Skocz do zawartości

opony run flat na zwykłe felgi, do innego auta


Arturo_147

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam, jak w temacie, mozna założyć opony run flat do innego auta gdzie były i są przewidziane

> zwykłe opony? Jedynym problemem jest brak systemu kontroli ciśnienia (nie bedzie wiadomo czy

> kapeć dopoki sie nie zobaczy)?

jezdzić możesz, 2 sezony zimówki miałem.

Twardo jak cholera, zawias cierpi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, jak w temacie, mozna założyć opony run flat do innego auta gdzie były i są przewidziane

> zwykłe opony? Jedynym problemem jest brak systemu kontroli ciśnienia (nie bedzie wiadomo czy

> kapeć dopoki sie nie zobaczy)?

Kapeć zauważysz dopiero jak wylądujesz w rowie. W czasie jazdy prosto praktycznie nie czuć że coś jest nie tak z run flat. Dopiero na zakręcie samochód się ciekawie zachowuje. Więc czujniki ciśnienia się bardzo przydają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, jak w temacie, mozna założyć opony run flat do innego auta gdzie były i są przewidziane

> zwykłe opony? Jedynym problemem jest brak systemu kontroli ciśnienia (nie bedzie wiadomo czy

> kapeć dopoki sie nie zobaczy)?

teoretycznie Nie mozna

do runflatow sa inne felgi przewidziane

praktycznie ludzie zakladaja i jezdza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakiś tekst

> Quote:

> Pirelli Run Flat tires are designed to be mounted on Extended Hump Run Flat Wheels. Therefore

> Pirelli

> recommends the EH2 or EH2 plus Run Flat Wheels when mounting Pirelli Run Flat tires.

Nie wiedziałem o tym smile.gif myslalem ze tylko Michelinowe PAX y wymagają specjalnych felg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiedziałem o tym myslalem ze tylko Michelinowe PAX y wymagają specjalnych felg.

tak jak pisalem, teroretycznie kazdy producent wymaga nieco "innych" felg(EH2) oraz systemu sprawdzania cisnienia w oponach wlasnie po to aby podczas utraty cisnienia w zakrecie lub innej ekstremalnej sytuacji opona nie spadla z felgi.

praktycznie bez sensu jest zakladac runflaty na zwykle felgi bez czujnikow cisnienia

bo

-jadac bez cisnienia nie zauwazysz tego

-na zwyklej feldze zorientujesz sie dopiero jak bedzie juz za pozno ( albo opona do wyrzucenia albo w najgorszej wersji wypadek )

-do tego utrata komfortu itd....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to ostatnie dlaczego?

bo to twarde mendy som ...

poza tym ja traciłem komfort psychiczny ze świadomością że po większej dziurze opona na złom ... ( bula )

a komplet nowych ... no cóż dzis zamontowałem ... z 3000 zł to nawet na lizaka nie zostało blush.gif ( 225x45x18)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to ostatnie dlaczego?

poniewaz czesto zawieszenia sa fabrycznie minimalnie inne do opon typu runflat. sa poprostu policzone na wieksza mase kola..

w aucie ktore fabrycznie wychodzilo na runflatach czesto nie ma az tak ogromnej roznicy miedzy zwyklymi a runflatami.

ale jak juz zakladasz do auta w ktorym nie wychodzily runflaty odczujesz roznice w utracie komfortu ( doswiaczenie wlasne )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.