Skocz do zawartości

Choroba silnika 1.0


LordFalcon

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent: Uno 999 '97 złożony na wiązce z '90 - LPG+PB

Nie trzyma obrotów na benzynie.

Aby zapalić i żeby pracował trzeba pulsować pedałem gazu inaczej zaraz obroty spadają i gaśnie.

Brak możliwości sprawdzenia ECU komputerem bo fenix nie ma softu obsługującego Jetronica grinser006.gif

Świece do wymiany, aczkolwiek dzisiaj skorygowane przerwy na 0,85.

Centralka LPG wypięta całkowicie - problem się nie zmienił.

Reset zrobiony - problem się nie zmienił.

Sonda podmieniona (chyba sprawna - brak możliwości sprawdzenia ponieważ nie mam możliwości wyjścia z kabiny tak, żeby auto nie zgasło spineyes.gif) - problem się nie zmienił.

Różnice w wiązce były przy wtrysku (inny układ pinów we wtyczce) ale zostały rozwiązane przy składaniu padaki w całość icon_rolleyes.gif i przez jakiś czas chodził dobrze.

Kompresję zmierzę przy okazji wymiany świec w tygodniu.

Jakieś jeszcze pomysły smile.gif ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciśnienie jest, a czy dobre? Jak to sprawdzić w domowych warunkach ?

> P.S. Fenix dobrze obstawiał że odezwiesz się jako pierwsza osoba z jakimś pomysłem

Ha a ja dzisiaj rozwiązałem moją zagadkę - muszę wywalić katalizator wink.gif. Także będę do Ciebie dzwonił grinser006.gif. W ogóle kurna stracił moc po odpięciu sondy i pali jak smok... Więc trzeba wyciąć grinser006.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciśnienie jest, a czy dobre? Jak to sprawdzić w domowych warunkach ?

> P.S. Fenix dobrze obstawiał że odezwiesz się jako pierwsza osoba z jakimś pomysłem

Kupić w sklepie hydraulicznym manometr, najcieńsze sa do 5 atm, w sklepie samochodowym dwa metry węża paliwowego i odpowiedni trójnik. Wpiąć manometr trójnikiem po stronie zasilania i rzucić sobie na deskę i pojeżdzić. Wartości Ci nie podam, u mnie w 1.4 to bodaj 1.2 atm. Wskazanie powinno być stałe podczas jazdy i niewiele spadać ( u mnie do 1.0) po nocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciśnienie jest, a czy dobre? Jak to sprawdzić w domowych warunkach ?

> P.S. Fenix dobrze obstawiał że odezwiesz się jako pierwsza osoba z jakimś pomysłem

Wstępnie zakładam że jak przelewem idzie to jest ok. Pady regulatora ciśnienia są rzadkie.

Ale wskazany jest pomiar manometrem.

Jeśli będzie za niskie to zaczynamy od filtra paliwa, potem wężyk od pompy do obudowy czujnika poziomu paliwa a potem pompa.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.