Wyro76 Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Nadszedł czas na zmianę auta. Obecnie eksploatowany R75 ma dwie wady jest za nisko zawieszony (ostatnio przytarłem osłonę silnika o studzienkę na podwórku u znajomych) i ma za mały kufer (400l). Zrobiłem już rozeznanie i przymiarki do różnych aut. Natknąłem się na takiego Stilo. Stoi w komisie od zimy. Jest na oponach zimowych. Oglądałem go na żywo. Miał wyjęty aku do ładowania. Pracownik nie potrafił nic powiedzieć a szefa nie było. Z zewnątrz naturalne rysy na lakierze wszystkie płytkie tylko w klarze. Plastiki spłowiałe i porysowane jak lakier jest też kilka pęknięć. Wnętrze wysprzątane na błysk. Estetyka jak dla mnie do przyjęcia. Ktoś miał do czynienia z taką wersją? Warto się w to pchać? Na co zwrócić uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Kiedys temat poruszany na ssp, to jest multiwagon z dolozonymi plastikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > Kiedys temat poruszany na ssp, to jest multiwagon z dolozonymi plastikami. Plus inne sprężyny i amory, ale widać że przód już mu usiadł i wiele cm z tego uproad nie zostało. Jak w innych StiloJTD, sprawdzić osprzęt silnika i spodziewać się błędów elektroniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > Plus inne sprężyny i amory, ale widać że przód już mu usiadł i wiele cm z tego uproad nie zostało. Nie masz racji, uproad to tylko pakiet stylistyczny nic z mechaniki nie zmienili. > Jak w innych StiloJTD, sprawdzić osprzęt silnika i spodziewać się błędów elektroniki A co się dzieje w osprzęcie tych silników? 140KM to dobry wybór Fajnie się zbiera, przy tym przebiegu słuchać dwumasy bo może siedzieć jeszcze fabryka jak u mnie Korozji szukać w okolicach dolnych rantów drzwi od wewnętrznej strony pod uszczelką drzwiową. Tak poza tym jeżeli szukasz auta z większym prześwitem od razu odrzuciłbym stilo. Osłony silnika są zdecydowanie za nisko i na nowych sprężynach zdarza się przytrzeć o jakiś krawężnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > Zrobiłem już rozeznanie i przymiarki do różnych aut. > Natknąłem się na takiego Stilo. > Stoi w komisie od zimy. Dlaczego tak długo stoi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > 140KM to dobry wybór Fajnie się zbiera, przy tym przebiegu słuchać dwumasy bo może siedzieć jeszcze > fabryka jak u mnie U mnie jest fabryczna przy 280kkm i działa, co wy tak się tym stresujecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Szczerze polecam, fajne auto, ale ... mission impossible Krajowego nie znajdziesz, importowany, stereotypowane pytanie: skąd zarobek pośrednika ? Bezwzględne badanie w ASO, koszt 350 PLN (sprzedawałem Fiaciora w minioną środę), idę o zakład, mimo deklaracji sprzedającego, egzaminu nie przejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wyro76 Napisano 10 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 > Dlaczego tak długo stoi? Pierwotna cena wynosiła około 17kpln. Na dzień dobry odstrasza estetyka plastikowych nakładek. Komis działa od niedawna u sprzedawcy i serwisanta kładów i moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wyro76 Napisano 10 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 > Szczerze polecam, fajne auto, ale ... mission impossible > Krajowego nie znajdziesz, importowany, stereotypowane pytanie: skąd zarobek pośrednika ? > Bezwzględne badanie w ASO, koszt 350 PLN (sprzedawałem Fiaciora w minioną środę), idę o zakład, > mimo deklaracji sprzedającego, egzaminu nie przejdzie Czyli standardowo. Jak się chce znaleźć coś konkretnego to trzeba dobrze się naszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 > Nadszedł czas na zmianę auta. Obecnie eksploatowany R75 ma dwie wady jest za nisko zawieszony > (ostatnio przytarłem osłonę silnika o studzienkę na podwórku u znajomych) i ma za mały kufer > (400l). > Zrobiłem już rozeznanie i przymiarki do różnych aut. > Natknąłem się na takiego Stilo. > Stoi w komisie od zimy. Jest na oponach zimowych. Oglądałem go na żywo. Miał wyjęty aku do > ładowania. Pracownik nie potrafił nic powiedzieć a szefa nie było. Z zewnątrz naturalne rysy > na lakierze wszystkie płytkie tylko w klarze. Plastiki spłowiałe i porysowane jak lakier jest > też kilka pęknięć. Wnętrze wysprzątane na błysk. > Estetyka jak dla mnie do przyjęcia. > Ktoś miał do czynienia z taką wersją? Warto się w to pchać? Na co zwrócić uwagę? Podjedź do brzeskiego "aso" Transhandel ( naprawdę ok ) na ul. Elektrycznej, dogadaj się, że masz auto na oku i chcesz sprawdzić, a później jeżeli sprzedający pozwoli- zabierz auto na diagnostykę wydasz kilkadziesiąt PLN a możesz zaoszczędzić kilka tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lechoo Napisano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 > Kiedys temat poruszany na ssp, to jest multiwagon z dolozonymi plastikami. Ciężko znależć wiarygodne źródło ale: Quote: Fiat miał również propozycję dla indywidualistów - Stilo Uproad. Namiastka SUV-a powstała na bazie kombi. Wyróżniają ją nielakierowane zderzaki, plastikowe panele na drzwiach oraz prześwit podniesiony o 20 milimetrów. cyt. za Autocentrum oraz Quote: Szerokość 3d: 1784 mm 5d: 1756 mm Multiwagon Uproad: 1773 mm Wysokość 3d: 1475 mm 5d: 1525 mm kombi: 1570 mm Multiwagon Uproad: 1590 mm cyt. za Wikipedią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 Źródła źródłami a w katalogu części zamiennych eper nie znajdziesz elementów zawieszenia dedykowanych do wersji uproad a jedynie do wersji VAN o wzmocnionym zawieszeniu. W przypadku wersji uproad o zwiększeniu prześwitu nie mam mowy, zawieszenie jest tam zwykłego multiwagona, jedynie plastiki dołożone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > Źródła źródłami a w katalogu części zamiennych eper nie znajdziesz elementów zawieszenia > dedykowanych do wersji uproad a jedynie do wersji VAN o wzmocnionym zawieszeniu. W przypadku > wersji uproad o zwiększeniu prześwitu nie mam mowy, zawieszenie jest tam zwykłego multiwagona, > jedynie plastiki dołożone. to możę być tak jak w eperze z fiatem UNO 899cm3 - wg katalogu nie istniało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 nie jest to najbogatsza wersja brak m.in. (tak na szybko) - xenonow, sky window, czujnikow deszczu, zmierzchu, tempomatu, skórzanej tapicerki, elektryki i podgrzewania siedzeń, nawigacji (nawet przedniej popielniczki nie ma ), oddzielnie otwieranej tylnej szyby niezaleznie od klapy...... ogólnie jest to przeciętna wersja stilo z pakietem stylizacyjnym pretendującym na miano auta terenowego..... jeśli mechanika ok to cena normalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 > to możę być tak jak w eperze z fiatem UNO 899cm3 - wg katalogu nie istniało w eperze to auto istnieje (sa elementy stylizacyjne do tego) ale zawieszenie jest takie samo jak dla wersji nieterenowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 > w eperze to auto istnieje (sa elementy stylizacyjne do tego) ale zawieszenie jest takie samo jak > dla wersji nieterenowej znajdź mi ten model z silnikiem 899 cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 > znajdź mi ten model z silnikiem 899 cm3 Ale Stilo uproad nie było produkowane z silnikiem 899cm3 o ktorym jest ten wątek i o którym pisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrek_18 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > nawet przedniej popielniczki nie ma Od 2004 roku nie było popielniczki wbudowanej w konsolę, tylko taki kubełek. Na zdjęciach plastik w tym miejscu wygląda, jakby wypadł z zaczepów, czyżby coś tam było majstrowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos78 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Plus inne sprężyny i amory, ale widać że przód już mu usiadł i wiele cm z tego uproad nie zostało. > Jak w innych StiloJTD, sprawdzić osprzęt silnika i spodziewać się błędów elektroniki zawieszenie to samo co w zwykłym multiwagonie powiedziałem to ja właściel uproad'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Nadszedł czas na zmianę auta. Obecnie eksploatowany R75 ma dwie wady jest za nisko zawieszony > (ostatnio przytarłem osłonę silnika o studzienkę na podwórku u znajomych) i ma za mały kufer > (400l). > Zrobiłem już rozeznanie i przymiarki do różnych aut. > Natknąłem się na takiego Stilo. > Stoi w komisie od zimy. Jest na oponach zimowych. Oglądałem go na żywo. Miał wyjęty aku do > ładowania. Pracownik nie potrafił nic powiedzieć a szefa nie było. Z zewnątrz naturalne rysy > na lakierze wszystkie płytkie tylko w klarze. Plastiki spłowiałe i porysowane jak lakier jest > też kilka pęknięć. Wnętrze wysprzątane na błysk. > Estetyka jak dla mnie do przyjęcia. > Ktoś miał do czynienia z taką wersją? Warto się w to pchać? Na co zwrócić uwagę? Obrzydliwe fotele i tapicerka.Ale wiadomo gust....Zamiana r75 na ten model to będzie takie zamienił stryjek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrek_18 Napisano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2014 > Obrzydliwe fotele i tapicerka.Ale wiadomo gust.... Musiałbyś wsiąść i pooglądać na żywo. Za to z zewnątrz faktycznie nieciekawie wygląda z tymi kołpakami i plastikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wyro76 Napisano 23 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Obrzydliwe fotele i tapicerka.Ale wiadomo gust....Zamiana r75 na ten model to będzie takie zamienił > stryjek R75 to najlepsze auto jakim jeździłem. Lubię swojego roverka. Problemem jest wysokość zawieszenia i pojemność kufra. Często z konieczności wjeżdżam w polne drogi gdzie r75 przejedzie tylko najwolniej jak się da czyli na 1-wszym biegu niemal bez gazu. Szkoda mi męczyć tego auta w takich warunkach. Szukam czegoś co poradzi sobie bez większego problemu w takich warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wyro76 Napisano 23 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2014 > Musiałbyś wsiąść i pooglądać na żywo. > Za to z zewnątrz faktycznie nieciekawie wygląda z tymi kołpakami i plastikami. Oglądałem już. Stan wizualny jest do przyjęcia. Ważniejszym jest jak to auto radzi sobie w lekkim terenie czyli na polnych drogach oraz koszty eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.