Lucyfer Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 Jakies wskazania co kupić, a czego unikać? Niech mi ktoś powie, że ta wloszczyzna jest nietrwala. Od jakiegoś czasu pompa lekko się poci. Dziś pokazalem to znajomkowi w warsztacie, który stwierdził, ze pompy w uno wytrzymuja fabrycznie 160 tkm, a wymienione 80. Moja ma 280 tkm Ale jakąś bym na zapas kupil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 Swego trupa sprzedawałem z podobnym przebiegiem(coś około 280 kkm) i fabryczną pompą i nawet się nie pociła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 10 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2014 > Swego trupa sprzedawałem z podobnym przebiegiem(coś około 280 kkm) i fabryczną pompą i nawet się > nie pociła Pomijając blachę, której wymiana u mnie na wsi kosztuje grosze, naprawdę nie mam powodów narzekac na niezawodność. Praktycznie 280 tkm z jedną lawetą, gdy padła pompa paliwa. Zapala i jedzie gdzie chcę. Sąsiad był gotów się zamieniać na moje 20 letnie uno na 10 letnią Picassę, z którą co zimę co dwa tygodnie ląduje w warsztacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 > Jakies wskazania co kupić, a czego unikać? > Niech mi ktoś powie, że ta wloszczyzna jest nietrwala. Od jakiegoś czasu pompa lekko się poci. Dziś > pokazalem to znajomkowi w warsztacie, który stwierdził, ze pompy w uno wytrzymuja fabrycznie > 160 tkm, a wymienione 80. > Moja ma 280 tkm > Ale jakąś bym na zapas kupil. bo pompy na paskach klinowych są trwałe ze względu na mniej zmienne obciążenia łożysk w trakcie pracy silnika. Swoją drogą może być tak ze dopiero po wymontowaniu starej dobierzesz nową (bo było parę typów) . Producent akurat tu ma mniejsze znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 11 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2014 Chodzilo mi bardzoej o kwestię trwałości, bo podobno zdarzaja się wytrzymujące 30 tkm. A moja jest napędzana paskiem wielorowkowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > Chodzilo mi bardzoej o kwestię trwałości, bo podobno zdarzaja się wytrzymujące 30 tkm. A moja jest > napędzana paskiem wielorowkowym. Pasek wielorowkowy to to odmiana paska kinowego. Ja polecam pompę firmy Dole lub Hepu, ale czasami w ich cenie można dostać ricambi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 11 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > Pasek wielorowkowy to > to odmiana paska kinowego. > Ja polecam pompę firmy Dole lub Hepu, ale czasami w ich cenie można dostać ricambi. Dzięki - podrzuciles mi pomysł - zadzwonię do ASO. Kilka razy zdarzylo mi się tam kupić części tamiej niz w IC. Ale wcale nie lepsze jakościowo Edit - ASO odpada, chcą 530 zl i na zamówenie, bo muszą z muzeum przywieźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > ... ASO odpada, chcą 530 zl i na zamówenie, bo muszą z muzeum przywieźć Za taką cenę, to można całe Uno kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 > Dzięki - podrzuciles mi pomysł - zadzwonię do ASO. Kilka razy zdarzylo mi się tam kupić części > tamiej niz w IC. Ale wcale nie lepsze jakościowo > Edit - ASO odpada, chcą 530 zl i na zamówenie, bo muszą z muzeum przywieźć Przekop jeszcze allegro z numerem OE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 15 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2014 > Przekop jeszcze allegro z numerem OE. OE, czyli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 OE czyli numer oryginalu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > OE, czyli? OE = Original Equipment Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > OE czyli numer oryginalu Dzięki. Jeżeli go gdzieś na pompie znajdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > Dzięki. Jeżeli go gdzieś na pompie znajdę. E-per Twoim przyjacielem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 17 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > E-per Twoim przyjacielem. Hmm, znowu - czyli? Co do tzw. etki to juz kilkukrotnie się przekonałem, że są w nich błędy. Np. poduszka mocowania skrzyni w 1.4 jest podawana do 1.1, a tę wlaściwą znajdzieszj jako do diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Hmm, znowu - czyli? > Co do tzw. etki to juz kilkukrotnie się przekonałem, że są w nich błędy. Np. poduszka mocowania > skrzyni w 1.4 jest podawana do 1.1, a tę wlaściwą znajdzieszj jako do diesla Dokladnie to taka Fiatowska etka. Bledy sa ale sporadyczne, szukales po VIN ta poduszke? Bo jak niee to moze wlasnie dlatego. Wloskie egzemplarze praktycznie nie maja bledow, do polskich niekiedy wkladano to co bylo pod reka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 17 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Dokladnie to taka Fiatowska etka. Bledy sa ale sporadyczne, szukales po VIN ta poduszke? Bo jak > niee to moze wlasnie dlatego. Wloskie egzemplarze praktycznie nie maja bledow, do polskich > niekiedy wkladano to co bylo pod reka. Ja mam polski egzemplarz, ale poduszka jest w samochodzie wlaściwa, zaś błąd byl w etce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Ja mam polski egzemplarz, ale poduszka jest w samochodzie wlaściwa, zaś błąd byl w etce. A moze ta poduszka z diesla byla tez montowana w 1.4 ktore wychodzily we wloszech? Ja szukajac do swojego po VIN czesci nigdy nie mialem problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 17 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > A moze ta poduszka z diesla byla tez montowana w 1.4 ktore wychodzily we wloszech? Ja szukajac do > swojego po VIN czesci nigdy nie mialem problemu. Nie, nawet w ASO najpierw przynieśli złą, wskazaną przez etkę. Dopiero gdy im powiedziałem, ze powinni wziąć tę od diesla, pasowała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 bo do złego ASO trafiłeś ;p;p tak jak pisali koledzy wyżej, w polskich Uno to loteria... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 18 Września 2014 Udostępnij Napisano 18 Września 2014 > bo do złego ASO trafiłeś ;p;p > tak jak pisali koledzy wyżej, w polskich Uno to loteria... W Chrzanowie w ASO wszystko znajdą i znają . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.