Florydzialski Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Dziś test Dodge Ram 1500. Zamówiłem w wypożyczalni samochód kompaktowy, na placu były tylko jakieś minivany, VW Beattle w żółtym kolorze i Ram. Więc wziąłem Ram'a. 1. Rozmiary Olbrzymi. Parkowanie dostarczało wielkiej rozrywki, za nic nie mogłem opanować mieszczenia się w miejsca parkingowe. Wsiadanie wymagało wspinania się. W środku patrzyło się z góry na wszystkich, nawet właścicielu SUV. Szerokie pasy na autostradach okazywały się niezwykle wąskie. Wiele z zawijasów na parkingach wymagało jazdy po krawężnikach i trawnikach jako że ten czołg nie chciał wykręcić w zaprojektowanym miejscu. 2. Komfort jazdy Zdumiewająco dobry. Samochód był niezwykle cichy, ośmiobiegowy automat troszkę szarpał, ale nie jakoś specjalnie. Silnik w normalnej, miejskiej jeździe nie przekraczał 2500 obrotów. Ale jak się dodało gazu to silnik był zdecydowanie nie-ciężarówkowy - kręcił się chętnie wysoko, aż do 6500 obrotów. Cóż, w końcu to słynne HEMI. 3. Przyspieszenia Bardzo przyzwoite. Niestety przyczepność tylnych kół była kiepska i dodanie gazu powodowało straszny pisk oraz kręcenie tyłkiem jak pies po zobaczeniu właściciela. 4. Bagażnik Brak Walizki jeździły na tylnym siedzeniu 5. Ilość miejsc Sześć, z czego dwie osoby wygodnie. Na tylnej kanapie miejsca było mało a do tego siedzenia były bardzo niewygodne. Teściową można wsadzić, małe dziecko pewnie też, ale osoba dorosła nie była by zachwycona. 6. Zachowanie na jezdni Na gładkiej nawierzchni jechał pewnie i jak samochód osobowy. Jaja zaczynały się na niewielkich wybojach - tylny most pokazywał dlaczego w samochodach osobowych się tego już nie stosuje (nawet Mustang zrezygnował) - tył pojazdu żył własnym życiem na każdym wyboju i kierowca miał sporo zabawy żeby utrzymać samochód na zaplanowanym pasie jazdy. Jadąc 130 km/h w gęstym ruchu dawało to więcej adrenaliny niż ostatni potwór w Doom. 7. Dziwności Zmiana biegów pokrętłem do głośności = chcąc ściszyć radio włączamy wsteczny. Napęd na 4 koła z blokadą wszelkich mechanizmów różnicowych i reduktorem - w zakrętach zwija asfalt. 8. Czy ja go chcę? NIGDY! 9. Zużycie paliwa Trzy dni jazdy, tylko po mieście, dwie długie wycieczki (na lotnisko i z lotniska) plus kręcenie się w przerażających korkach Alpharetta, GA - 9.8 litra na setkę. I zdjęcia (robione lekko brudnymi majtkami): a) pełna elektryka b) nawet tylna szybka (ta między kabiną a paką) otwierała się elektrycznie c) poprzedni użytkownik jeździł nim dość ostro, mi się udało uzyskać znacznie lepszy wynik spalania d) tajemnicze guziczki na kierownicy e) jeszcze więcej tajemniczych guziczków na kierownicy f) włączanie świateł g) bestia na parkingu h) bestia na parkingu, jak widać nie umiem parkować i) USB też było. j) Bestia z wieczora k) Prędkościomierz w km/h dla importujących do Polski l) licznik czasu pracy silnika m) klimatyzacja ręczna n) Kierownica i wskaźniki o) Wszelkie temperatury są wyświetlane by móc sprawdzić czy coś nam się nie przegrzewa p) Na autostradzie zużycie paliwa bardzo przyzwoite q) Skrzynia biegów i przełącznik trybu działania napędu - albo tylne koła, albo napęd na 4 z blokadą wszelkich mechanizmów różnicowych, albo to samo + dodatkowy reduktor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Auto budzi respekt. Ale się zastanawiam czy w PL nie trzeba kat C PJ i viaTola? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fender Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Auto budzi respekt. Ale się zastanawiam czy w PL nie trzeba kat C PJ i viaTola? Ale ram 1500 ma DMC coś koło 3t chyba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Dziś test Dodge Ram 1500. Zamówiłem w wypożyczalni samochód kompaktowy, na placu były tylko jakieś > minivany, VW Beattle w żółtym kolorze i Ram. Więc wziąłem Ram'a. Napisales tak jakby to wszystko kompakty byly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Dziś test Dodge Ram 1500. Zamówiłem w wypożyczalni samochód kompaktowy, na placu były tylko jakieś > minivany, VW Beattle w żółtym kolorze i Ram. Więc wziąłem Ram'a. srednio interesujący test dla odbiorcy w PL ale Twoje wrażenia z jazdy VW Beattle to bym chętnie przecyztał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > srednio interesujący test dla odbiorcy w PL > ale Twoje wrażenia z jazdy VW Beattle to bym chętnie przecyztał Beattle wynająłem kilka lat temu, na każdym skrzyżowaniu machali i uśmiechali się do mnie różni faceci, w końcu jeden dał mi przez okno wizytówkę. Nigdy więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Wrażenia jak w każdym pick-up-ie. Tylko te nasze, pięcioosobowe z silnikami wysokoprężnymi nie są ciche i biegi nie są w pokrętle. No i tył bez kartofli jeszcze bardziej żyje swoim życiem. Reszta to takie same wrażenia. Jak to w aucie rolniczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Auto budzi respekt. Ale się zastanawiam czy w PL nie trzeba kat C PJ i viaTola? A do czego Ci prawko C? Chyba jak coś holujesz tylko... Nawet z przyczepą lekką (do 750 kg nei trzeba). Mam RAMa 1500 i jakoś nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Dziś test Dodge Ram 1500. Zamówiłem w wypożyczalni samochód kompaktowy, na placu były tylko jakieś > minivany, VW Beattle w żółtym kolorze i Ram. Więc wziąłem Ram'a. No weź...z tym parkowaniem to dałeś. W PL mam o wiele mniejsze miejsca. W USA to nie jest jakieś wielkie auto,m po prostu zwykły pikap. Mam tylko jedną uwagę - co do wskazania spalania. Podejrzanie małe jak na 5.7 HEMI. Choćbyś jechał nawet i nei na 4, a na 2 baniakach. A rozwiązanie zmiany biegów w tym nowym modelu - idiotyczne. Wolę moją wajchę z prawej strony wystającą z kolumny kierownicy. Reszta OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Ale ram 1500 ma DMC coś koło 3t chyba? 3040 I się mieści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mayo Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > srednio interesujący test dla odbiorcy w PL Dlaczego? U nas też trochę RAMów jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > No i tył bez kartofli jeszcze bardziej żyje swoim życiem. To tego typu auta nie mają anty-systemów, żeby nie zarzucało tyłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Dlaczego? U nas też trochę RAMów jeździ. Na moje oko więcej L200, Navarry, trochę Rangerów i Dacii... inne to rodzynki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > To tego typu auta nie mają anty-systemów, żeby nie zarzucało tyłem? Może nowsze mają? Jeździłem dużo kilka lat temu to wtedy nie miały. Na rondach, kiedy przy 1,5krpm sprężarka zaczynała pompować niedzielnych kierowców stawiałoby bokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > To tego typu auta nie mają anty-systemów, żeby nie zarzucało tyłem? Przy jeździe z pustą skrzynią całkiem nieźle sprawdzało się np. coś takiego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mayo Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Na moje oko więcej L200, Navarry, trochę Rangerów i Dacii... inne to rodzynki. Rangerem jeździłem w firmie, nawet parę razy mocno się zakopałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Ten nowy, osmiobiegowy automat znacząco obniża zużycie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > To tego typu auta nie mają anty-systemów, żeby nie zarzucało tyłem? Ram miał wiec pomimo deszczu bąka nie zrobiłem. Ale i tak rzucał tyłkiem jak modelka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VojciechU Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > 8. Czy ja go chcę? > NIGDY! A ja kupię kiedyś jak Jay będzie miał na placu. Tylko obowiązkowo RAMBoxy muszą być. Moim zdaniem idealne auto jeżeli chodzi o posiadanie auta dla samego posiadania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 zdjęcie g i h - parkowanie tyłem rozwiązuje problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Cudo Od zawsze marzę o takim samochodzie Ram albo F150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > zdjęcie g i h - parkowanie tyłem rozwiązuje problem dokładnie, każdym autem łatwiej się parkuje tyłem, to raz... a dwa, że na takim dużym miejscu Marek krzywo zaparkował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > A do czego Ci prawko C? Chyba jak coś holujesz tylko... > Nawet z przyczepą lekką (do 750 kg nei trzeba). > Mam RAMa 1500 i jakoś nie trzeba. OK, nie wiedziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > dokładnie, każdym autem łatwiej się parkuje tyłem, to raz... a dwa, że na takim dużym miejscu Marek > krzywo zaparkował Wsiadłbyś w takiego to zobaczylibyśmy jak byś parkował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Wsiadłbyś w takiego to zobaczylibyśmy jak byś parkował Sprinterem maxi parkuję i czasem lawetą z double cab Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Ram miał wiec pomimo deszczu bąka nie zrobiłem. Ale i tak rzucał tyłkiem jak modelka. To coś marnie mu to działa. Ja na żywym lodzie jadę prosto. HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Mam tylko jedną uwagę - co do wskazania spalania. Podejrzanie małe jak na 5.7 HEMI. Choćbyś jechał > nawet i nei na 4, a na 2 baniakach. Nie wiem czy słyszałem żeby któryś z benzynowych pickupów 4x4 palił mniej niż 20 MPG na trasie. Mój ma teoretycznie 19. HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Nie wiem czy słyszałem żeby któryś z benzynowych pickupów 4x4 palił mniej niż 20 MPG na trasie. > Mój ma teoretycznie 19. > HanYs Ten był 4x2 i na trasie mi pokazywał 24-25 MPG. W mieście było gorzej, ale średnia z całej wycieczki mi wyszła 22 MPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Ten był 4x2 i na trasie mi pokazywał 24-25 MPG. W mieście było gorzej, ale średnia z całej > wycieczki mi wyszła 22 MPG. Zużycie paliwa bardzo małe HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Ten nowy, osmiobiegowy automat znacząco obniża zużycie paliwa. Tak, to jedyne wytłumaczenie. Te nowe automaty obniżają spalanie. Bo ja mam 4.7 V8 Fuelflex i wiem, ile to pali.. Szczególnie, jak się zapnie napędy i jeździ w zimie. Jak się jeździ tylko RWD, to tragedii nie ma. Ale 23 l/100 w lecie i 26 w zimie w trybie miejskim wychodzi bezproblemowo. Automat 5-biegowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karp Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 Korki w Alpharetta? Zaskoczyło mnie wspomnienie o tym tak mocno że muszę dopytać: Old Milton czy w innym rejonie? Zawsze uważałem tamte korki za pieszczotki w porównaniu do Wawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > To tego typu auta nie mają anty-systemów, żeby nie zarzucało tyłem? Czyste setki Nm na tylnej osi stety baaardzo fajna zabawa w zimie i na parkingu. Przynajmniej w mojej wersji - 445 Nm. PS. Tylko trzeba uważać, aby nie zrobić komuś szkody całkowitej lub zacząc jechać paką do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Na moje oko więcej L200, Navarry, trochę Rangerów i Dacii... inne to rodzynki. Przyjedź do Rzeszowa. Tu RAmów jak mrówków. Przyciągnięte jako mienie - oficjalnie 30% mieszkańców ma rodziny w USA. Okolice Dynowa to nawet i 50%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Korki w Alpharetta? Zaskoczyło mnie wspomnienie o tym tak mocno że muszę dopytać: Old Milton czy w > innym rejonie? Zawsze uważałem tamte korki za pieszczotki w porównaniu do Wawy. Windward Pkwy - jest ostatnio tak zakorkowana ze oszalec mozna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karp Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Windward Pkwy - jest ostatnio tak zakorkowana ze oszalec mozna. A faktycznie. Tamten rejon to dla mnie tylko z Fry's Electronics się kojarzy, a tam tylko wieczorami i korków nie było. Thx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stebel Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > 1. Rozmiary > Olbrzymi. Parkowanie dostarczało wielkiej rozrywki, za nic nie mogłem opanować mieszczenia się w > miejsca parkingowe. Wsiadanie wymagało wspinania się. Be zprzesady...miejsca parkingowe sa spore i wieksze pickupy sie mieszcza...z tym wspinaniem tez troche presadzasz. > W środku patrzyło się z góry na > wszystkich, nawet właścicielu SUV. Szerokie pasy na autostradach okazywały się niezwykle > wąskie. Wiele z zawijasów na parkingach wymagało jazdy po krawężnikach i trawnikach jako że > ten czołg nie chciał wykręcić w zaprojektowanym miejscu. Znow przesadzasz...owszem siedzi sie wyzej ale z jezdzi i skreca sie normalnie bez wjezdzanai na krawezniki...serio wiekszymi autami da sie wyrobic na parkingach. > 4. Bagażnik > Brak Walizki jeździły na tylnym siedzeniu To sie rozwiazuje zakladajac pokrywe paki...oczywiscie w przypadku rentala to raczej niemozliwe. > 5. Ilość miejsc > Sześć, z czego dwie osoby wygodnie. Na tylnej kanapie miejsca było mało a do tego siedzenia były > bardzo niewygodne. Teściową można wsadzić, małe dziecko pewnie też, ale osoba dorosła nie była > by zachwycona. Dlatego rodzinne pickupy obowiazkowo musza miec najdluzsza kabine...wtedy meijsca dla wszystkich jest bardzo duzo. > 6. Zachowanie na jezdni > Na gładkiej nawierzchni jechał pewnie i jak samochód osobowy. Jaja zaczynały się na niewielkich > wybojach - tylny most pokazywał dlaczego w samochodach osobowych się tego już nie stosuje > (nawet Mustang zrezygnował) - tył pojazdu żył własnym życiem na każdym wyboju i kierowca miał > sporo zabawy żeby utrzymać samochód na zaplanowanym pasie jazdy. Jadąc 130 km/h w gęstym ruchu > dawało to więcej adrenaliny niż ostatni potwór w Doom. Znow koloryzujesz...da sie tego typu autem przyjemnie jechac i nic nie tanczy ani nie ucieka mimo sztywnego mostu. > 7. Dziwności > Napęd na 4 koła z > blokadą wszelkich mechanizmów różnicowych Nie wszelkich tylko centralnego...w mostach nie ma blokad dyferencjalow. > 9. Zużycie paliwa > Trzy dni jazdy, tylko po mieście, dwie długie wycieczki (na lotnisko i z lotniska) plus kręcenie > się w przerażających korkach Alpharetta, GA - 9.8 litra na setkę. To by sie zgadzalo mniej wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stebel Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Moim zdaniem > idealne auto jeżeli chodzi o posiadanie auta dla samego posiadania Moim zdaniem idealne do przewozu/ciagniecia zabawek oraz wyjazdow rodzinnych w plener. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > A faktycznie. > Tamten rejon to dla mnie tylko z Fry's Electronics się kojarzy, a tam tylko wieczorami i korków nie > było. > Thx. Drugie korki przy jeździe na lotnisko w Piątek o 17 - najpierw na 400 koło 7 zjazdu, potem przy skrzyżowaniu z I-285 a potem juz od połączenia z I-85 przez całe centrum az do I-20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 W sprawie jazdy - wrażenia z I-75/I-85 w centrum. Wszyscy jadą 70 MPH, ja tym Ram'em - tylko ja i jedna maleńka torba podróżna = zero obciążenia. Na każdym większym wyboju samochód zmieniał kierunek na tyle ze zeby zostać na pasie potrzebna była spora kontra kierownicą. Bez szybkiej i zdecydowanej kontry wjeżdżamy na cudzy pas, co w dużym ruchu konczy sie minimum trabieniem. Moze jakby był bardziej obciążony to by mniej skakał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > ...z tym wspinaniem tez > troche presadzasz. Wsiadając do znacznie mniejszego Hi-Lux-a moja porwała kiedyś spódnicę. Niezły miałem ubaw, kiedy jedną nogą była już w aucie a druga jeszcze na ziemi i w tym momencie: "traaach" po całej długości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Moim zdaniem idealne do przewozu/ciagniecia zabawek oraz wyjazdow rodzinnych w plener. Oraz dla rolnika, który mieszka na zadupiu, gdzie 10km od domu są tylko wertepy a odśnieżają po 3 dobach po odcięciu od świata... Tylko lift i dobre gumy trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > W sprawie jazdy - wrażenia z I-75/I-85 w centrum. Wszyscy jadą 70 MPH, ja tym Ram'em - tylko ja i > jedna maleńka torba podróżna = zero obciążenia. Na każdym większym wyboju samochód zmieniał > kierunek na tyle ze zeby zostać na pasie potrzebna była spora kontra kierownicą. Bez szybkiej > i zdecydowanej kontry wjeżdżamy na cudzy pas, co w dużym ruchu konczy sie minimum trabieniem. > Moze jakby był bardziej obciążony to by mniej skakał? Może warto sprawdzić luzy w zawieszeniu/układzie kierowniczym? A nie, zapomniałem że u Was na przeglądzie sprawdza się tylko co komputerek mówi o spalinach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Może warto sprawdzić luzy w zawieszeniu/układzie kierowniczym? > A nie, zapomniałem że u Was na przeglądzie sprawdza się tylko co komputerek mówi o spalinach To był nowiutki samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 Faktycznie parkowanie pickupem nie jest najłatwiejsze i może prowadzić do frustracji: Mam nadzieję, że to nie Ty Marku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > 8. Czy ja go chcę? > NIGDY! albo RAM albo F150 Raptor SV .. kiedyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > W sprawie jazdy - wrażenia z I-75/I-85 w centrum. Wszyscy jadą 70 MPH, ja tym Ram'em - tylko ja i > jedna maleńka torba podróżna = zero obciążenia. Na każdym większym wyboju samochód zmieniał > kierunek na tyle ze zeby zostać na pasie potrzebna była spora kontra kierownicą. Bez szybkiej > i zdecydowanej kontry wjeżdżamy na cudzy pas, co w dużym ruchu konczy sie minimum trabieniem. > Moze jakby był bardziej obciążony to by mniej skakał? Może masz pecha do aut z mostem i auto miało luzy ? A może tak odbierasz podskakiwanie na poprzecznych wybojach HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Oraz dla rolnika, który mieszka na zadupiu, gdzie 10km od domu są tylko wertepy a odśnieżają po 3 > dobach po odcięciu od świata... Tylko lift i dobre gumy trzeba Wystarczą boczne ulice w Chicago albo wąskie osiedlówki o 5 rano. Zeszłej zimy było w Chicago tyle śniegu ,że ulice których nie odśnieżali na bieżąco były tak zawalone ,że osobówki nie miały szans na wyjazd. HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Tak, to jedyne wytłumaczenie. Te nowe automaty obniżają spalanie. > Bo ja mam 4.7 V8 Fuelflex i wiem, ile to pali.. Szczególnie, jak się zapnie napędy i jeździ w > zimie. > Jak się jeździ tylko RWD, to tragedii nie ma. Ale 23 l/100 w lecie i 26 w zimie w trybie miejskim > wychodzi bezproblemowo. Automat 5-biegowy. Ja mam 5.7L i 6 biegową skrzynię i średnio z napędem x2 18 L/100km. Zimą rośnie do max 22L /100km przy 4x4. HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skrimin Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 "Napęd na 4 koła z blokadą wszelkich mechanizmów różnicowych i reduktorem.." Blokada w fabrycznym aucie? Nie wierze. W USA fabryczne blokady posiada tylko Rubicon i G500, o ile dobrze pamietam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 > Ja mam 5.7L i 6 biegową skrzynię i średnio z napędem x2 18 L/100km. Zimą rośnie do max 22L /100km > przy 4x4. > HanYs Ja pisałem o LPG (czyli benzyna * 1,4). Na benzynie Twoje spalanie jest w sumie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.