Skocz do zawartości

Nowy renault Espace


Rado_

Rekomendowane odpowiedzi

> No to niby jest odpowiednik S-Max'a, jeszcze niech pokażą Granda->Galaxy. Aczkolwiek Ford jakoś

> mniej więcej zrobił - usportowiony S-Max i 100% rodzinny Galaxy, a pomijając wszystko bardziej

> mi się podoba Galaxy.

Generalnie nie wiem co sie moze podobać w Galaxy (chyba, że nie o wygląd chodzi), ale wiadomo, chwali się to co sie ma zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To są samochody VAN (takie prawdziwie rodzinne):

> A nowy Espace to trochę jak porównanie pakowności tego:

> Do tego:

> Kto widział Insignię i VC Caravan ten wie o czym mówię(pojemność i wielkość bagażnika, tylna

> kanapa).

to co pokazałeś to jakieś popierdułki zlosnik.gif prawdziwe vany (minivany wg amerykanów) to:

2014%20toyota%20sienna%20dallas.jpg

01-2011-honda-odyssey-review.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Generalnie nie wiem co sie moze podobać w Galaxy (chyba, że nie o wygląd chodzi), ale wiadomo,

> chwali się to co sie ma

Wygląd jest naprawdę spoko. ok.gif Dlatego mam Galaxego nie S-Max'a - jako używka różnica w cenie żadna. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wygląd jest naprawdę spoko. Dlatego mam Galaxego nie S-Max'a - jako używka różnica w cenie żadna.

Mi sie nie bardzo podoba, dlatego, ze jest takim klockiem, wole s-max, ma ładniejszą linie. Oczywiście każdy ma swój gust. 20.GIF

Czym zasadniczo one się różnią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi sie nie bardzo podoba, dlatego, ze jest takim klockiem, wole s-max, ma ładniejszą linie.

> Oczywiście każdy ma swój gust.

> Czym zasadniczo one się różnią?

Zasadniczo wygodą podróżowania na 6 i 7 miejscu, oraz bagażnikiem przy 7 osobach. 4 dorosłe osoby + trójka dzieci, wózek bliźniaczy z gondolkami + podręczne rzeczy dla bliźniaków i wszystko w bagażniku. zlosnik.gif W S-Max to jest raczej mało możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi sie nie bardzo podoba, dlatego, ze jest takim klockiem, wole s-max, ma ładniejszą linie.

> Oczywiście każdy ma swój gust.

> Czym zasadniczo one się różnią?

Pewnie detalami ok.gif

Jeden na rynek US a drugi na EU ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba jednak nie masz racji. [LiNK]

> A pomijając to - on jest typowo europejski, podobnie jak S-Max.

Nie będę się upierał no.gif

Obecnie w dobie kryzysu firmy łapią się wszystkiego aby sprzedać produkt ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie będę się upierał

> Obecnie w dobie kryzysu firmy łapią się wszystkiego aby sprzedać produkt

A z tym stwierdzeniem się zgodzę. ok.gif

Aczkolwiek to jest tak, że to co się sprzeda w Europie, niekoniecznie musi się sprzedać w USA. I myślę że Galaxy by tam nie pasował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PETROL:

Energy TCe 200 EDC : 1.6 litres, 200hp (147kW) and 260Nm torque available from 2,500rpm.

For customers who prefer a petrol engine, the new Espace offers a new powerplant that focuses notably on dynamic

performance and sensations, since the Energy TCe 200 is an evolution of the unit that powers the Clio R.S. Particularly

efficient under the bonnet of the new Espace, it delivers a dynamic, sprightly drive. Mated to the new, close ratio, seven-speed

EDC dual clutch transmission, it ensures brisk pick-up. Again, the combination of the Energy TCe 200 engine, automatic EDC

transmission and the Multi-Sense system’s Sport mode ensure optimum enjoyment for the driver.

DIESEL :

Energy dCi 160 EDC with Twin Turbo technology: 1.6 litres, 160hp

and 380Nm torque available from 1,750rpm.

The core-range engines for Renault’s new large crossover stand

out through their response and pick-up performance. They are also

characterised by the excellent enjoyment they deliver thanks to the

six-speed EDC dual clutch transmission which is both dynamic and

easy to use. The association for the first time of the Energy dCi 160,

automatic EDC transmission and the various Multi-Sense driving

modes combines to make the new Espace a vehicle that is totally

committed to enjoyment and emotion. Finally, the Energy dCi 160

EDC unit provides the new Espace with one of the market’s best

fuel consumption ratings for its power output.

Energy dCi 130 : 1.6 litres, 130hp and 320Nm torque available from 1,750rpm.

This powerplant is mated to a manual six-speed gearbox. It was designed especially for motorists for whom running costs

and comfort are key priorities, such as fleet customers.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.