Skocz do zawartości

nowy pomysl na fure - renault megane RS


arogal01

Rekomendowane odpowiedzi

> Dokladnie. To jest rozwiazanie ograniczajace torque steer, ktory w RWD nie wystepuje.

I to jeszcze jeden powód dla którego napęd na przód to zuo! Trzeba wymyślać rozwiązania ograniczające coś, co może nie istnieć gdyby samochód projektowali inżynierowie a nie księgowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I to jeszcze jeden powód dla którego napęd na przód to zuo! Trzeba wymyślać rozwiązania

> ograniczające coś, co może nie istnieć gdyby samochód projektowali inżynierowie a nie

> księgowi.

No masz rację. Ale jeśli mogę objechać Twojego leksusa za ułamek ceny to dlaczegóż by nie? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wczoraj gosc odebral megane 530

> ale cena zabila

No tyle to bym jednak FWD nie podkręcał. Już i tak się zastanawiam czy jest sens

robienia hybrydowego turbo, podnosząc moc z 330 na 370 KM.

Już teraz mocy mam przydużo i na torze muszę jechać z wyczuciem, żeby para nie szła w gwizdek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tyle to bym jednak FWD nie podkręcał. Już i tak się zastanawiam czy jest sens

> robienia hybrydowego turbo, podnosząc moc z 330 na 370 KM.

> Już teraz mocy mam przydużo i na torze muszę jechać z wyczuciem, żeby para nie szła w gwizdek.

moze za tydzien ja przejme na testa to cos napisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisz

> Ja w Focusie miałem 365 KM, jeżdżą też mające ponad 400 KM

> Ale 530...

a to nie koniec

dobry gosc grinser006.gif

2 lata temu przyszedl po rsa i mowi biore ale:

ma miec gwint kw3, i wiecej mocy.

Z salonu wyjechal 330/450 gwintem i miskami pilot sport.

Za miesiac wrocil po hybryde.

po roku powiedzial cel 600 devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak z ciekawosci, jaki jest rzad wielkosci kwoty zeby taka pewna uzywke kupic? Nowka to jednak

> overkill z utrata wartosci...

65-70 zadbany salon PL i na gwar

sprowadzane ponizej 60 ale tam na start jak sie zawiecha zpier.. to 10 grinser006.gif no i jak po dzwonie to pozamatane wszytsko sie zacznie psuc .

wiec w rok +40 poleci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 65-70 zadbany salon PL i na gwar

> sprowadzane ponizej 60 ale tam na start jak sie zawiecha zpier.. to 10 no i jak po dzwonie to

> pozamatane wszytsko sie zacznie psuc .

> wiec w rok +40 poleci

Ta a może 140? hehe.gif

Jako pracownik ASO, zaczynasz chyba troszkę przesadzać z propagandą cfaniaczek.gif

Zapominasz, że na Zachodzie drogi nie są takie dziurawe i tamtejsze auta na 100% mają zawieszenie w lepszym stanie.

Poza tym jak pisałem - raczej nic się w tym aucie nie psuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ta a może 140?

> Jako pracownik ASO, zaczynasz chyba troszkę przesadzać z propagandą

> Zapominasz, że na Zachodzie drogi nie są takie dziurawe i tamtejsze auta na 100% mają zawieszenie w

> lepszym stanie.

> Poza tym jak pisałem - raczej nic się w tym aucie nie psuje.

ja nie pracuje w aso zlosnik.gif

ale naprawa w pol zawiechy po 30K to norma i kosztyle 6-10K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja nie pracuje w aso

A to ciekawe, bo pisałeś wczesniej, że przyjeżdżają "do was" z naprawami gwarancyjnymi.

Quote:

>>>>> boczek recaro dosc szybko sie przeciera.

>>>> Tylko mniej więcej do połowy rocznika 2011, później dawali już skórzane boczki.

>>> ktore tylko troche poprawily sytuacje nadal jest pelno napraw gwar.

>> Bardzo w to wątpię. U mnie nie ma najmniejszego śladu zużycia, auto ma >2 lata i 30 tys.

>> to nie ma w co watpic widze co do nas przyjezdza na naprawy


> ale naprawa w pol zawiechy po 30K to norma i kosztyle 6-10K

Bzdury odpowiadasz, że to norma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja zapłaciłem 67, auto niecałe 2,5 roku jeszcze na gwarancji ponad 1,5 roku, przbieg 38k, pełne

> wyposażenie

Dobra oferta. Sztuka tez ladna z fotek.

takie auto tylko na gwarancji, za 5tys nie bede sie wyglupial z jakims ulepem, tutaj jeszcze faktura wiec pewnie vat i koszty beda, takze ogolnie super opcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra oferta. Sztuka tez ladna z fotek.

na zywo jeszcze lepsza, a gość zobowiązał się jeszcze auto oddać do profesjonalnego czyszczenia

> takie auto tylko na gwarancji, za 5tys nie bede sie wyglupial z jakims ulepem, tutaj jeszcze

> faktura wiec pewnie vat i koszty beda, takze ogolnie super opcja

dokładnie, dlatego nie kupiłem auta przez 5 miesięcy, bo raz zmieniały się koncepcje, dwa wiekszosc to padaki. Tutaj salon, wlasciciel mial go jako 3 auto i dbał o nie. No i idzie w leasing wiec koszt niewielki smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na zywo jeszcze lepsza, a gość zobowiązał się jeszcze auto oddać do profesjonalnego czyszczenia

> dokładnie, dlatego nie kupiłem auta przez 5 miesięcy, bo raz zmieniały się koncepcje, dwa wiekszosc

> to padaki. Tutaj salon, wlasciciel mial go jako 3 auto i dbał o nie. No i idzie w leasing wiec

> koszt niewielki

swoją drogą to chyba tutaj relacja cena/fun factor jest jedną z lepszych na rynku, da sie kupic za 65 cos do zabawy na gwarancji z taka moca i wypasem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> swoją drogą to chyba tutaj relacja cena/fun factor jest jedną z lepszych na rynku, da sie kupic za

> 65 cos do zabawy na gwarancji z taka moca i wypasem?

dlatego wlasnie kupilem megane, za te pieniadze, ani dobrego nowego ani uzywanego nie kupisz, wiec chociaz zabawka bedzie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bzdury odpowiadasz, że to norma.

Niestety ma rację. 15 tyś od ostatniej gwarancyjnej wymiany zwrotnic. I ponownie tłucze. To zawieszenie nie wytrzymuje polskich studzienek oslabiony.gif

Auto idzie ponownie na warsztat. Po gwarancji zmienimy sworznie na innej firmy, pobobno bardziej trwałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja jestem z rodziny reno nie z aso

Wujek prowadzi ASO? cfaniaczek.gif

Jak ci pisałem że fotele są poprawione, to twierdziłeś, że wiesz lepiej bo do "was" przyjeżdżają je naprawiać na gwarancji.

Teraz się wykręcasz. No to jak w końcu? Masz wiarygodne dane z pierwszej ręki czy nie?

> i nie pisze bzdur

> 99% rs w pl jest albo bedzie po wymianie sworzni

Tak a 99% samochodów "jest albo będzie" na złomie 270751858-jezyk.gif

Tylko niekoniecznie przy 30 tys przebiegu i niekoniecznie za 40 tys zł jak to chyba troszkę pochopnie napisałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co, bez dekli są?

> A może polskiej jazdy na pałę przez dziury nie wytrzymują?

u nas jest taki niepisany zwyczaj projektantów dróg, żeby studzienki były w pasie ruchu i koniecznie na linii kół. Niekiedy są tak sprytnie rozmieszczone że nie sposób je ominąć nie zmieniając pasa. Pół biedy jak jedziesz mając sąsiednie pasy puste - w zagęszczonym ruchu trudno wykonywać gwałtowne manewry.

Auta nie katujemy, jeździ nim głównie dziewczyna, (jeździ dobrze zlosnik.gif) a mimo to zawiecha pada. RS ma 50 tyś i teraz będzie trzecia naprawa zawieszenia. ciekawe jak wytrzyma kolejnym razem...

Generalnie ceny usług i częsci w ASO są wzięte z sufitu. Więc dokąd jest gwarancja trzeba korzystać. A potem będziemy myśleć jak poprawić fabrykę.

Rozmawialiśmy z Niemcami na Nurburgringu, oni nie mają takich problemów z zawieszeniem auta - widać pewnie lepsze drogi.

Dla mnie to jedyna wada RS'a. Autko fajne, szybkie i akceptowalne w cenie zakupu nawet nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.