LordFalcon Napisano 27 Września 2014 Udostępnij Napisano 27 Września 2014 Pacjent: Uno 999 '97 złożony na wiązce z '90 - LPG+PB Nie trzyma obrotów na benzynie. Aby zapalić i żeby pracował trzeba pulsować pedałem gazu inaczej zaraz obroty spadają i gaśnie. Brak możliwości sprawdzenia ECU komputerem bo fenix nie ma softu obsługującego Jetronica Świece do wymiany, aczkolwiek dzisiaj skorygowane przerwy na 0,85. Centralka LPG wypięta całkowicie - problem się nie zmienił. Reset zrobiony - problem się nie zmienił. Sonda podmieniona (chyba sprawna - brak możliwości sprawdzenia ponieważ nie mam możliwości wyjścia z kabiny tak, żeby auto nie zgasło ) - problem się nie zmienił. Różnice w wiązce były przy wtrysku (inny układ pinów we wtyczce) ale zostały rozwiązane przy składaniu padaki w całość i przez jakiś czas chodził dobrze. Kompresję zmierzę przy okazji wymiany świec w tygodniu. Jakieś jeszcze pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 27 Września 2014 Udostępnij Napisano 27 Września 2014 > Jakieś jeszcze pomysły ? a ciśnienie paliwa dobre? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 27 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2014 > a ciśnienie paliwa dobre? > pozdr Ciśnienie jest, a czy dobre? Jak to sprawdzić w domowych warunkach ? P.S. Fenix dobrze obstawiał że odezwiesz się jako pierwsza osoba z jakimś pomysłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 27 Września 2014 Udostępnij Napisano 27 Września 2014 > Ciśnienie jest, a czy dobre? Jak to sprawdzić w domowych warunkach ? > P.S. Fenix dobrze obstawiał że odezwiesz się jako pierwsza osoba z jakimś pomysłem Ha a ja dzisiaj rozwiązałem moją zagadkę - muszę wywalić katalizator . Także będę do Ciebie dzwonił . W ogóle kurna stracił moc po odpięciu sondy i pali jak smok... Więc trzeba wyciąć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 27 Września 2014 Udostępnij Napisano 27 Września 2014 > Ciśnienie jest, a czy dobre? Jak to sprawdzić w domowych warunkach ? > P.S. Fenix dobrze obstawiał że odezwiesz się jako pierwsza osoba z jakimś pomysłem Kupić w sklepie hydraulicznym manometr, najcieńsze sa do 5 atm, w sklepie samochodowym dwa metry węża paliwowego i odpowiedni trójnik. Wpiąć manometr trójnikiem po stronie zasilania i rzucić sobie na deskę i pojeżdzić. Wartości Ci nie podam, u mnie w 1.4 to bodaj 1.2 atm. Wskazanie powinno być stałe podczas jazdy i niewiele spadać ( u mnie do 1.0) po nocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 27 Września 2014 Udostępnij Napisano 27 Września 2014 > Ciśnienie jest, a czy dobre? Jak to sprawdzić w domowych warunkach ? > P.S. Fenix dobrze obstawiał że odezwiesz się jako pierwsza osoba z jakimś pomysłem Wstępnie zakładam że jak przelewem idzie to jest ok. Pady regulatora ciśnienia są rzadkie. Ale wskazany jest pomiar manometrem. Jeśli będzie za niskie to zaczynamy od filtra paliwa, potem wężyk od pompy do obudowy czujnika poziomu paliwa a potem pompa. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.