Skocz do zawartości

Fiat Stilo uproad - wart zainteresowania?


Wyro76

Rekomendowane odpowiedzi

Nadszedł czas na zmianę auta. Obecnie eksploatowany R75 ma dwie wady jest za nisko zawieszony (ostatnio przytarłem osłonę silnika o studzienkę na podwórku u znajomych) i ma za mały kufer (400l).

Zrobiłem już rozeznanie i przymiarki do różnych aut.

Natknąłem się na takiego Stilo.

Stoi w komisie od zimy. Jest na oponach zimowych. Oglądałem go na żywo. Miał wyjęty aku do ładowania. Pracownik nie potrafił nic powiedzieć a szefa nie było. Z zewnątrz naturalne rysy na lakierze wszystkie płytkie tylko w klarze. Plastiki spłowiałe i porysowane jak lakier jest też kilka pęknięć. Wnętrze wysprzątane na błysk.

Estetyka jak dla mnie do przyjęcia.

Ktoś miał do czynienia z taką wersją? Warto się w to pchać? Na co zwrócić uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kiedys temat poruszany na ssp, to jest multiwagon z dolozonymi plastikami.

Plus inne sprężyny i amory, ale widać że przód już mu usiadł i wiele cm z tego uproad nie zostało.

Jak w innych StiloJTD, sprawdzić osprzęt silnika i spodziewać się błędów elektroniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Plus inne sprężyny i amory, ale widać że przód już mu usiadł i wiele cm z tego uproad nie zostało.

Nie masz racji, uproad to tylko pakiet stylistyczny nic z mechaniki nie zmienili.

> Jak w innych StiloJTD, sprawdzić osprzęt silnika i spodziewać się błędów elektroniki

A co się dzieje w osprzęcie tych silników?

140KM to dobry wybór Fajnie się zbiera, przy tym przebiegu słuchać dwumasy bo może siedzieć jeszcze fabryka jak u mnie zlosnik.gif

Korozji szukać w okolicach dolnych rantów drzwi od wewnętrznej strony pod uszczelką drzwiową. Tak poza tym jeżeli szukasz auta z większym prześwitem od razu odrzuciłbym stilo. Osłony silnika są zdecydowanie za nisko i na nowych sprężynach zdarza się przytrzeć o jakiś krawężnik. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze polecam, fajne auto, ale ... mission impossible oslabiony.gif

Krajowego nie znajdziesz, importowany, stereotypowane pytanie: skąd zarobek pośrednika ?

Bezwzględne badanie w ASO, koszt 350 PLN (sprzedawałem Fiaciora w minioną środę), idę o zakład, mimo deklaracji sprzedającego, egzaminu nie przejdzie no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szczerze polecam, fajne auto, ale ... mission impossible

> Krajowego nie znajdziesz, importowany, stereotypowane pytanie: skąd zarobek pośrednika ?

> Bezwzględne badanie w ASO, koszt 350 PLN (sprzedawałem Fiaciora w minioną środę), idę o zakład,

> mimo deklaracji sprzedającego, egzaminu nie przejdzie

Czyli standardowo. Jak się chce znaleźć coś konkretnego to trzeba dobrze się naszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nadszedł czas na zmianę auta. Obecnie eksploatowany R75 ma dwie wady jest za nisko zawieszony

> (ostatnio przytarłem osłonę silnika o studzienkę na podwórku u znajomych) i ma za mały kufer

> (400l).

> Zrobiłem już rozeznanie i przymiarki do różnych aut.

> Natknąłem się na takiego Stilo.

> Stoi w komisie od zimy. Jest na oponach zimowych. Oglądałem go na żywo. Miał wyjęty aku do

> ładowania. Pracownik nie potrafił nic powiedzieć a szefa nie było. Z zewnątrz naturalne rysy

> na lakierze wszystkie płytkie tylko w klarze. Plastiki spłowiałe i porysowane jak lakier jest

> też kilka pęknięć. Wnętrze wysprzątane na błysk.

> Estetyka jak dla mnie do przyjęcia.

> Ktoś miał do czynienia z taką wersją? Warto się w to pchać? Na co zwrócić uwagę?

Podjedź do brzeskiego "aso" Transhandel ( naprawdę ok ok.gif) na ul. Elektrycznej, dogadaj się, że masz auto na oku i chcesz sprawdzić, a później jeżeli sprzedający pozwoli- zabierz auto na diagnostykę ok.gif

wydasz kilkadziesiąt PLN a możesz zaoszczędzić kilka tyś zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kiedys temat poruszany na ssp, to jest multiwagon z dolozonymi plastikami.

Ciężko znależć wiarygodne źródło ale:

Quote:

Fiat miał również propozycję dla indywidualistów - Stilo Uproad. Namiastka SUV-a powstała na bazie kombi. Wyróżniają ją nielakierowane zderzaki, plastikowe panele na drzwiach oraz
prześwit podniesiony o 20 milimetrów.


cyt. za Autocentrum

oraz

Quote:

Szerokość 3d: 1784 mm

5d: 1756 mm

Multiwagon Uproad: 1773 mm

Wysokość 3d: 1475 mm

5d: 1525 mm

kombi: 1570 mm

Multiwagon Uproad: 1590 mm


cyt. za Wikipedią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źródła źródłami a w katalogu części zamiennych eper nie znajdziesz elementów zawieszenia dedykowanych do wersji uproad a jedynie do wersji VAN o wzmocnionym zawieszeniu. W przypadku wersji uproad o zwiększeniu prześwitu nie mam mowy, zawieszenie jest tam zwykłego multiwagona, jedynie plastiki dołożone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Źródła źródłami a w katalogu części zamiennych eper nie znajdziesz elementów zawieszenia

> dedykowanych do wersji uproad a jedynie do wersji VAN o wzmocnionym zawieszeniu. W przypadku

> wersji uproad o zwiększeniu prześwitu nie mam mowy, zawieszenie jest tam zwykłego multiwagona,

> jedynie plastiki dołożone.

to możę być tak jak w eperze z fiatem UNO 899cm3 - wg katalogu nie istniało biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest to najbogatsza wersja 270751858-jezyk.gif

brak m.in. (tak na szybko) - xenonow, sky window, czujnikow deszczu, zmierzchu, tempomatu, skórzanej tapicerki, elektryki i podgrzewania siedzeń, nawigacji (nawet przedniej popielniczki nie ma 270751858-jezyk.gif), oddzielnie otwieranej tylnej szyby niezaleznie od klapy......

ogólnie jest to przeciętna wersja stilo z pakietem stylizacyjnym pretendującym na miano auta terenowego.....

jeśli mechanika ok to cena normalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to możę być tak jak w eperze z fiatem UNO 899cm3 - wg katalogu nie istniało

w eperze to auto istnieje (sa elementy stylizacyjne do tego) ale zawieszenie jest takie samo jak dla wersji nieterenowej wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Plus inne sprężyny i amory, ale widać że przód już mu usiadł i wiele cm z tego uproad nie zostało.

> Jak w innych StiloJTD, sprawdzić osprzęt silnika i spodziewać się błędów elektroniki

zawieszenie to samo co w zwykłym multiwagonie powiedziałem to ja właściel uproad'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nadszedł czas na zmianę auta. Obecnie eksploatowany R75 ma dwie wady jest za nisko zawieszony

> (ostatnio przytarłem osłonę silnika o studzienkę na podwórku u znajomych) i ma za mały kufer

> (400l).

> Zrobiłem już rozeznanie i przymiarki do różnych aut.

> Natknąłem się na takiego Stilo.

> Stoi w komisie od zimy. Jest na oponach zimowych. Oglądałem go na żywo. Miał wyjęty aku do

> ładowania. Pracownik nie potrafił nic powiedzieć a szefa nie było. Z zewnątrz naturalne rysy

> na lakierze wszystkie płytkie tylko w klarze. Plastiki spłowiałe i porysowane jak lakier jest

> też kilka pęknięć. Wnętrze wysprzątane na błysk.

> Estetyka jak dla mnie do przyjęcia.

> Ktoś miał do czynienia z taką wersją? Warto się w to pchać? Na co zwrócić uwagę?

Obrzydliwe fotele i tapicerka.Ale wiadomo gust....Zamiana r75 na ten model to będzie takie zamienił stryjek zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obrzydliwe fotele i tapicerka.Ale wiadomo gust....Zamiana r75 na ten model to będzie takie zamienił

> stryjek

R75 to najlepsze auto jakim jeździłem. Lubię swojego roverka. Problemem jest wysokość zawieszenia i pojemność kufra.

Często z konieczności wjeżdżam w polne drogi gdzie r75 przejedzie tylko najwolniej jak się da czyli na 1-wszym biegu niemal bez gazu. Szkoda mi męczyć tego auta w takich warunkach. Szukam czegoś co poradzi sobie bez większego problemu w takich warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Musiałbyś wsiąść i pooglądać na żywo.

> Za to z zewnątrz faktycznie nieciekawie wygląda z tymi kołpakami i plastikami.

Oglądałem już. Stan wizualny jest do przyjęcia. Ważniejszym jest jak to auto radzi sobie w lekkim terenie czyli na polnych drogach oraz koszty eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.