SieneK Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Witam, tak właśnie, przyszedł czas na ciągnięcie przyczepy o DMC 2000kg na odcinkach do 100km. Do tej pory robił to FORD RANGER, nie psuje się ale jego spalanie Wysłużony MITSUBISHI PAJERO, wiecznie coś nie działa i kończy żywot mechanicznie Pod uwagę brane auta 4/5 drzwiowe i nie starsze niż 2000 r.: OPEL FRONTERA 2.2TD NISSAN TERRANO 2.5TD HYUNDAI GALLOPER 2.5TD Na co zwrócić uwagę przy zakupie i jak jest z ich awaryjnością po 15 latach eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > Witam, > tak właśnie, przyszedł czas na ciągnięcie przyczepy o DMC 2000kg na odcinkach do 100km. > Do tej pory robił to FORD RANGER, > nie psuje się ale jego spalanie benzyna czy ropa? jak benzyna to gaz jest? może jak auto znasz i się nie psuje warto w gaz zainwestować i się kosztami nie martwić? > Pod uwagę brane auta 4/5 drzwiowe i nie starsze niż 2000 r.: > OPEL FRONTERA 2.2TD > NISSAN TERRANO 2.5TD > HYUNDAI GALLOPER 2.5TD z tych trzech co podałeś to chyba dwa ostatnie bym patrzył Frotka w sumie też, ale jakoś mi osobiście mniej podchodzi nie podałeś budżetu więc nie wiem co innego można zaproponować > Na co zwrócić uwagę przy zakupie i jak jest z ich awaryjnością po 15 latach eksploatacji. przede wszystkim to chyba na rudą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Wszystkie terenówki będą Ci paliły 11-15l ropy niesety. Zastanów sie czy nie lepiej kupić busa pomimo braku napędu. Jeśli nie masz złego dojazdu do stajni to ja bym proponował jakąś T4, Transita itp. Nawet z przyczepa powinny spalic max 10-12l ropy. LPG jest IMO zbyt problematyczne w przypadku "auta do pracy" terenówka spali podczas ciągniecia kolo 20-25l będzie taniej, ale tankowanie dosłownie co chwilę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > Wszystkie terenówki będą Ci paliły 11-15l ropy niesety. Zastanów sie czy nie lepiej kupić busa > pomimo braku napędu. Jeśli nie masz złego dojazdu do stajni to ja bym proponował jakąś T4, > Transita itp. Nawet z przyczepa powinny spalic max 10-12l ropy. > LPG jest IMO zbyt problematyczne w przypadku "auta do pracy" terenówka spali podczas ciągniecia > kolo 20-25l będzie taniej, ale tankowanie dosłownie co chwilę. LPG to ZŁO pod uwagę biorę tylko diesla jeździłem JEEPem Liberty 3,7 automat z gazem i ... porażka jak ten motor się mordował Zwykle trasy do stajni to asfalt lub polne drogi ale już same dojazdy bywają różne, szczególnie zimą. Poza tym prawie 100kg dociąża oś tylną auta i lepiej się jeździ, stabilniej, 4x4 niż FWD. Widziałem zawracanie T4 /long/ na wilgotnej trawie z przyczepą i ... cóż, trzeba było odpiąć przyczepę i resztę "ręcznie" wykonać. Co do spalania to sprowadzałem sobie przyczepę i wysłużony Pajero w trasie przy prędkości 80-90km/h spalił mi 9l/100km /pusty koniowóz - przyczepa około 500-550kg/. Właścicielowi to auto pali 12-15l/100km w trasie Auto tylko do targania przyczepy a budżet to do 15kPLN. Do na co dzień mam wolnossące 1.9D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Jesli tylko do przyczepy to IMO kupuj obojetnie jaka terenówke, byle nie z jakims wadliwym dieslem. typu 2.5 z "szerokiego" Ważne, zeby była w dobrym stanie i tyle. Terrano jest bardzo fajne według mnie, najlepiej z 3.0TD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > Witam, > tak właśnie, przyszedł czas na ciągnięcie przyczepy o DMC 2000kg na odcinkach do 100km. > Do tej pory robił to FORD RANGER, > nie psuje się ale jego spalanie > Wysłużony MITSUBISHI PAJERO, > wiecznie coś nie działa i kończy żywot mechanicznie > Pod uwagę brane auta 4/5 drzwiowe i nie starsze niż 2000 r.: > OPEL FRONTERA 2.2TD > NISSAN TERRANO 2.5TD > HYUNDAI GALLOPER 2.5TD > Na co zwrócić uwagę przy zakupie i jak jest z ich awaryjnością po 15 latach eksploatacji. terrano 2,5 td to kapeć - produkowane bylo do 1993roku, poszukaj terrano 2 z silnikiem 2,7d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 Może T4 synchro 2.5 tdi R5 tylko nie wiem czy kasy starczy na cos dobrego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > terrano 2,5 td to kapeć - produkowane bylo do 1993roku, poszukaj terrano 2 z silnikiem 2,7d znajomy mial terrano 2.7 td uzywany do normalnej jazdy i spalalo to mu 10 litrow ropy. potem mial 3.0td i tez palilo 10 litrow, jazda 1-2 osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 27 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 > terrano 2,5 td to kapeć - produkowane bylo do 1993roku, poszukaj terrano 2 z silnikiem 2,7d mój błąd, miało być NISSAN TERRANO 2.7TDi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JacWeg Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > mój błąd, miało być NISSAN TERRANO 2.7TDi Terrano nie ma mechanizmu różnicowego między osiami, więc po czarnym pojeździsz tylko z napędem na tył, albo musisz doliczyć co jakiś koszt naprawy czas ukręconego wału. Przerobiłem to na własnej skórze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > Witam, > tak właśnie, przyszedł czas na ciągnięcie przyczepy o DMC 2000kg na odcinkach do 100km. > Do tej pory robił to FORD RANGER, > nie psuje się ale jego spalanie > Wysłużony MITSUBISHI PAJERO, > wiecznie coś nie działa i kończy żywot mechanicznie > Pod uwagę brane auta 4/5 drzwiowe i nie starsze niż 2000 r.: > OPEL FRONTERA 2.2TD > NISSAN TERRANO 2.5TD > HYUNDAI GALLOPER 2.5TD > Na co zwrócić uwagę przy zakupie i jak jest z ich awaryjnością po 15 latach eksploatacji. a moze dobre kombi ? duzo tego "trudnego" terenu masz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 > a moze dobre kombi ? duzo tego "trudnego" terenu masz ? Problem jest taki, że duże kombi, często dalej ma za mało na haku, to po pierwsze. Po drugie czesto duże kombi ma dłuuuugą skrzynie, i przy manewrowaniu, szczegolnie cofaniu, gdzie działają wielkie opory pali się sprzęgło, bo trzeba to robić na pół sprzęgle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 29 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 > Terrano nie ma mechanizmu różnicowego między osiami, więc po czarnym pojeździsz tylko z napędem na > tył, albo musisz doliczyć co jakiś koszt naprawy czas ukręconego wału. > Przerobiłem to na własnej skórze. na czarnym interesuje mnie tylko napęd na tył z racji dociążenia osi przód dołączany tylko w terenie i to takim gdzie sam tył nie poradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 29 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 > a moze dobre kombi ? duzo tego "trudnego" terenu masz ? z terenem różnie to bywa ale dojazdy do stajni a szczególnie zimą nie przypominają ekspresówek nie znalazłem takiego kombi co to będzie miało napęd na tył i O1 co najmniej 2000kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 > z terenem różnie to bywa ale dojazdy do stajni a szczególnie zimą nie przypominają ekspresówek > nie znalazłem takiego kombi co to będzie miało napęd na tył i O1 co najmniej 2000kg a kombi z napedem na 4 koła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 > z terenem różnie to bywa ale dojazdy do stajni a szczególnie zimą nie przypominają ekspresówek > nie znalazłem takiego kombi co to będzie miało napęd na tył i O1 co najmniej 2000kg kazde bmw 5 szczegolnie po 2004r np e61 530d ma 2200kg, ale chyba nie miesci sie w cenie ? mozesz opszukac w210 czyli popularny okularnik, 300td lub 290td, naped na tyl, spokojnie powyzej 2000kg ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 29 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 > kazde bmw 5 szczegolnie po 2004r np e61 530d ma 2200kg, ale chyba nie miesci sie w cenie ? > mozesz opszukac w210 czyli popularny okularnik, 300td lub 290td, naped na tyl, spokojnie powyzej > 2000kg ma podpinam przyczepę, ładuję konie i ... wiszę na pierwszej muldzie polnej drogi ... widziałem takie "kombinacje" mercedes kombi i przyczepa na dwa konie sam dwukrotnie ciągnąłem passatem 1.9tdi tyle że przyczepę DMC 1300 z koniem i w wadze 700-750kg na czarnym jest ale już zjazd na trawę to problem z manewrowaniem a co dopiero leśne czy polne dukty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 > Witam, > tak właśnie, przyszedł czas na ciągnięcie przyczepy o DMC 2000kg na odcinkach do 100km. > Do tej pory robił to FORD RANGER, > nie psuje się ale jego spalanie > Wysłużony MITSUBISHI PAJERO, > wiecznie coś nie działa i kończy żywot mechanicznie > Pod uwagę brane auta 4/5 drzwiowe i nie starsze niż 2000 r.: > OPEL FRONTERA 2.2TD > NISSAN TERRANO 2.5TD > HYUNDAI GALLOPER 2.5TD Ja swoim Subaru bez problemu ciagnelem przyczepe z koparka o DMC 2000kg, max moge 2050. Gazu wciągnął coś koło 11l Jeżeli nie masz jakiś trudnych podjazdów i wzniesień to większe kombi powinno dać radę. > Na co zwrócić uwagę przy zakupie i jak jest z ich awaryjnością po 15 latach eksploatacji. Na DR i max DMC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 > podpinam przyczepę, ładuję konie i ... wiszę na pierwszej muldzie polnej drogi ... > widziałem takie "kombinacje" mercedes kombi i przyczepa na dwa konie > sam dwukrotnie ciągnąłem passatem 1.9tdi tyle że przyczepę DMC 1300 z koniem i w wadze 700-750kg > na czarnym jest ale już zjazd na trawę to problem z manewrowaniem a co dopiero leśne czy polne > dukty pasat to cienki bolek do przyczep, mercedes faktycznie nie nadaja sie jako woz terenowy a myslales moze o terenowym kombi 4x4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 3 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2014 > pasat to cienki bolek do przyczep, mercedes faktycznie nie nadaja sie jako woz terenowy > a myslales moze o terenowym kombi 4x4 ? tak czy siak musi być bezpiecznie więc auto ma być na ramie padło na Nissana Terrano II 2.7TDi manual teraz szukam odpowiedniego egzemplarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 > tak czy siak musi być bezpiecznie więc auto ma być na ramie > padło na Nissana Terrano II 2.7TDi manual > teraz szukam odpowiedniego egzemplarza jak nie będzie zeżarty przez rudą to silnik o ile nie był użytkowany przez kompletnego de$ila powinien jeszcze podziałać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 > a myslales moze o terenowym kombi 4x4 ? ałdi chcesz pogonić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 > tak czy siak musi być bezpiecznie więc auto ma być na ramie > padło na Nissana Terrano II 2.7TDi manual > teraz szukam odpowiedniego egzemplarza zapytam kumpla czy nie chce sprzedac swojego, jak cos sie odezwe, auto z pewnych rak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 > ałdi chcesz pogonić? sichooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 5 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2014 > zapytam kumpla czy nie chce sprzedac swojego, jak cos sie odezwe, auto z pewnych rak już mam 2001 rok wyprodukowany w Hiszpanii dla dealera z Włoch sprowadzony do kraju w 2006 roku wersja limitowana z okazji upamiętnienia NISSAN OFF ROAD 1951 model nr 820 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 > już mam > 2001 rok > wyprodukowany w Hiszpanii dla dealera z Włoch > sprowadzony do kraju w 2006 roku > wersja limitowana z okazji upamiętnienia NISSAN OFF ROAD 1951 model nr 820 Bez foty się nie liczy EDIT: już zauważyłem, ale możesz więcej fotek wrzucić. Z tą przyczepą to już B+E będzie, co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2014 > Bez foty się nie liczy > EDIT: już zauważyłem, ale możesz więcej fotek wrzucić. Z tą przyczepą to już B+E będzie, co nie? BE i viatoll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 > już mam > 2001 rok > wyprodukowany w Hiszpanii dla dealera z Włoch > sprowadzony do kraju w 2006 roku > wersja limitowana z okazji upamiętnienia NISSAN OFF ROAD 1951 model nr 820 fajny zdawaj relację jak tym się jeździ kurcze, znów z utęsknieniem patrzę w stronę 4x4 a jak sąsiad mi jeszcze obwieścił, że pozbywa się e60, żeby sobie kupić drugiego LC ... ech ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 7 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2014 > fajny > zdawaj relację jak tym się jeździ > kurcze, znów z utęsknieniem patrzę w stronę 4x4 > a jak sąsiad mi jeszcze obwieścił, że pozbywa się e60, żeby sobie kupić drugiego LC ... > ech ... Szukałem auta do przyczepy i ... znalazłem. Podstawowym kryterium był kolor Aby się nie różnił od przyczepy no cóż: - jeżdżąc żelką /Pajero/ to jest bardziej taki ... jakby, luksusowy, taka limuzyna, miękko, płynnie i cicho - jeżdżąc traktorem /Ranger/ to jest taki ... cichutki, mięciutki, taki wręcz Kiedyś przeżyłem szok na stacji benzynowej tankując Passata. Po wlaniu sześćdziesięciu litrów zacząłem się rozglądać i zaglądać pod auto, czy czasem mi się gdzieś "w kratkę ściekową" nie ulewa Teraz na pewniaka podjechałem i wlałem 67 litrów, po 200km podjadę i znów zaleję do pełna. Pewnie będzie to co kiedyś YahOO mówił jak go pytali ile pali uno turbo: - tyle ile wlejesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 > Szukałem auta do przyczepy i ... znalazłem. Podstawowym kryterium był kolor Aby się nie różnił od > przyczepy Od dawna wiadomo, że ludzie są wzrokowcami > no cóż: > - jeżdżąc żelką /Pajero/ to jest bardziej taki ... jakby, luksusowy, taka limuzyna, miękko, płynnie Chyba te wahacze z przodu powodują taki efekt > Teraz na pewniaka podjechałem i wlałem 67 litrów, po 200km podjadę i znów zaleję do pełna. > Pewnie będzie to co kiedyś YahOO mówił jak go pytali ile pali uno turbo: > - tyle ile wlejesz Nie powinno być dużo btw. coś wiesz nt. tego silnika 3.0D w Terrano? To to samo, co 3.0 w Parchu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 > BE i viatoll Viatoll to na wszystko, co przekracza 3500 kg DMC, jako pojazd lub zespół pojazdów. Trochę paranoja, gdyż np. kat. B uprawnia do jechania zestawem 4250 kg DMC (abstrachując od B96, bo nie o to chodzi), myślę, że od tej wartości powinno się wnosić opłaty. I wiem, że jakaś zmiana miała być już dawno temu i cisza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 7 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2014 > Od dawna wiadomo, że ludzie są wzrokowcami > Chyba te wahacze z przodu powodują taki efekt > Nie powinno być dużo btw. coś wiesz nt. tego silnika 3.0D w Terrano? To to samo, co 3.0 w Parchu? ja mam 2.7TDi na pompie BOSCHa a 3.0 to mi odradzali jak również 2.7TDi z pompą ZYXELa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 > ja mam 2.7TDi na pompie BOSCHa a 3.0 to mi odradzali jak również 2.7TDi z pompą ZYXELa O, to nawet nie wiedziałem, że na 2 różnych pompach były. Może chodzi o łatwość ew. napraw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 7 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2014 > O, to nawet nie wiedziałem, że na 2 różnych pompach były. Może chodzi o łatwość ew. napraw? Moja wiedza opiera się na opowiadaniach tych co mają "4x4" i psioczą na pompy ZYXELa. Mają wbudowaną elektronikę, są awaryjne, drogie i części są trudno dostępne. Pisałem już o problemie w automacie 2.7TDi na ZYXELu co to są problemy z uruchamianiem i przyspieszaniem. Nawet serwis NISSANa nie bardzo chciał się podjąć naprawy pompy, zaproponowali od razu wymianę - ponad 1k PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JacWeg Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 > > Teraz na pewniaka podjechałem i wlałem 67 litrów, po 200km podjadę i znów zaleję do pełna. > Pewnie będzie to co kiedyś YahOO mówił jak go pytali ile pali uno turbo: > - tyle ile wlejesz Mój Terrano 3,0 automat palił w zależności od kierowcy od 9,8 l/100 (pod nogą mojej mamy) do 18 l/100 (pod moją nogą na autostradzie). Minimum jaki mnie się udało uzyskać to 10,5 l/100 ale to nie była jazda, tylko mordęga. Zazdroszczę Ci 5-ci drzwiowego modelu. Ja miałem krótkiego i był za mały dla naszej rodziny - wyjazd w góry w 3 osoby + duży pies = wszystkie bagaże na fotelach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 o bardzo ładny ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 > Pewnie będzie to co kiedyś YahOO mówił jak go pytali ile pali uno turbo: > - tyle ile wlejesz Odpowiedzi na "ile pali" są dwie: A: Wszystko. B: Tyle ile zdąży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niedal Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 > Odpowiedzi na "ile pali" są dwie: > A: Wszystko. > B: Tyle ile zdąży. trzecia jest: tyle ile zatankuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Odpowiedzi na "ile pali" są dwie: > A: Wszystko. > B: Tyle ile zdąży. Ja mówię, że jak pod dystrybutorem nie zgaszę to do pełna nie zaleję Podpatrzone w czyimś podpisie tu albo na jeep.org. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 wczoraj "ukręciłem" 2222km /250km z przyczepą/ od chwili zakupu Auto stworzone do targania takiej przyczepy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > wczoraj "ukręciłem" 2222km /250km z przyczepą/ od chwili zakupu > Auto stworzone do targania takiej przyczepy. A jak spalanie? Ja szykuje się do kupna przyczepy jednokonnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > A jak spalanie? > Ja szykuje się do kupna przyczepy jednokonnej nie przekroczyłem 9l/100km a czym masz zamiar ją ciągać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > nie przekroczyłem 9l/100km > a czym masz zamiar ją ciągać? Póki co Punto mi skasowali,ale na przyszły rok mam mieć Astrę H kombi 1.8l 125PS Automat. No i Lpg do tego będzie Jak 9 litrów, to super mało splił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dellti Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > nie przekroczyłem 9l/100km Bardzo przyzwoicie. Kiedyś muszę sprawdzić, ile Patrol paliłby z podobnym obciążeniem, ale zgaduje że co najmniej 3-4 litry więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > Póki co Punto mi skasowali,ale na przyszły rok mam mieć Astrę H kombi 1.8l 125PS Automat. No i Lpg > do tego będzie > Jak 9 litrów, to super mało splił jak szukasz przyczepy to szukaj "jedynki, uno, itp" ale półtorówki jest szersza od jedynki i wygodniejsza bo stabilniejsza no i pamiętaj o DMC przyczepy bo można się oszukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > Bardzo przyzwoicie. Kiedyś muszę sprawdzić, ile Patrol paliłby z podobnym obciążeniem, ale zgaduje > że co najmniej 3-4 litry więcej. to zależy od sposobu jazdy pisałem już kiedyś, że wysłużony Pajero w trasie przy prędkości 80-90km/h spalił mi 9l/100km /pusty koniowóz - przyczepa około 500-550kg/. Właścicielowi to auto bez przyczepy pali 12-15l/100km w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > wczoraj "ukręciłem" 2222km /250km z przyczepą/ od chwili zakupu > Auto stworzone do targania takiej przyczepy. Sporo złośników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 30 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2014 > jak szukasz przyczepy to szukaj "jedynki, uno, itp" ale półtorówki > jest szersza od jedynki i wygodniejsza bo stabilniejsza > no i pamiętaj o DMC przyczepy bo można się oszukać Tak, tak takiej szukam Po prostu DMC muszę mieć max 1300kg Jakby Ci się gdzieś obiło o uszy jakaś zadbana przyczepa w rozsądnych pieniążkach to nie obrażę się na cynk Bo jedynek, jest strasznie mało i strasznie drogie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2014 > Tak, tak takiej szukam Po prostu DMC muszę mieć max 1300kg > Jakby Ci się gdzieś obiło o uszy jakaś zadbana przyczepa w rozsądnych pieniążkach to nie obrażę się > na cynk > Bo jedynek, jest strasznie mało i strasznie drogie są tutaj warto zaglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > tutaj warto zaglądać Bywam regularnie Nowa przyczepa Coś takiego chce zobaczyć jak to jest wykonane i czy w ogolę warto tym sobie głowę zaprzątać, rejestracja jest pod klienta więc nawet na 1000kg może zarejestrować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.