lemon19711 Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 Witam. Sytuacja jak w temacie. Zatrzymałem SX'a jak tylko zobaczyłem wzrost temperatury i nie usłyszałem wentylatora. Mam nadzieję, że nic więcej nie posypało się przy okazji...? Zlokalizowałem pęknięcie rury przy samej opasce od strony termostatu. Doraźnie, żeby zjechać w bezpieczne miejsce, w oczekiwaniu na holownik, Nasunąłem rurę głębiej, zakręciłem opaskę, dolałem wody, wentylator na krótko z aku i ruszyłem. Temperatura falowała, ale to chyba efekt zapowietrzenia układu? Po tym może przydługim wstępie mam pytanie. Czy ta rura z 1,5 jest taka sama jak w innych silnikach UNO? Pytam Was bo w 2 sklepach, patrząc w katalog, powiedzieli, że nie! Są niedostępne - tylko ASO. Wierzyć mi się nie chce, bo patrzyłem na dostępne na allegro, po zdjęciu, to wydają się takie same jak w 1,0. Proszę o pomoc bo mi smutno jak widzę, że nie może śmigać mój SX. Przy okazji pytanie o chłodnicę, bo jest delikatnie nieszczelna - z jakiego silnika będzie najlepsza? Z 1,4? Bo z 1,5 to rarytas! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 jutro jak bedzie czas to poszukam bo chyba gdzies mialem taka z 1.5, jak cos to w 1.4 byla ta sama lub podobna, chlodnica to samo z 1.4 pasi, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 14 Października 2014 Udostępnij Napisano 14 Października 2014 Niestety gorna rura od chlodnicy jest inna niz w 1.4, dlatego ze 1.4 ma zupelnie inny termostat. Wiem, bo wymienialem, moja sie przetarla o rog podstawki od akumulatora. Niestety w ASO moze byc problem ze znalezieniem, bo ja podobno kupilem ze 4 lata temu ostatnia sztuke za prawie 80zl bo jechala do mnie z wloch. Byc moze sa jakies zamienniki. Ja wczesniej mialem dopasowana (lekko skrocona) bodajze od jakiegos seicento, ale. Musialbys zweryfikowac to. Niestety byl to zamiennik i szybko sie rozpadl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 15 Października 2014 Udostępnij Napisano 15 Października 2014 > Niestety gorna rura od chlodnicy jest inna niz w 1.4, dlatego ze 1.4 ma zupelnie inny termostat. > Wiem, bo wymienialem, moja sie przetarla o rog podstawki od akumulatora. Niestety w ASO moze > byc problem ze znalezieniem, bo ja podobno kupilem ze 4 lata temu ostatnia sztuke za prawie > 80zl bo jechala do mnie z wloch. Byc moze sa jakies zamienniki. Ja wczesniej mialem dopasowana > (lekko skrocona) bodajze od jakiegos seicento, ale. Musialbys zweryfikowac to. Niestety byl to > zamiennik i szybko sie rozpadl. I pomyśleć, że ten sam lemon asystował przy swapach, gdzie brało się 2 rury, ciachało w połowie, łączyło rurką metalową i już wszystko pasowało... a tu wątek normalnie na technicznym i problem nie do przejścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.