Arturo_147 1 Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Witam, jak w temacie, mozna założyć opony run flat do innego auta gdzie były i są przewidziane zwykłe opony? Jedynym problemem jest brak systemu kontroli ciśnienia (nie bedzie wiadomo czy kapeć dopoki sie nie zobaczy)? Quote Link to post Share on other sites
kox 5462 Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 > Witam, jak w temacie, mozna założyć opony run flat do innego auta gdzie były i są przewidziane > zwykłe opony? Jedynym problemem jest brak systemu kontroli ciśnienia (nie bedzie wiadomo czy > kapeć dopoki sie nie zobaczy)? jezdzić możesz, 2 sezony zimówki miałem. Twardo jak cholera, zawias cierpi Quote Link to post Share on other sites
Florydziak_Florydziak_Flor 16932 Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 > Witam, jak w temacie, mozna założyć opony run flat do innego auta gdzie były i są przewidziane > zwykłe opony? Jedynym problemem jest brak systemu kontroli ciśnienia (nie bedzie wiadomo czy > kapeć dopoki sie nie zobaczy)? Kapeć zauważysz dopiero jak wylądujesz w rowie. W czasie jazdy prosto praktycznie nie czuć że coś jest nie tak z run flat. Dopiero na zakręcie samochód się ciekawie zachowuje. Więc czujniki ciśnienia się bardzo przydają. Quote Link to post Share on other sites
Codename47 0 Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 > Witam, jak w temacie, mozna założyć opony run flat do innego auta gdzie były i są przewidziane > zwykłe opony? Jedynym problemem jest brak systemu kontroli ciśnienia (nie bedzie wiadomo czy > kapeć dopoki sie nie zobaczy)? teoretycznie Nie mozna do runflatow sa inne felgi przewidziane praktycznie ludzie zakladaja i jezdza Quote Link to post Share on other sites
Florydziak_Florydziak_Flor 16932 Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 > do runflatow sa inne felgi przewidziane ???!???!?!? Quote Link to post Share on other sites
Codename47 0 Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 > ???!???!?!? felga powinna w swoim oznaczeniu posiadac eh2 (extended hump ) ktora powoduje ze opona sie z felgi nie zeslizgnie nawet podczas jazdy bez cisnienia,. dlatego tez zalecane sa czujniki cisnienia, Quote Link to post Share on other sites
Codename47 0 Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 > ???!???!?!? jakiś tekst Quote: Pirelli Run Flat tires are designed to be mounted on Extended Hump Run Flat Wheels. Therefore Pirelli recommends the EH2 or EH2 plus Run Flat Wheels when mounting Pirelli Run Flat tires. Quote Link to post Share on other sites
Florydziak_Florydziak_Flor 16932 Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 > jakiś tekst > Quote: > Pirelli Run Flat tires are designed to be mounted on Extended Hump Run Flat Wheels. Therefore > Pirelli > recommends the EH2 or EH2 plus Run Flat Wheels when mounting Pirelli Run Flat tires. Nie wiedziałem o tym myslalem ze tylko Michelinowe PAX y wymagają specjalnych felg. Quote Link to post Share on other sites
Codename47 0 Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 > Nie wiedziałem o tym myslalem ze tylko Michelinowe PAX y wymagają specjalnych felg. tak jak pisalem, teroretycznie kazdy producent wymaga nieco "innych" felg(EH2) oraz systemu sprawdzania cisnienia w oponach wlasnie po to aby podczas utraty cisnienia w zakrecie lub innej ekstremalnej sytuacji opona nie spadla z felgi. praktycznie bez sensu jest zakladac runflaty na zwykle felgi bez czujnikow cisnienia bo -jadac bez cisnienia nie zauwazysz tego -na zwyklej feldze zorientujesz sie dopiero jak bedzie juz za pozno ( albo opona do wyrzucenia albo w najgorszej wersji wypadek ) -do tego utrata komfortu itd.... Quote Link to post Share on other sites
delco 8592 Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 > praktycznie bez sensu jest zakladac runflaty na zwykle felgi bez czujnikow cisnienia > bo > -do tego utrata komfortu itd.... A to ostatnie dlaczego? Quote Link to post Share on other sites
COffin 128 Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 > A to ostatnie dlaczego? bo to twarde mendy som ... poza tym ja traciłem komfort psychiczny ze świadomością że po większej dziurze opona na złom ... ( bula ) a komplet nowych ... no cóż dzis zamontowałem ... z 3000 zł to nawet na lizaka nie zostało ( 225x45x18) Quote Link to post Share on other sites
Florydziak_Florydziak_Flor 16932 Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 > bo to twarde mendy som ... Oj tak. Run flat to zuo. Twarde i zużywają się błyskawicznie. Nigdy więcej. Quote Link to post Share on other sites
delco 8592 Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 > bo to twarde mendy som ... To wiem...Ale nie bardzo rozumiem dlaczego mam stracic na komforcie zakładając felgi "nie do runflata" Co ma sama felga do komfortu? Quote Link to post Share on other sites
COffin 128 Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 > To wiem...Ale nie bardzo rozumiem dlaczego mam stracic na komforcie zakładając felgi "nie do > runflata" > Co ma sama felga do komfortu? felga nic , na myśli miał pewnie że zakładając run flat traci się część "komfortu" Quote Link to post Share on other sites
Codename47 0 Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 > A to ostatnie dlaczego? poniewaz czesto zawieszenia sa fabrycznie minimalnie inne do opon typu runflat. sa poprostu policzone na wieksza mase kola.. w aucie ktore fabrycznie wychodzilo na runflatach czesto nie ma az tak ogromnej roznicy miedzy zwyklymi a runflatami. ale jak juz zakladasz do auta w ktorym nie wychodzily runflaty odczujesz roznice w utracie komfortu ( doswiaczenie wlasne ) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.