka używka, a z dużym prawdopodobieństem w gorszym > niż moja Niewątpliwie jest to ruletka. Jednak Twoja przedstawia prawdopodobnie już wartość złomową. Każda używka (niezatarta) jest niewątpliwie w lepszym stanie. Jak już napisałem, ja zaryzykowałem i kupiłem z Anglika z niby niedużym przebiegiem i działa już kilka lat. A zapłaciłem za tę sprężarkę chyba 250zł. Nowa kosztowała coś koło 1500zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Niewątpliwie jest to ruletka. > Jednak Twoja przedstawia prawdopodobnie już wartość złomową. Każda używka (niezatarta) jest > niewątpliwie w lepszym stanie. > Jak już napisałem, ja zaryzykowałem i kupiłem z Anglika z niby niedużym przebiegiem i działa już > kilka lat. A zapłaciłem za tę sprężarkę chyba 250zł. Nowa kosztowała coś koło 1500zł. sprężarka,nowy pasek, wymiana i nabicie klimy coś koło 1300 za całość (ASO) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Witam Klimatyzacja chodziła było ok. Dzisiaj włączam klimę słychać jak sprężarka załącza się i po kilku sekundach słychać jak sprężarka przestaje działać i klima nie działa. Próba ponowna i to samo słychać jak się sprężarka załącza i zaraz się wyłącza. Czy to są oznaki zatarcia sprężarki? Czy braku czynnika chłodzącego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 problem moze tkwic w : uszkodzony czujnik klimatyzacji(jezeli czynnik jest ok, a czujnik pokazuje glupoty ...tzn stale cisnienie np 3bar, klima sie wylaczy) brak czynninka ktorego nie widzi czujnik klimatyzacji uszkodzone łozysko to zazwyczaj chrobotanie itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > problem moze tkwic w : > uszkodzony czujnik klimatyzacji(jezeli czynnik jest ok, a czujnik pokazuje glupoty ...tzn stale > cisnienie np 3bar, klima sie wylaczy) > brak czynninka ktorego nie widzi czujnik klimatyzacji > uszkodzone łozysko to zazwyczaj chrobotanie itp Brak chrobotania. Słychać tylko jak sprężarka się załącza i zaraz się wyłącza. Czynnik był uzupełniany 4 lata temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 podepnij pod fes/mes i sprawdz czy nie ma bledow, sprawdz jakie wartosci podaje czujnik jezeli sie nie zmieniaja kiedy klima wlaczona znaczy ze jest on K.O. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > podepnij pod fes/mes i sprawdz czy nie ma bledow, sprawdz jakie wartosci podaje czujnik jezeli sie > nie zmieniaja kiedy klima wlaczona znaczy ze jest on K.O. examiner to miałeś na myśli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 fiat ecu scan/ multi ecu scan + kabel kkl lub elm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 pytanie: Czy dla wszystkich wersji mocy był jeden rodzaj sprężarki w silnikach JTD??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 > fiat ecu scan/ multi ecu scan + kabel kkl lub elm Czy sprężarkę w Stilo zalewa się osobno olejem czy razem z czynnikiem chłodzącym przy uzupełnianiu układu klimy wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 > Czy sprężarkę w Stilo zalewa się osobno olejem czy razem z czynnikiem chłodzącym przy uzupełnianiu > układu klimy wystarczy? razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 > razem. rozszczelnił mi się układ i tak naprawdę to nie wiem czy ze sprężarki wyciekł mi olej czy z układu chłodnicy czynnik. Ale rozumiem że w stilo jest jeden układ połączony i sprężarka nie ma osobnego smarowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 > rozszczelnił mi się układ i tak naprawdę to nie wiem czy ze sprężarki wyciekł mi olej czy z układu > chłodnicy czynnik. Ale rozumiem że w stilo jest jeden układ połączony i sprężarka nie ma > osobnego smarowania? wszystko wbijasz w uklad czynnik + olej = pozatym, jezeli nie masz czynnika i oleju to klimy nie zalaczysz gdzyz czujnik ja wylaczy zaraz po wlaczeniu...bynajmniej tak jest w climatroniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrE_WILL Napisano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 > pytanie: > Czy dla wszystkich wersji mocy był jeden rodzaj sprężarki w silnikach JTD??? Wojtek..a nie można założyć krótkiego paska żeby dojechać do Wawy i Kengoo z Piaseczna by Ci to zrobił pewnie bez wymiany sprężarki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2014 > rozszczelnił mi się układ i tak naprawdę to nie wiem czy ze sprężarki wyciekł mi olej czy z układu > chłodnicy czynnik. Ale rozumiem że w stilo jest jeden układ połączony i sprężarka nie ma > osobnego smarowania? Jeśli układ się rozszczelnił to normalnie nabijasz, podając olej razem (formalnie to przed) z czynnikiem R-134a. Jeśli regenerowałeś sprężarkę to przed montażem do samochodu napełniasz ją olejem. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2014 > Jeśli układ się rozszczelnił to normalnie nabijasz, podając olej razem (formalnie to przed) z > czynnikiem R-134a. > Jeśli regenerowałeś sprężarkę to przed montażem do samochodu napełniasz ją olejem. > Pozdrawiam BAS Układ się rozszczelnił tylko nie wiem czy przez chłodnicę czy sprężarka wyrzuciła olej. Włącza się i zaraz się wyłącza. Będę wymieniał chłodnicę bo widać że jest poturbowana trochę i może właśnie ona się rozszczelniła. Już zamówiłem na Wróblewskiego 390 zł Denso z osuszaczem. Tylko nie wiem jakie oringi będą mi potrzebne do uszczelnienia i gdzie je można kupić w Łodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2014 > Układ się rozszczelnił tylko nie wiem czy przez chłodnicę czy sprężarka wyrzuciła olej. Włącza > się i zaraz się wyłącza. Będę wymieniał chłodnicę bo widać że jest poturbowana trochę i może > właśnie ona się rozszczelniła. Już zamówiłem na Wróblewskiego 390 zł Denso z osuszaczem. Obstawiam skraplacz, nie sprężarkę. > Tylko > nie wiem jakie oringi będą mi potrzebne do uszczelnienia i gdzie je można kupić w Łodzi? Zadzwoń do Bilex'u, powinni mieć, jak nie mają to zamów sobie po nr z Eper'a w Auto-sam'ie. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
criss1 Napisano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2014 > Obstawiam skraplacz, nie sprężarkę. > Zadzwoń do Bilex'u, powinni mieć, jak nie mają to zamów sobie po nr z Eper'a w Auto-sam'ie. > Pozdrawiam BAS eper'a nie umiem obsługiwać i raczej sobie nie poradzę żeby znaleźć nr potrzebnych oringiów zadzwonię do Bilexu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.